presne tak, i kdyz se mi zda ze je na vesnicky zaplatovany silnice i tak dost tvrdej a cenove to neni tak hroznyAwatar píše:A co Tein Basic? Je to komfortní podvozek, ale sportovně se s nim vyžiješ a pokud od auta nečekáš zázraky, tak to bude stačit a cenovka je docela příjemná.
coilovers
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
pokud nechces mit to auto tvrdy, kup si Off road..tohle je sportak...tvrdej nekompromisni podvozek k tomu autu patri.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
přesně tak..Mirek píše:pokud nechces mit to auto tvrdy, kup si Off road..tohle je sportak...tvrdej nekompromisni podvozek k tomu autu patri.....
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: coilovers
Souhalsim . A me to nejak nikdy nevadilo jet v tvrdim aute vsak mas mekou sedacku a proste mi to neprijde a ty diry spis preletis.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
Tak je to poznat, na hrbech je potreba proste jet pomaleji. Primeru mam snizenou a tvrdsi, nevim co tam je, uz jsem to tak koupil, ale proste je to vzdy neco za neco.
Perfektne drzi v zatackach na beznem povrchu (ne dokonale rovny), na hrbech mi nijak extremne neodskakuje, ale proste pres hodne velky nerovnosti musim jet pomaleji....majitel si musi vzdy rozmyslet co chce....
Ceny tech lepsich podvozku jsou dnes celkem nizke, takze neni duvod tady brat nevyzkousene, popripade nezname znacky pochybnych vyrobcu, ktere se ve finale budou chovat hur nez ten "tvrdsi" znackovy coilover....
Perfektne drzi v zatackach na beznem povrchu (ne dokonale rovny), na hrbech mi nijak extremne neodskakuje, ale proste pres hodne velky nerovnosti musim jet pomaleji....majitel si musi vzdy rozmyslet co chce....
Ceny tech lepsich podvozku jsou dnes celkem nizke, takze neni duvod tady brat nevyzkousene, popripade nezname znacky pochybnych vyrobcu, ktere se ve finale budou chovat hur nez ten "tvrdsi" znackovy coilover....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: coilovers
NesouhlasímMirek píše:pokud nechces mit to auto tvrdy, kup si Off road..tohle je sportak...tvrdej nekompromisni podvozek k tomu autu patri.....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
Ok to je Tvuj boj
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
A jaky je Tvuj nazor Peco jestli se muzu zeptat..podle tebe ma vyznam kupovat nejakej mekkej neznackovej podvozek na SX?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: coilovers
Ne to v žádném případě, já nesouhlasil s tou tučně vyznačenou částí. Tvrdím akorát že dobrý podvozek prostě nemusí být tvrdý a nekompromisní...Mirek píše:A jaky je Tvuj nazor Peco jestli se muzu zeptat..podle tebe ma vyznam kupovat nejakej mekkej neznackovej podvozek na SX?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
a jo takhle...tvrde a nekompromisni brat s nadsazkou..koneckoncu vse jde nastavit. Ruzne tvrdosni pruzin, ruzne nastavneni tlumicu...ale kazdy podvozek ktery je snizeny MUSI byt tvrdsi nez serie..jinak je auto porad na dorazech....Peca píše:Ne to v žádném případě, já nesouhlasil s tou tučně vyznačenou částí. Tvrdím akorát že dobrý podvozek prostě nemusí být tvrdý a nekompromisní...Mirek píše:A jaky je Tvuj nazor Peco jestli se muzu zeptat..podle tebe ma vyznam kupovat nejakej mekkej neznackovej podvozek na SX?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
záleží k čemu to auto má.. já jsem taky pro tvrdší modifikace
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
