radku prosím tě a kolik ti kluci mají ten maximální výkon a kolik políček pro otáčky že jim nestačí lepší ecu jako máme v nissanu a musí přejít na magnetti mareli, když raddy tvrdí že naše ECU stačí bohatě na výkony okolo 500hp, protože zde koukám že je praxe (u tvého příspěvku) a u raddyho těžké teorie, v podstatě to co jsi napsal, tvrdí všichni profesionální ladiči u mě v okolí, jediný raddy vypadá že je buď lepší ladič, nebo tomu nerozumí, to ať posoudí ostatnívmille píše:Podle me uroven elektroniky v 80 letech byla nekde jinde nez je ted. Kluci co ladi u nas bugynu na rallycross maji daleko novejsi ECU a stejne ted prechazeni na Magneti Mareli, proste jim nestaci rozliseni. Seriova ECU je vyvyjena na seriovy vykon (vetsina aut se neprodava jako zavodni special) a nizke naklady. Nissan je na tom asi lip, graf z bugyny ma velky vykonovy propad v nizkych otackach a neda se s tim nic delat protoze jednotka ma velky krok otacek. Jinak maximalni vykon je pekny, ale stalo to nekolik dnu na brzde.Podle grafu se doladuje palivo a predezapal, jde videt jestli se zvedl nebo snizil vykon, moment. Nemam nic proti ladeni na silnici sam to taky delam ale nikdy memuzu dosahnout perfektnich vysledku. V 6000 zmenim trosku AFR, predzapal ale nemam sanci poznat jestli se zmeni vykon. Auto pojede pekne ale vykonova krivka se bude vlnit jak uzovka.
Kdyby S13 8-bitova ECU byla tak dobra a rychla daval by ji nissan i do R35 (to je spatny priklad, mela by plno prace s vykreslovanim vsech tech infomaci na displej a na rizeni motoru uz by nezbylo).
300ZX se delalo od 1989 do 2000 v roce 1994 8bit nahradil 16bit.
Ja se nechci hadat, jsou to moje postrehy dofam ze prinosne. Dnesni ECU jsou nekde jinde nez pred 25 lety.
všiml jsem si tohoto příspěvku až nyní a jsem rád, že nejsem jediný kdo tvrdí to co tvrdím a o to více mě těší, že je to od člověka co se točí okolo brzdy a taky komunikuje s profesionály, ne jen s teoretikama s minimální praxí jako jsem např prozatím já