turbo
turbo
Už umim používat hledání,ale tohle sem tu nenašel
Budu měnit olej a tak budu čistit a mazat i turbo..a prosil bych vás o radu,jak to turbo vyndat a co musim všechno vyndat abych to mohl všechno udělat..a poslední detail..co všechno musim promazat?jen ty mazasí hadičky a lopatky?nebo eště něco?
díky za rady
Budu měnit olej a tak budu čistit a mazat i turbo..a prosil bych vás o radu,jak to turbo vyndat a co musim všechno vyndat abych to mohl všechno udělat..a poslední detail..co všechno musim promazat?jen ty mazasí hadičky a lopatky?nebo eště něco?
díky za rady
Re: turbo
tady mě chce někdo dnes zabít smíchem
zkus se podívat na turbo a třeba na to přijdeš, ale rozhodně nic nedělej, než se poradíš s někým zkušeným, mám pocit že pokud na něco šáhneš pod kapotou tak to skončí katastrofou
zkus se podívat na turbo a třeba na to přijdeš, ale rozhodně nic nedělej, než se poradíš s někým zkušeným, mám pocit že pokud na něco šáhneš pod kapotou tak to skončí katastrofou
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
turbo se maze samo olejem z motoru...staci dodrzovat intervaly vymeny a pouzivat kvalitni olej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: turbo
ale při výměně se má čistit ne?vim,že když sme měli 1. s13,tak nám to ty to nám měnili olej nepročistily a to turbo se zadřeloMirek píše:turbo se maze samo olejem z motoru...staci dodrzovat intervaly vymeny a pouzivat kvalitni olej.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
zadrit se muze z mnoha duvodu, ale urcite ne kvuli tomu ze ho nekdo nevycistil....pokud bylo spinave (od oleje i v saci casti), tak bylo KO jeste driv nez se zadrelo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: turbo
otázka je proč se zadřelo, třeba do něj nešel olej, nebo do něj šlo moc oleje, a nebo se do nějostal bordel a nebo bylo už tak jeté že umřelo stářím
Re: turbo
mno tak aby do něj ten olej šel,tak se případný usazeniny musí vyčistit,ne?kdyby se to nešistilo a pořád se tam něco usazovalo,tak tam ten olej nepujde a zadře se..
Re: turbo
pokud už se něco případně usazuje, tak to turbo hned vyhod, tam nemá jakákoliv případná usazenina co dělat
Re: turbo
ach táák..takže bych ho stejně měl ale vyndat abych zjistil jak na tom teda je..a jak ho vyndam?jde to snadno nebo toho musim sundam milion okolo?
Re: turbo
nesundávej nic a jezdi, jestli klekne tak kup nové, stačí zjistit jaké má momentálně vůle a podle toho se rozhodnout jestli jezdit, nebo repas, nebo nové
Re: turbo
bože
Vůle se zjistí tak, že povolíš sponu u vstupu turba na hadici (je to desítka), která vede od air boxu/air filtru. Hadici sundáš a rukou zkusíš radiální a axiální vůle vrtulky turba. Pokud bude nepatrná radiální vůle, tak ok, to je normální kvůli mazání, ale jestli bude 1mm+, anebo pokud bude i axiální, turbo už moc ok není, ale těžko říci jak moc je na tom zle.
Jestli nekouří, táhne a nevydává pazvuky, obecně se dá říci, že je v pohodě, ale spoléhat se na to moc nedá
A jestli je v prdeli, kup nové, dá se sehnat v rozmezí 11 000 ~ 15 000 Kč i s dopravou a clem. Repase se totiž nemusí vydařit a nijak zvlášť neušetříš.
Vůle se zjistí tak, že povolíš sponu u vstupu turba na hadici (je to desítka), která vede od air boxu/air filtru. Hadici sundáš a rukou zkusíš radiální a axiální vůle vrtulky turba. Pokud bude nepatrná radiální vůle, tak ok, to je normální kvůli mazání, ale jestli bude 1mm+, anebo pokud bude i axiální, turbo už moc ok není, ale těžko říci jak moc je na tom zle.
Jestli nekouří, táhne a nevydává pazvuky, obecně se dá říci, že je v pohodě, ale spoléhat se na to moc nedá
A jestli je v prdeli, kup nové, dá se sehnat v rozmezí 11 000 ~ 15 000 Kč i s dopravou a clem. Repase se totiž nemusí vydařit a nijak zvlášť neušetříš.
Re: turbo
nebudu zakládat novou diskuzi , když mi turbo vůbec nekouří a trubky jsou zasraný od oleje jen trošku , vůle nějaký má ,ale malý ,tak by podle všeho nemělo bejt v kopru ne ... ? nebo,kolik by mělo mít max vůli ... jako po citu nebo nějak změřit .. ?
Re: turbo
mauglie píše:Pokud nehulí a táhne, v kopru rozhodně není. Vůle cca 1mm radiální, axiální by neměla být žádná
no a právě že netáhne ... ale to řešim jinde no,jen sem chtěl vedět,jestli nemůže bejt mrtvý i jinak ...
Re: turbo
Pokud nehulí, nemá velké vůle, hlavně axiální, a nejsou viditelně poškozené lopatky (jak sací, tak i výfukové), problém bude asi někde jinde.
Nefouklo ti těsnění na směšovači - obdelníkové mezi svody a turbem? Příznakem je traktorový zvukový projev Anebo netěsnost ve vzduchovém vedení, což by se projevilo bohatou směsí a zastavením akcelerace a případně cukáním.
Nefouklo ti těsnění na směšovači - obdelníkové mezi svody a turbem? Příznakem je traktorový zvukový projev Anebo netěsnost ve vzduchovém vedení, což by se projevilo bohatou směsí a zastavením akcelerace a případně cukáním.