No Míro podle mě nemusí, třeba HR pružiny jsou o něco nižší (cca 2 cm, nevim) a dovedl bych si je představit i o něco nižší když by to bylo ještě progresivnější, ale jde tam o to že jsou progresivně vinutý a číslo tuhosti pružiny je stejný jako u OEM pružinyMirek píše:a jo takhle...tvrde a nekompromisni brat s nadsazkou..koneckoncu vse jde nastavit. Ruzne tvrdosni pruzin, ruzne nastavneni tlumicu...ale kazdy podvozek ktery je snizeny MUSI byt tvrdsi nez serie..jinak je auto porad na dorazech....Peca píše:Ne to v žádném případě, já nesouhlasil s tou tučně vyznačenou částí. Tvrdím akorát že dobrý podvozek prostě nemusí být tvrdý a nekompromisní...Mirek píše:A jaky je Tvuj nazor Peco jestli se muzu zeptat..podle tebe ma vyznam kupovat nejakej mekkej neznackovej podvozek na SX?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
Prej prijemna cenovka, 20K bez dopravy
Ja vim, ze ta cenovka je za to co dostanes velice dobra, ale ja to budu mit za max. 12K doma (spis 10)
Navic napriklad jak tady nekdo rikal ze Megan racing je shit... Jezdi na tom pul takovych tech prumerne financne zalozenych 240citkaru v USA a sou spokojeni. Ten Godspeed podle me nebude zas tak daleko, nekdo dokonce rikal, ze je to ze stejne fabriky...
Myslim si proste, ze na moje naprosto amaterske "vesnicke" vikendove blbnuti mi bude stacit. Tak jako staci te casti lidi, kteri sou s nim taky spokojeni.
Kdybych planoval jezdit treba na okruh nebo nejake delsi sportovnejsi trasy, koupil bych nejspis HSD HR, ale ten pro me zatim nema smysl...
Ja vim, ze ta cenovka je za to co dostanes velice dobra, ale ja to budu mit za max. 12K doma (spis 10)
Navic napriklad jak tady nekdo rikal ze Megan racing je shit... Jezdi na tom pul takovych tech prumerne financne zalozenych 240citkaru v USA a sou spokojeni. Ten Godspeed podle me nebude zas tak daleko, nekdo dokonce rikal, ze je to ze stejne fabriky...
Myslim si proste, ze na moje naprosto amaterske "vesnicke" vikendove blbnuti mi bude stacit. Tak jako staci te casti lidi, kteri sou s nim taky spokojeni.
Kdybych planoval jezdit treba na okruh nebo nejake delsi sportovnejsi trasy, koupil bych nejspis HSD HR, ale ten pro me zatim nema smysl...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: coilovers
Pokud je to coilover, tak je to prece jedno, jak to mas nizko. Aspon ty lepsi podvozky snizujes/zvysujes dolnim ulozenim a predpeti pruzin je stale stejne. Jinak souhlas s Pecou, podvozek musi predevsim kopirovat... podvozek, ktery odskakuje je k nicemu.Mirek píše: a jo takhle...tvrde a nekompromisni brat s nadsazkou..koneckoncu vse jde nastavit. Ruzne tvrdosni pruzin, ruzne nastavneni tlumicu...ale kazdy podvozek ktery je snizeny MUSI byt tvrdsi nez serie..jinak je auto porad na dorazech....
Xcriss: nic proti, ale davat si za priklad amiky? Jednak maji naprosto jine cesty nez my a za druhe oni nebyli nikdy pres podvozky a je jim to v podste jedno. Ty podvozky jsou spatne, ale sam to casem zjistis a zbydou ti jen oci pro plac a penize pryc. Kdyz chces neco levneho z Taiwanu apod. tak perfektni jsou BC Racing, XYZ.. ale tam je cena okolo 18-20tis. s postou. Kazdopadne setrit na podvozku jednoznacne NE.
EDIT: Kdyz uz nemas penize na neco rozumneho, tak kup zlute Koni a odpovidajici pruziny. Bude to fungovat lepe a za stejne penize.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: coilovers
za 10-12 si kup nové koni a dokup k nim nějaké ty pružiny a máš klid ..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod