NISTUNE
Re: NISTUNE
jagy, mam pocit, ze blazen myslel nieco ine. snazil sa vysvetlit podstatu niekomu kdo ju stale nechape a nie to, ze vseobecny cip je rovnako dobry ako individualne naladenie. chcel povedat ze cip naladeny pomocou nistune je ten isty cip ako akykolvek iny cip, napr. od horshamu. stale je to len cip v seriovej ecu. tento cip vznikol pomocou nistune, iny cip moze vzniknut pomocou emulatora a iny cip moze vzniknut pomocou liveeditu. vo vysledku je to stale rovnaky cip v seriovej ecu. su to len rozne sposoby ako ladit seriovu ecu.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: NISTUNE
přesně tak,jagy to jen špatně pochopil,nebo sem to mohl formulovat lípraddy píše:jagy, mam pocit, ze blazen myslel nieco ine. snazil sa vysvetlit podstatu niekomu kdo ju stale nechape a nie to, ze vseobecny cip je rovnako dobry ako individualne naladenie. chcel povedat ze cip naladeny pomocou nistune je ten isty cip ako akykolvek iny cip, napr. od horshamu. stale je to len cip v seriovej ecu. tento cip vznikol pomocou nistune, iny cip moze vzniknut pomocou emulatora a iny cip moze vzniknut pomocou liveeditu. vo vysledku je to stale rovnaky cip v seriovej ecu. su to len rozne sposoby ako ladit seriovu ecu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: NISTUNE
nehádejte se, počkejte, až to driftingovi shoří.. pak to řešte
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: NISTUNE
ani jeden netušíte o co mi jde
tohle byla moje otázka
1) když ovšem tvrdíš že nistune rozumíš, tak jenom jediná otázka, je schopné rozhraní nistune smazat data v eprom a nahrát nová data? přesněji je schopné rozhraní nistune přehrát data v eprom ne nahrát nová, ale přehrát stará data novými ČEKÁM NA ODPOVĚĎ na tuto otázku
a raddy odpověděl že ano, ale jelikož se přestal hádat, nehádal jsem se dál, a ted napsal o použití nv ram
tak se zamyslete o co tu šlo, v podstatě raddy tvrdil že jsem bůhví co a jak tomu rozumí nejlíp, a že nistune dokáže přehrát eprom což není elektricky možné,
a v předposledním příspěvku jsem napsal že jsem rád že to doplnil, to je celé, nejde o hádku, jde jen o podstatu věci že eprom nejde elektricky přehrát, ani kdyby to tvrdili dva bláznové, třikrát jagy, čtyřikrát raddy a byl přesvědčenej i drfting,
prostě nelze smazat data v seriové eprom elektrickou cestou a přehrát je
jinak si debatujte o čem chcete, já jen slušně napsal co jsem měl na mysli a nechci se momentálně hádat
tohle byla moje otázka
1) když ovšem tvrdíš že nistune rozumíš, tak jenom jediná otázka, je schopné rozhraní nistune smazat data v eprom a nahrát nová data? přesněji je schopné rozhraní nistune přehrát data v eprom ne nahrát nová, ale přehrát stará data novými ČEKÁM NA ODPOVĚĎ na tuto otázku
a raddy odpověděl že ano, ale jelikož se přestal hádat, nehádal jsem se dál, a ted napsal o použití nv ram
tak se zamyslete o co tu šlo, v podstatě raddy tvrdil že jsem bůhví co a jak tomu rozumí nejlíp, a že nistune dokáže přehrát eprom což není elektricky možné,
a v předposledním příspěvku jsem napsal že jsem rád že to doplnil, to je celé, nejde o hádku, jde jen o podstatu věci že eprom nejde elektricky přehrát, ani kdyby to tvrdili dva bláznové, třikrát jagy, čtyřikrát raddy a byl přesvědčenej i drfting,
prostě nelze smazat data v seriové eprom elektrickou cestou a přehrát je
jinak si debatujte o čem chcete, já jen slušně napsal co jsem měl na mysli a nechci se momentálně hádat
Re: NISTUNE
akoze ty si iny nechapavec...no kazdopadne, skus si este raz precitat ten prispevok kde si sa prvy krat docital o eprom a dobre si znova precitaj co som tam o eprom pisal a hlavne si vsimni to, co so sa ti snazil na priklade eprom vysvetlit. ja som sa ti snazil vysvetlit ako funguje nistune a preco je to seriova ecu a eprom som pouzil ako priklad na vysvetlenie tvojich zvlastnych otazok. nikde som nenapisal ze nistune maze eprom a pod...a dakujeme za vsvetlenie ako jue mozne mazat seriovu eprom, doteraz sme to nikdo ani netusili...
