Proč??
Re: Proč??
taketo a podobne hefty svedcia o miestnej urovni....no comment
Re: Proč??
Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co je správné že se ptá aspon se něco dozví hmm ..
Re: Proč??
Je fakt že když jsem sem došel tak jsem taky věděl úplné, ale úplné kulové...chce to číst a číst a pak se kdyžtak ptát
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč??
Puvodni otazku ,abych nezakladal novy tema, bych zmenil na "Proc kdyz je na bloku tolik chladicich otvoru, na tesneni pod palicou je tech otvoru snad jen 1/4 " Vysvetli mi to nekdo
Stane se neco, kdyz tam ty zbyly otvory dodelam?
Stane se neco, kdyz tam ty zbyly otvory dodelam?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Proč??
podívej se nejdříve kde jsou ty otvory a kde nejsou a zkus se zamyslet co se stane když je doděláš i tam co nejsou, když jsem držel těsnění poprvé v ruce, tak jsem nad tím taky dumal, a hodnou chvíli mi trvalo než jsem přišel na to proč to tak je, když se nedovtípíš, tak to někdy napíšu
Re: Proč??
presne ako vravisFire píše:Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč??
Hej reknete mi klidne ze sem spammer ale taky se musim pridat, byt pozde k hromadnemu vysmechu Az ted sem to videl...To je fkat narez, ja poradne nevidel motor, mam N/A SX a taky vim na co to tam je...A to sem fakt uplne pako co se motoru tyce...To je fakt sila CHapu obetavost nekterych lidi ale v tomhle pripade nema smysl se snazit dotycneho zastat...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč??
problém je,že jste všichni líní něco hledat jak v manuálu tak tady..raději pořát píšete.. kdysi tu bylo pár lidí..tak se hledalo a nepsalo.. a nebylo nikomu líno nic hledat..osobně jsem manuál SX prolezl tam i z5 tak 30x a vám doporučuju to samé,neptali byste se na tyhle zhovadilosti.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Proč??
Já už si ho taky párkrát prošel jen nechápu proč mi to ztrácí výkon a nějak to škube v 4,5-5,5 tisíc otáček motor komplet po go turbo po repasi svíčky nové všecko prostě mno nechápu
Re: Proč??
I kdyz ten oil cooler muze byt taky castecne pravdivy. Nejakej olej tam urcite bude.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Proč??
Kdyby tam opravdu byl olejovej chladič, tak by ale byl spíš od automatu (kterej se snad do SXa ani nedával). Chladič motorového oleje se u běžných aut moc nepoužívá...
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč??
sx ma chladic oleje ve verzi s automatem umisteny ve spodni casti chladice s vodou....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Proč??
To nemá žádnej externí? Bych se bál, že bych ten automat na dálnici utavil...
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."