Volba EBC (electronic boost controller)
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Volba EBC (electronic boost controller)
Brzo me ceka porizovani EBC, tak se chci zeptat na rady, zkusenosti ktere k tematu mate. Muj vicemene jediny pozadavek je aby si pamatoval si minimalne 2-3 nastaveni tlaku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Ve vsech autech mam Greddy Profec B II, je to jeden z jednoduchych EBC.
Ulozi si dve nastaveni (low - hi) a asi zasadni nevyhoda je, ze nema zadne pokrocile funkce, jako je napr. rizeni tlaku v zavislosti na otackach
Vyhoda je pro me jednoduchost ovladani a spolehlivost a celkem prizniva cena.
Ulozi si dve nastaveni (low - hi) a asi zasadni nevyhoda je, ze nema zadne pokrocile funkce, jako je napr. rizeni tlaku v zavislosti na otackach
Vyhoda je pro me jednoduchost ovladani a spolehlivost a celkem prizniva cena.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Mám Gizzmo MS-IBC, přijde zhruba na šestku.
Svoji funkci plní dobře, nastavení je jednoduché, pouze se zadává požadovaný tlak a rychlost náběhu. Ovládání je trochu opruz, což je daň za malou velikost a displej s velkýma číslama, díky kterým jde tento EBC použít v pohodě místo analogového budíku (mám ho na volantu). Má 6 pamětí.
Plus to umí nějaké ty kravinky, jako vícenásobný overboost (před vypršením overboostu je možné jeho interval prodloužit), který jde ovládat externím tlačítkem, který si dáš někam po ruce.
Svoji funkci plní dobře, nastavení je jednoduché, pouze se zadává požadovaný tlak a rychlost náběhu. Ovládání je trochu opruz, což je daň za malou velikost a displej s velkýma číslama, díky kterým jde tento EBC použít v pohodě místo analogového budíku (mám ho na volantu). Má 6 pamětí.
Plus to umí nějaké ty kravinky, jako vícenásobný overboost (před vypršením overboostu je možné jeho interval prodloužit), který jde ovládat externím tlačítkem, který si dáš někam po ruce.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Mám starej ( spíš muzejní ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
vrtas to nema chybu , lebo stara Jap skola EBC je asi jedna z najlepsich a najspolahlivejsich.vrtas píše:Mám starej ( spíš muzejní ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
Oni si EBC upravuju tlak a rezim kazdych 4-6 sekund zalezi na modely takze tam nejaky problem nieje a pritom maju niektore aj velmi zujimave funkcie pracovneho rezimu .
Ja som pouzival Greddy profecB sr I , a je to jeden z najlepsich EBC cena versus spolahlivost versus funkcie , ma overtake button na 10 sec tusim, EBC je treba ho vediet nastavit , zvycajne na dialnici tak isto vacsina HKS EBC .
V dnesnej dobe je toho na trhu vela v roznych cenach a v roznych funkciach.
E'B Mac je dobry ...je toho plno na trhu.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
mam apexi avcr.spousta uzitecnejch funkci (overboost, tlak v zavislosti na otackach, ukazuje rychlost, polohu plynu v procentech atd....) nastaveni je trochu slozitejsi pokud chcete nastavit tlak opravdu presne vuci otackam, jde to pomoci self learning ale chce to dlouhej usek na dalnici a trochu casu
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Podle mně je dobrej. Nestěžuju si. Pochybuju že bych sehnal něco lepšího za ty prachySDRT píše:vrtas to nema chybu , lebo stara Jap skola EBC je asi jedna z najlepsich a najspolahlivejsich.vrtas píše:Mám starej ( spíš muzejní ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Jak je natom HKS EVC 4?
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
poradte mi pls nějaké ebc kde se dá nastavit tlak v zavislosti na otackach, v spíše kompaktním rozměru a ne za raketu ..
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
Trebas Apexi AVC-R nebo HKS EVC VI
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
nevite nekdo o ebc krom megadrahyho hks, kterej umoznuje nastaveni tlaku v zavislosti na tps? jako ze kdyz je min nez 90% tps,tak da 7psi a kdyz je vic jak 90% tak treba 15psi?
Re: Volba EBC (electronic boost controller)
klapka = throttle position sensor