Re: NISTUNE
promin zjistil jsem že neumím číst bud já nebo ty
dva po sobě jdoucí příspěvky
můj
nepochopil jsem co myslíš tím ano,
pokud tím myslíš přepsání EPROM v reálném čase tak to nechápu
zatím jsem neviděl zařízení, které by smazalo data v EPROM elektrickou cestou, vždy byla nutné smazat data zářením a poté nahrát, proto se ptám protože mě to zajímá jak to japonci mažou
tvůj
hovorim ano franto, ano, na vsetko ano
mě stačí přečíst tohle, ale jak jsem psal, pište si co chcete
dva po sobě jdoucí příspěvky
můj
nepochopil jsem co myslíš tím ano,
pokud tím myslíš přepsání EPROM v reálném čase tak to nechápu
zatím jsem neviděl zařízení, které by smazalo data v EPROM elektrickou cestou, vždy byla nutné smazat data zářením a poté nahrát, proto se ptám protože mě to zajímá jak to japonci mažou
tvůj
hovorim ano franto, ano, na vsetko ano
mě stačí přečíst tohle, ale jak jsem psal, pište si co chcete
Re: NISTUNE
ano, franto, ano ano, zase pisem ano, mas pravdu vo vsetko co napises. ak si myslis ze pisem ano pretoze s tebou suhlasim, tak sa mylis. pisem ano, franto,ano aby si mal pocit ze ti verim a aby si nepokracoval v pisani prispevkov ktore nemaju nic spolocne s temou a zbytocne ju komplikuju.
Re: NISTUNE
a já už jsem myslel že jsi dospěl a ono opět ne
kdykoliv ti ukážu že jsi napsal kokotinu tak napíšeš ještě větší
já se za svoje aspon umím omluvit, ale to u tebe prostě není možné, takže klídek jsemrád že dotaz na přepis ecu komplikuje tému a že s ní nemá nic společného, no to je pičovina jak traktor v bazénu
díky za vysvětlení, fakt jsem si už začínal něco myslet o tvé inteligenci, ale bohužel
kdykoliv ti ukážu že jsi napsal kokotinu tak napíšeš ještě větší
já se za svoje aspon umím omluvit, ale to u tebe prostě není možné, takže klídek jsemrád že dotaz na přepis ecu komplikuje tému a že s ní nemá nic společného, no to je pičovina jak traktor v bazénu
díky za vysvětlení, fakt jsem si už začínal něco myslet o tvé inteligenci, ale bohužel
Re: NISTUNE
Blazen: jasne, spatne jsem to pochopil
Kentoya: O co ti jde konkretne ohledne te Eprom?
Kentoya: O co ti jde konkretne ohledne te Eprom?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: NISTUNE
tobyl joke foeDRFTing. píše:..to tobě dřív upadne a shnije péro woe než mě shoří auto.Nesmíš zase tolik závidět že mám libovej řídící systém na závodákaPetr.S14 píše:nehádejte se, počkejte, až to driftingovi shoří.. pak to řešte
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: NISTUNE
a proč myslíš že jsem se celou dobu hádal s raddym už předtímDRFTing. píše:...chip = eprom se vynda, místo nej se dá nistune destička se svoji pametí a do ni se musí opet prehrat pomocí softu a compu data z chipu, který tam byl aby tam byli nejaký základní mapy.Tzn. že puvodní chip se neda mazat nistune, ten se maže venku zářením, ale v nistune už je pamet elektronicky přemazatelná.
že by to bylo proto že to nevím
pro tebe jsou to možná kydy, ale všimni si, dokud jsem se s raddym nezačal hádat, tak to tu bylo samé OT a jen jsme se začali hádat tak vzniklo plodné téma
já už viděl fungovat nistune loni v létě, jen pro představu, pro další představu, vím jak pracuje, dále vím jak si s ním pohrát, dále vím jaké jsou nedostatky, a taky vím proč přes nistune a seriovou jednotku nehnat výkon až tak nahoru, taky vím jak použít maptracking v nistune a taky vím jaká je vhodná směs pro dané otáčky a zátěž, jediné čeho se bojím pro případné ladění na silnici je předstih, přestože jsou mi známy i celkem ideální předstihy pro tlak atmosferický, tak pro tlak turba 0,5 bar, tak pro 1 bar, tak pro 2 bary, a pomocí těchto základních znalostí, jsi schopen naladit tak aby to slušně jelo jakékoliv dvoukilo s pomocí nistune, v podstatě na tom nic není, jako není nic složitého naladit na cestě jiné plně programovatelné jednotky, jen výsledky budou jiné
tak nevím o jaké kydy ti jde, když jsi viděl nistune poprvé včera
já jen chtěl aby raddy odpověděl na všechny moje jakoby přihlouplé otázky, aby jste si i vy ostatní hodně dověděli a mohli si rozmyslet komu stačí nistune a komu ne, přece tady nebudu psát svoje vědomosti, když přes ladění je tady raddy, a že se nechce rozepsat je jeho věc
Re: NISTUNE
ano franto, zase len ano, len vysledky budu ine...
Re: NISTUNE
o výsledcích se nehádám budou jiné od dvou jiných ladičů, budou jiné od dvou jiných jednotek, budou jiné při lazení na cestě a na brzdě to jsou faktaraddy píše:ano franto, zase len ano, len vysledky budu ine...
čím více toho naladíš tím jsi teoreticky s praxí dále, pokud umíš naladit na brzdě a i v terénu, tak jsi ještě dále, v podstatě teprve ladění na brzdě ti ukáže kam až můžeš jít, na cestě musíš jít dále od maxima možností, proto píšu že jediné čeho se na cestě tak nějak bojím je předstih, protože předstih je nejpodstatnější položka ve výkonu a .............však se klidně rozepiš
a zbytek názorů znáš
Re: NISTUNE
ale ako si sa zrazu rozpisal....a bojis sa predzapalu? no kdo sa boji, nesmie do lesa.
a napis nasledovne veci:
1, ake su nedostatky nistune?
2, preco nehnat vykon seriovej ecu s nistune, kolko je to az tak nahoru? seriova ecu je uz odskusana s 850cc vstrekmi, myslis este viac nahoru?
3, ako budu vysledky ine? co to znamena ine? akoze ked naladim AFR napr. na 12:1 a predzapal na 20st, tak co bude ine? myslis ze ina ecu si sama vymysly ine hodnoty? alebo ze s tymi istymi hodnotami AFR a predzapalu bude mat motor iny vykon s inou ecu? chces mi povedat ze iny pocitac spracuje tie iste data inak? nech sa paci, pouc nas...
