K: OK SR20DE 110kw
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: OK SR20DE 110kw
blazne, mam zjisteno co stoji GO......ver ze stoji skoro 20tis, proto se nevyplati a misto GO je lepsi priplatit a vzit VE. Ale ja nemam zbytecnych 20tis....proste shanim jinej motor...zbytecny to rozebirat.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: K: OK SR20DE 110kw
krasty : Zmer to jeste jednou at je motor poradne ohratej a mas jistotu ze ten merak ukazuje dobre ? Ja nameril u moji co ma pres 180tkm tlaky 12.baru nejakej i trochu vic ,ale prvni jsem nezmeril kratkej merak ,ale taky mi muze ukazovat blbe merak ,ale snad ne.
A neres to pokud nebude zrat olej a jak rikas ze jede jak blbej tak bych to neresil.
A neres to pokud nebude zrat olej a jak rikas ze jede jak blbej tak bych to neresil.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: K: OK SR20DE 110kw
SRka najedou i mnohem vic. Proste si mel smulu a buhvi, kolik mel opravdu najeto... majitele pred sebou si nevyberes a nevis, jak se k tomu chovali. Ja mel na prvni P10 GT 375tis. km a dostavala strasny kour za tepla, za studena, olej se ani neresil.. a litalo to porad a vzdycky za kazde situace.Mirek píše:no tem 300tis se da tezko uverit, ja se k nemu choval pekne a stejne sel do kytek....pravidelny vymeny....kvalitni olej..novy olejovy cerpadlo, za studena jsem to setril, kdyz jsem dal pilu nechaval jsem ho jeste pred vypnutim motat...vysledek->230tis a je po nem, takze nemam v motor ktery ma 200, neznam ani komprese, ani jak s tim kdo zachazel, vubec zadnou duveru, at ho prodava kdokoliv (pokud s tim tech 200tis neodjezdil prodejce)
Btw. ted me napadlo, ze kamarad ma na prodej hotovy blok z GTi po generalce.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: OK SR20DE 110kw
zjisti mi prosimte cenu toho spodku..a u tech 2 motoru co maji 200 vis co jsou zac nebo je to jen koupene a nemas tuseni v jakem jsou stavu?jagy píše:SRka najedou i mnohem vic. Proste si mel smulu a buhvi, kolik mel opravdu najeto... majitele pred sebou si nevyberes a nevis, jak se k tomu chovali. Ja mel na prvni P10 GT 375tis. km a dostavala strasny kour za tepla, za studena, olej se ani neresil.. a litalo to porad a vzdycky za kazde situace.Mirek píše:no tem 300tis se da tezko uverit, ja se k nemu choval pekne a stejne sel do kytek....pravidelny vymeny....kvalitni olej..novy olejovy cerpadlo, za studena jsem to setril, kdyz jsem dal pilu nechaval jsem ho jeste pred vypnutim motat...vysledek->230tis a je po nem, takze nemam v motor ktery ma 200, neznam ani komprese, ani jak s tim kdo zachazel, vubec zadnou duveru, at ho prodava kdokoliv (pokud s tim tech 200tis neodjezdil prodejce)
Btw. ted me napadlo, ze kamarad ma na prodej hotovy blok z GTi po generalce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: OK SR20DE 110kw
tak prozatim vyreseno, prehazu to na 92kw spodek a neco jeste odjezdim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde