inštalacia GT2560R z S15 do S13

Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

blázen píše:výměnou samotného turba a držení malého tlaku aby to fungovalo ztratíš...
Prečo stratím? Bude mat pomalší nábeh alebo čím?
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

Na aky tlak je na tomto turbe nastaveny actuator?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od kenivruh »

Ma to neskorsi nabeh len mierne (gulickove myslim, normalna T28 tam je rozdiel 500+ otacok urcite). Neviem aky mas aktuator, ale ked sa nemylim tak su na 7 PSI (0.5 baru).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od blázen »

nismors13 píše:
blázen píše:výměnou samotného turba a držení malého tlaku aby to fungovalo ztratíš...
Prečo stratím? Bude mat pomalší nábeh alebo čím?
protože bez úpravy ECU budeš muset držet tlak dole a to turbo má horší náběh
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od jetoboy »

Dal sem tam podložkou a 2 těsnění.Podle mě není třeba doladit.Hod tam walbro pumpu,chip stage 2 a když pujdeš na plnej tlak,tak to chce i lepší spojku. + další blbosti co budeš potřebovat,ale to už sem ti psal..
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

Ako ste vyriešili výstup z kompresorovej časti? Nechali ste tam pôvodne koleno či?
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

playdude píše:ja ano
a neni to sklonene moc nadole,da sa napojit v pohode hadica na origo IC?
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od jetoboy »

Ja použil seriové koleno který sem si přizpůsobil.Ty to chceš dávat na seriovej ic?
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

jetoboy píše:Ja použil seriové koleno který sem si přizpůsobil.Ty to chceš dávat na seriovej ic?
Dočasne to chcem dat na seriovy IC.Máš nejaku fotku toho kolena?
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

Odkial ste napojili actuator? Možem použit ten vyvod zo zavitom z povodnej T25?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od kenivruh »

nismors13 píše:Odkial ste napojili actuator? Možem použit ten vyvod zo zavitom z povodnej T25?
Mozes pouzit ak ti niekto vyreze zavit. Myslim ze je to M10x1mm. Ja ho mam zasrobovany v tom kompresorovom kolene.

Zapojit sa da T28 aj so seriovych hadic a rur, len to musis pozapajat inac. Skusanim roznych kombinacii to najdes (aspon mne to slo :) ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od nismors13 »

Chalani kde zoženiem štyfty na turbo? Prípadne z čoho ich vyrobiť?
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: inštalacia GT2560R z S15 do S13

Příspěvek od mauglie »

nismors13 píše:Chalani kde zoženiem štyfty na turbo? Prípadne z čoho ich vyrobiť?
:roll:
Odpovědět