N95+E85? Na to fofrem zapomente

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od blázen »

a jak je to s tou mísitelností? umí se to mísit s N95 nebo se to chová řekněme jako olej a voda?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Fizzbiker »

blazen: oboje je v pohode misitelny... proste jak lih s benzinem... navic i E85 je smes te lihove sracky z repy a brambor a normalni BA95 ;-)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od MaxX »

jagy píše:Co chces zkouset? Zkouselo to to tisickrat.. do serie ne, jinak je to super. Lidi si moc neuvedomujou, ze to pojede na chudo s E85 bez upravy ECU.
Me dostavaji nazory lidi, co maji na tom najeto par kilometru a ze je to v klidu. Az budete mit najeto 50-200tis. km, tak prijde. :wink:
Tak na jednom autě je najeto 30000km a vše v pohodě zatím!
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Mirek »

hmm zajimave...filcka 1.3MPI na cisty E85 a bez poskozeni....
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... vozum.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od mauglie »

Očekávám stejný cenový růst jako u nafty. Kdysi dávno bývala za 1/2 N95, a dnes? Jakmile se to rozšíří, budou z nás ždímat peníze tak či tak... alespoň že se "pomůže" přírodě.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Mirek »

no me spis zajima jak to teda je...jednu chvili se psalo ze to seriove auto neprelouska a poskodi se motor bez upravy vstriku a ECU.

V tom pripade mi neni jasne jaktoze to 1.3MPi se svoji primitivni elektronikou to pobere bez poskozeni? Neni mozny, ze ty famy o poskozeni vznikaly u ropnych spolecnosti, ktere timto prichazeji o zisk?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od MaxX »

já si taky myslím,že něco jsou fámy,aby to lidi nekupovali!
Obrázek
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Lefa »

jde o to jak dlouho to na ty felicii testovali a kolik toho najezdili.. treba to vydrzi par tisic km a rozpadne se motor
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Kentoya »

jde o to, že té E85, by jsi měl do motoru vstříknou o cca 10% víc
přesněji, jestli jezdíš za 10 litrů BA95, měl by jsi jezdit na cca 11 litrů E85
čili stačí zvednout tlak v liště a je to oki

na druhou stranu, většina seriových jednotek je udělaní tak, že nejzdí na maximální nalazení, ale jsou tam +- 15 až 20% rezervy, tudíž i kdyby jsi jezdil na seriovém motoru na čistý E85, stále by se nemělo nic stát
proto se doporučuje mísit 1/1, tím pádem, by jsi měl navýšit spotřebu o cca 5%, ale těch 5% je stejně rezerva řídící jednotky (daleko vyšší, takže by se nemělo stát zcela nic

pokračujme dál, na stage 2 na CAčku, je směs v boostu bohatá až 10,8 - tudíž opět 5% do chudosti pouze zlepší spalování, ale chce to vyzkoušet opatrně, jestli náhodou něčí auto nejezdí těsně před detonačním pásmem, jak se nic nestane, žádnej problém

ideální řešení je, kdyby se 10lidí domluvilo, každej dá litránek a koupí se dobrá lambdy, a s tou se každej z deseti projede a zjistí bohatost směsi přímo na svém autě před použitím E85, a při namíchání 1/1 a třeba i při samotném E85

jiná lepší možnost není, já si to takhle pošéfuji na svém, akorát se s nikým nebudu skládat na lambdu, ted jezdím na plyn, tak to neřeším
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Fizzbiker »

co ja sem cetl a resil tak E85 na mit o 30% mensi vyhrevnost... horsi studene starty pokud vim trochu pomaleji hori takze asi vetsi predstih a taky ma vetsi oct cislo... nema se rado s nekterymi konvencnimi plasty a zere aj nekterý pryže... resilo se to na nissanclubu tema sem tam zakladal.... mrkni...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Trinom »

S lambdou je trošku problém. Dělal jsem na to měření a na benzín ti lambda dává něco pod 0,5V. Na čistej líh to je ale jen 0,2V. Jednotka tudíž přidává palivo jak vzteklá, ale nedokoriguje to. Proto je potřeba buď upravit SW v ŘJ, aby lambdu ignoroval (a navíc nastavit vyšší bohatost) a nebo vyřadit lambdu z provozu a přemostit ji.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Kentoya »

já se nebavil o seriové lambdě, ta voltáž odpovídá ale chudosti směsi

jde mi o wideband lambdu kterou se změří ta bohatost, a seriová se potom odpojí
.
.
.ta výhřevnost je věc druhá, ale ohledně ní by neměl být problém s bohatostí směsi

jde mi o to, že by se mělo zjistit widwband lambdou co to ukáže a potom do toho jít či nejít

takhle hokus pokus na plnej E85 je to risk
ale půl na půl by nemělo dělat problémy

o těch plastech jsem zatím neslyšel, ale možné je snad ledacos, ale my máme plechové nádrže a hadičky jsou z gumy, které by E85 nemal vadit
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od blázen »

k čemu E85? já to pořát moc nechápu.. s výkonem se dá jít do nebes se 100oct benzínem..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od jagy »

Tak si o tom neco precti a zjistis, ze E85 je naprosto skvely. Vetsi odolnost vuci detonacim, moznost vetsiho tlaku turba... je to skvela a levna moznost, jak mit vetsi vykon a levne palivo.

Ke clanku: Stacilo si precist v zahlavi, ze je to KOMERCNI CLANEK. Dal neni potreba nic cist.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente

Příspěvek od Mirek »

provozni naklady, 109 oktanu..nizsi emise (teoreticky by jsi mel projit i bez katu)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět