NISTUNE
Re: NISTUNE
Ono to pracuje i pres 8000rpm, ale bere to porad stejne hodnoty, ktere tam skoncily.. ale Calum uz ma nejakou novou betaverzi, kde ma byt az 11k rpm tusim. Jeste to neni v prodeji, ale jelikoz Calum je s Nistune nejak spojeny, tak pocitam, ze Nistune to bude mit taky. Ale na turbo stejne tady malokdo pujde pres 8000rpm...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: NISTUNE
aky je dovod obmedzenia na 8000ot? ved mapy mozem nastavit aj do ovela vyssich otacok aj s hodnotami mapy...
tu je ukazka, je to do 9500ot ako priklad:
nistune samozrejme ponuka automaticke preskalovanie vsetkych relevantnych tabuliek pri zmene ako vstrekov ( po preskalovani sa mapa pouziva v rovnakom rozsahu ako predtym), tak AFM...navyse ponuka kompletnu databazu AFM a to nielen nissan, az do 700k... korektna zmena ci AFM alebo vstrekov v nistune je obsiahnuta v jednom kliknuti. ihned mozes zacat jazdit, mapa sa bude pouzivat tak ako predtym, kedze os zataze bude korektne preskalovana, spolu s K konstantou, TTPmin a TTPmax. jedine co musis nastavit je nova latencia vstrekov.
a co sa tyka analogovych vstupov tak nistune ich ma 8 a samozrejme aj EGT. Ja mam v nistune ako AFR, tak aj EGT, egt mozes citat ako cez analogovy vstup, tak aj cez RS232. bukymu som spravil logovanie analogoveho napatia z wideband...naozaj ziadny problem
cize skor by som povedal ze zatial ziadne velke nevyhody...
tu je ukazka, je to do 9500ot ako priklad:
nistune samozrejme ponuka automaticke preskalovanie vsetkych relevantnych tabuliek pri zmene ako vstrekov ( po preskalovani sa mapa pouziva v rovnakom rozsahu ako predtym), tak AFM...navyse ponuka kompletnu databazu AFM a to nielen nissan, az do 700k... korektna zmena ci AFM alebo vstrekov v nistune je obsiahnuta v jednom kliknuti. ihned mozes zacat jazdit, mapa sa bude pouzivat tak ako predtym, kedze os zataze bude korektne preskalovana, spolu s K konstantou, TTPmin a TTPmax. jedine co musis nastavit je nova latencia vstrekov.
a co sa tyka analogovych vstupov tak nistune ich ma 8 a samozrejme aj EGT. Ja mam v nistune ako AFR, tak aj EGT, egt mozes citat ako cez analogovy vstup, tak aj cez RS232. bukymu som spravil logovanie analogoveho napatia z wideband...naozaj ziadny problem
cize skor by som povedal ze zatial ziadne velke nevyhody...
Re: NISTUNE
podívej k tomu VG 30 jsem na naladění měl použít také nistune, a chtěl jsem jít do cca 500hp na šestiválu s AFM pokud 500 vydělíš 6ti tak ti vyjde cca 80hp na válec, to znamená u čtyřválce cca 320 hp, to jen abych předešel hádkám ohledně toho že jsem chtěl seriovou nissan jednotku použít na výkon vyšší jak 300hp u CA motoru ohledně kterého jsme se hádali
takže když už jsem byl loni tak daleko že jsem věděl co je nistune, proč bych lezl na jejich stránky až ted jak mi to doporučuješ ty
1) když ovšem tvrdíš že nistune rozumíš, tak jenom jediná otázka, je schopné rozhraní nistune smazat data v eprom a nahrát nová data? přesněji je schopné rozhraní nistune přehrát data v eprom ne nahrát nová, ale přehrát stará data novými ČEKÁM NA ODPOVĚĎ na tuto otázku
2) já nenapsal že nistune je špatné tak jak tvrdíš v prvním příspěvku, to bych jinak neuvažoval o jeho použití, jen jsem napsal, že na foru jsou tři lidé kteří již pomocí nistune a seriové AFM ladili, a dnes jsou již dál a např zjistili že to není to pravé ořechové a MAP je lepší jako AFM, tudíž ladění pomocí nistune je už pro ně na prd, ale jinak stále platí že je desetkrát lepší naladit pomocí nistune, než jen např chip od horshamu
3) k tomu použití AFM přímo před klapkou - ty tvrdíš že to jde bez problémů, ale ty sakra neladíš na brzdě, co tě vede k tomu že zde zase meleš nesmysly, znám člověka, který ladil na brzdě, když ty jsi teprve zjistil že ho nemáš jen na močení, a ten člověk přišel na to, že AFM před klapkou má dvě úskalí, první je že AFM není schopno přesně zjistit množství vzduchu jelikož se velmi rychle mění teplota vzduchu před klapkou díky turbu, a tudíž mu mírně kolísalo AFR, nebylo to tragické, ale když jdeš na doraz s výkonem, tak to tragické může být a k doladění (přesnému) potřeboval teplotní čidlo vzduchu před klapkou a druhý problém je, že jelikož dáš AFM za turbo, tak jakýkoliv únik oleje z turba může mít opět tragické následky, jelikož se může zanést jeden ze dvou drátků a potom bud to bude bohaté, nebo chudé, tak to ty největší chytrolíne rychle odvolej nebo si budu muset tvá slova o tom že mi rozbiješ hubu vzít k srdci a budu tě čekat v olomouci až přijedeš, a pozvu tě do náručí mlátičky, která ti vysvětlí kdo komu upraví fasádu ty třasořitko silná pouze na netu, NERAĎ TU NESMYSLY A NEVYHROŽUJ ty teoretiku zasranej - použití AFM před klapkou je kokotina kterou Vám doporučí bud imbecil, nebo raddy, neposlouchejte ho
4) přece nebudu zveřejnovat jména dvou lidí ze tří kteří si o tobě myslí jak obrovský jsi imbecil, který všemu rozumí, že jsi byl dvakrát v rusku a dělají si z tebe akorát prdel a nestojíš jim ani za odpověd, promin to po mě nechtěj to neudělám, ale protože na tomhle foru vystupuješ, tak že všechno víš, alespon zatím jsi vše věděl nejlíp, až asi na dest věcí které jsem ti vyvrátil a na to že neumíš číst, tak by jsi to mohl vědět o které lidi se jedná mistře vševěde
takže když už jsem byl loni tak daleko že jsem věděl co je nistune, proč bych lezl na jejich stránky až ted jak mi to doporučuješ ty
1) když ovšem tvrdíš že nistune rozumíš, tak jenom jediná otázka, je schopné rozhraní nistune smazat data v eprom a nahrát nová data? přesněji je schopné rozhraní nistune přehrát data v eprom ne nahrát nová, ale přehrát stará data novými ČEKÁM NA ODPOVĚĎ na tuto otázku
2) já nenapsal že nistune je špatné tak jak tvrdíš v prvním příspěvku, to bych jinak neuvažoval o jeho použití, jen jsem napsal, že na foru jsou tři lidé kteří již pomocí nistune a seriové AFM ladili, a dnes jsou již dál a např zjistili že to není to pravé ořechové a MAP je lepší jako AFM, tudíž ladění pomocí nistune je už pro ně na prd, ale jinak stále platí že je desetkrát lepší naladit pomocí nistune, než jen např chip od horshamu
3) k tomu použití AFM přímo před klapkou - ty tvrdíš že to jde bez problémů, ale ty sakra neladíš na brzdě, co tě vede k tomu že zde zase meleš nesmysly, znám člověka, který ladil na brzdě, když ty jsi teprve zjistil že ho nemáš jen na močení, a ten člověk přišel na to, že AFM před klapkou má dvě úskalí, první je že AFM není schopno přesně zjistit množství vzduchu jelikož se velmi rychle mění teplota vzduchu před klapkou díky turbu, a tudíž mu mírně kolísalo AFR, nebylo to tragické, ale když jdeš na doraz s výkonem, tak to tragické může být a k doladění (přesnému) potřeboval teplotní čidlo vzduchu před klapkou a druhý problém je, že jelikož dáš AFM za turbo, tak jakýkoliv únik oleje z turba může mít opět tragické následky, jelikož se může zanést jeden ze dvou drátků a potom bud to bude bohaté, nebo chudé, tak to ty největší chytrolíne rychle odvolej nebo si budu muset tvá slova o tom že mi rozbiješ hubu vzít k srdci a budu tě čekat v olomouci až přijedeš, a pozvu tě do náručí mlátičky, která ti vysvětlí kdo komu upraví fasádu ty třasořitko silná pouze na netu, NERAĎ TU NESMYSLY A NEVYHROŽUJ ty teoretiku zasranej - použití AFM před klapkou je kokotina kterou Vám doporučí bud imbecil, nebo raddy, neposlouchejte ho
4) přece nebudu zveřejnovat jména dvou lidí ze tří kteří si o tobě myslí jak obrovský jsi imbecil, který všemu rozumí, že jsi byl dvakrát v rusku a dělají si z tebe akorát prdel a nestojíš jim ani za odpověd, promin to po mě nechtěj to neudělám, ale protože na tomhle foru vystupuješ, tak že všechno víš, alespon zatím jsi vše věděl nejlíp, až asi na dest věcí které jsem ti vyvrátil a na to že neumíš číst, tak by jsi to mohl vědět o které lidi se jedná mistře vševěde
Re: NISTUNE
softver sa pripaja bud cez usb priamo v ecu alebo cez prevodnik USB/ANALOG a nasledne cez consult port pri novsich ecu...
ano franto, ano.
ano franto, ano.
Re: NISTUNE
nepochopil jsem co myslíš tím ano,
pokud tím myslíš přepsání EPROM v reálném čase tak to nechápu
zatím jsem neviděl zařízení, které by smazalo data v EPROM elektrickou cestou, vždy byla nutné smazat data zářením a poté nahrát, proto se ptám protože mě to zajímá jak to japonci mažou
pokud tím myslíš přepsání EPROM v reálném čase tak to nechápu
zatím jsem neviděl zařízení, které by smazalo data v EPROM elektrickou cestou, vždy byla nutné smazat data zářením a poté nahrát, proto se ptám protože mě to zajímá jak to japonci mažou
Re: NISTUNE
hovorim ano franto, ano, na vsetko ano
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: NISTUNE
a hádám,že jeden z těch dvou dodnes neví co je dumppipe a downpipe
proč zasíráte tuto debatu opět blbostma
proč zasíráte tuto debatu opět blbostma
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: NISTUNE
kdo zasiera
Re: NISTUNE
čistě teoreticky
někde jsem se dočetl, že při použití nistune a jednotky s OBD2 lze použít MAP senzor, přesněji že se dá použít MAP senzor u jednotky s OBD2 když zapojíš na ECU nistune, lze to i u jednotek starších? jako u s13?
někde jsem se dočetl, že při použití nistune a jednotky s OBD2 lze použít MAP senzor, přesněji že se dá použít MAP senzor u jednotky s OBD2 když zapojíš na ECU nistune, lze to i u jednotek starších? jako u s13?
Re: NISTUNE
Pokud vim, tak to jde elektronicky prehrat.. jinak by to bylo preci k nicemu stale to vytahovat z auta.
Raddy: Jo promin, mas pravdu.. Nistune jde roztahnout do vyssich otacek, Calum to neumi zatim.
Raddy: Jo promin, mas pravdu.. Nistune jde roztahnout do vyssich otacek, Calum to neumi zatim.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: NISTUNE
calum aj matt su legendy
Re: NISTUNE
až na to že vím jak to je, jen jsem chtěl slušně od raddyho vědět jak je na tom on, zda zvládne udělat úpravy v ecu pro map a teplotní čidlo, to je celé, mělo to být téma pro všechny pro objasnění funkcí nistune a další chytrák na obzoru, jen proto že se ptám já, tolik k vychytávce od tebe a strčte si to téma opět za kloboukDRFTing. píše:poradím ti jednu vychytávku a můžeš si to pročíst sám http://www.translate.google.com
na všechny tyto tvý dotazy jsou odpovědi v záložce FAQ na jejich stránkách
Re: NISTUNE
Když už se tady vede odborná diskuze, můžu mít několik laických otázek?
1- Komunikace probíhá v protokolu CAN?
2- Jaké microkontroléry jsou použity v s13 pic nebo atmel?
1- Komunikace probíhá v protokolu CAN?
2- Jaké microkontroléry jsou použity v s13 pic nebo atmel?
servis notebooků
http://www.forcomp.cz
http://www.forcomp.cz