Cele generacie spickovych motorov s vykonmy nad 1000k boli naladene na ceste a brzdu nikdy nevideli a ich vysledkom boli casy na 400m...na naladenie vysokovykonneho motora dokonca nie je potrebna ziadna ecu, ani wideband, ani dyno...staci sa len pozriet, ako sa ladili motory pred par rokmi a na co vtedajsi majstri pozerali...
este pred par dnami si netusil ze nistune je seriova ecu a dnes tu ides davat rady ohladom ladenia. na to, aby si radil, sam musis nieco vediet. ty sam si nenaladil v zivote nic, ani si sa o to nepokusil, nechapes ako funguje ecu a jej vypocty, nevies nic o zavislostiach jednotlivych hodnot v ecu, nemas ziadne prakticke skusenosti, ani tie najzakladnejsie...tak to najprv skus a potom pis ako sa bojis predzapalu alebo ako na ceste nedostanes z motora maximum alebo ako budu vysledky s inou ecu ine... nakoniec napises, ze sa nechcem rozpisat...fesak, myslim ze precitanie toho, co som na tomto fore popisal o ecu a jej ladeni ti zaberie pekny cas...len si ho najst
a napis nasledovne veci:
1, ake su nedostatky nistune?
2, preco nehnat vykon seriovej ecu s nistune, kolko je to az tak nahoru? seriova ecu je uz odskusana s 850cc vstrekmi, myslis este viac nahoru?
3, ako budu vysledky ine? co to znamena ine? akoze ked naladim AFR napr. na 12:1 a predzapal na 20st, tak co bude ine? myslis ze ina ecu si sama vymysly ine hodnoty? alebo ze s tymi istymi hodnotami AFR a predzapalu bude mat motor iny vykon s inou ecu? chces mi povedat ze iny pocitac spracuje tie iste data inak? nech sa paci, pouc nas...
Cele generacie spickovych motorov s vykonmy nad 1000k boli naladene na ceste a brzdu nikdy nevideli a ich vysledkom boli casy na 400m...na naladenie vysokovykonneho motora dokonca nie je potrebna ziadna ecu, ani wideband, ani dyno...staci sa len pozriet, ako sa ladili motory pred par rokmi a na co vtedajsi majstri pozerali...
este pred par dnami si netusil ze nistune je seriova ecu a dnes tu ides davat rady ohladom ladenia. na to, aby si radil, sam musis nieco vediet. ty sam si nenaladil v zivote nic, ani si sa o to nepokusil, nechapes ako funguje ecu a jej vypocty, nevies nic o zavislostiach jednotlivych hodnot v ecu, nemas ziadne prakticke skusenosti, ani tie najzakladnejsie...tak to najprv skus a potom pis ako sa bojis predzapalu alebo ako na ceste nedostanes z motora maximum alebo ako budu vysledky s inou ecu ine... nakoniec napises, ze sa nechcem rozpisat...fesak, myslim ze precitanie toho, co som na tomto fore popisal o ecu a jej ladeni ti zaberie pekny cas...len si ho najst
Re: NISTUNE
tento graf merania vykonu ukazuje rozdiel pri AFR 10:1 a 12:1 na tom istom motore a pri tom istom predzapale a tlaku turba.Kentoya píše:proto píšu že jediné čeho se na cestě tak nějak bojím je předstih, protože předstih je nejpodstatnější položka ve výkonu ............
len samotna zmena AFR priniesla 12Nm a 21k!
tu je kompletny link:
http://forum.nistune.com/viewtopic.php?t=780
co myslite, skuste odhadnut kolko by sa dalo ziskat pri zmesi 10:1 len samotnou zmenou predzapalu?
pre dosiahnutie maximalneho vykonu motora nie je dolezity samotny predzapal ani samotna AFR, ale zdy kombinacia idealnej AFR a maximalneho predzapalu pre dany motor. je dolezite vediet, ze aj dva rovnake motory sa odlisuju toleranciou ako predzapalu, tak AFR. S nevhodnou AFR nie je mozne dosiahnut potrebny predzapal, s nevhodnym predzapalom nie je mozne dosiahnut potrebnnu AFR.
Na zaklade vseobecne dostupnych udajov a bezne pouzivanych AFR a predzapalu vsak nie je velky problem po par pokusoch najst aj hodnoty pre konkretny motor.