P: 200sx s13 r.v.91 face
P: 200sx s13 r.v.91 face
Motor po kompletnim GO+kovaná klika
(po go najeto 5km!!!)
Polokeramická spojka Valeo
S13 intercooler kit
Blow off ventil
manual boost controler
repase turba
svíčky denso iridium
Výfuk Netami
nové destičky
tonovaná skla
krásná kastle s černou perletí
2 roky technická
auto je nutné dodělat ,s šikovnýma rukama zadarmo bych řekl
-problém s bohatostí paliva a tlakem
z fin. duvodu musí před Vánocema pryč:(
cena :58tis
foto zašlu
(po go najeto 5km!!!)
Polokeramická spojka Valeo
S13 intercooler kit
Blow off ventil
manual boost controler
repase turba
svíčky denso iridium
Výfuk Netami
nové destičky
tonovaná skla
krásná kastle s černou perletí
2 roky technická
auto je nutné dodělat ,s šikovnýma rukama zadarmo bych řekl
-problém s bohatostí paliva a tlakem
z fin. duvodu musí před Vánocema pryč:(
cena :58tis
foto zašlu
DRFT
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Info vice hlavně co najskor fota a odkud jsi atd a razim se kuknut a jak se projevují problémy co píšeš za jízdy ?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
to se už řešilo, ano má, je dělaná z výkovku, ale jestliže napíše do inzerátu kovaná klika, tak předpokládám, že kdyby tam byla seriová, tak jen dement napíše kovaná, je to to samé, jako když někdo napíše že dvoukilo má dvoudílný, odlehčený super vyvážený kardan o váze 13kgblázen píše:CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
já vím,jak to myslíš.. ale dost pochybuju o tom,že to má jinou než seriovou kliku,pač ty kliky stojí jak půl ceny jeho autaKentoya píše:to se už řešilo, ano má, je dělaná z výkovku, ale jestliže napíše do inzerátu kovaná klika, tak předpokládám, že kdyby tam byla seriová, tak jen dement napíše kovaná, je to to samé, jako když někdo napíše že dvoukilo má dvoudílný, odlehčený super vyvážený kardan o váze 13kgblázen píše:CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
proto se ptám, třeba sehnal výrobce za 15 klacků a vyváženou do 10 000 toček
to by byl kauf jak prase
to by byl kauf jak prase
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
jj třeba jo..Kentoya píše:proto se ptám, třeba sehnal výrobce za 15 klacků a vyváženou do 10 000 toček
to by byl kauf jak prase
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
To bych si pak postavil jinčí motůrek samozdřejmě přez kentoyu
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
co takhle ty fotky konečně ?
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Mne taky jeste neprisly.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Dnes jsme tam byly s Martinem 534 a potencionálním kupcem a trochu doplním.
Auto je 15" plechu s origo podvozkem na uřezaných pružinách (trochu více nežli by asi bylo zdrávo)
Auto v celku lícuje bylo bouchlé na předek, který je třeba ještě posešroubovat, ale pěkně srovnáno jen u přechodu komínů k přední části nosníků je rez jinak dojem ze stavu karosérie dobrý a byli jsme ujištěni i obdobném stavu spodku.
Levý blatník má trochu natržený lem a je mírně vytahaná část která se sešroubovává s nárazníkem.
Třetí dveře mají zavařené otvory po křídle bohužel lak se loupe a odspodu kde to nebylo ošetřeno to rezne takže to časem projde na vnější stranu.
Po GO nejde startovat přes spínačku je tedy uděláno startovací tlačítko.
Auto jsme nejprve zkoušeli na ony iridiové svíčky se kterými prodejce předem říkal, že bude problém, protože mu to nechtělo startovat a prý je museli čistit jak byly zanešené (po 5 km je to dost rychle ale prý jsou iridia náchylnější osobně nemůžu posoudit), po výměně svíček auto na pár otáček chytlo za pomoci korigování plynem (zkoušeli jsme i bez AFM a korekce CAS), ale i přes to chcípal pak došla baterka.
Ještě k baterce na autě je upravený IC kit z S14 ale baterka ještě není přesunuta do kufru takže byla jen provizorně položena naklopená vedle trubky IC.
MBC není zapojené ale připravené s hadičkama.
Je tam vypuštěná "voda" a pokud prodejce dodělal tak i po dnešním napuštěním a po té vypuštění chladiče i s protočením motoru aby bylo vše pryč.
Interiér ačkoli nebyl celý nastrojený vypadal zachovale zrovna tak kufr.
Inzerát vidím až teď po návštěvě a z problémů se startováním jsme došli k obdobným závěrům že se motor uchlastává svíčky byly mokré takže zde je i možnost problému cívek ale u všech najednou to není až tak pravděpodobné jako spíše problém v palivové soustavě. Jelikož naše zkoušení bylo zastaveno baterkou tak jsme nestihly změřit komprese což bylo přislíbeno prodejcem přibližně do týdne abychom vyloučili problém mechanického rázu, myslím že podobné problémy by udělali i proskočené rozvody, ale na to venku na dešti nebyl prostor (určitě bych nechal zkontrolovat).
Určitě jsem na něco zapomněl a i když to asi vyzní převážně záporně tak auto špatně nevypadalo jen ten podvozek a kola tfuj :-) Otázkou je kde je chyba v motoru což by se mělo hlavně zjistit, ale o to je prý zohledněná cena.
Mám svůj názor na cenu auta, už proto že cena dílů na GO se rovnala ceně jen pístů co mám v motoru a ani prodejce zatím přesně neví co vše bylo při GO děláno to by se také hodilo doplnit.
Bohužel foto mě nenapadlo udělat netušil jsem že tu není.
Auto je 15" plechu s origo podvozkem na uřezaných pružinách (trochu více nežli by asi bylo zdrávo)
Auto v celku lícuje bylo bouchlé na předek, který je třeba ještě posešroubovat, ale pěkně srovnáno jen u přechodu komínů k přední části nosníků je rez jinak dojem ze stavu karosérie dobrý a byli jsme ujištěni i obdobném stavu spodku.
Levý blatník má trochu natržený lem a je mírně vytahaná část která se sešroubovává s nárazníkem.
Třetí dveře mají zavařené otvory po křídle bohužel lak se loupe a odspodu kde to nebylo ošetřeno to rezne takže to časem projde na vnější stranu.
Po GO nejde startovat přes spínačku je tedy uděláno startovací tlačítko.
Auto jsme nejprve zkoušeli na ony iridiové svíčky se kterými prodejce předem říkal, že bude problém, protože mu to nechtělo startovat a prý je museli čistit jak byly zanešené (po 5 km je to dost rychle ale prý jsou iridia náchylnější osobně nemůžu posoudit), po výměně svíček auto na pár otáček chytlo za pomoci korigování plynem (zkoušeli jsme i bez AFM a korekce CAS), ale i přes to chcípal pak došla baterka.
Ještě k baterce na autě je upravený IC kit z S14 ale baterka ještě není přesunuta do kufru takže byla jen provizorně položena naklopená vedle trubky IC.
MBC není zapojené ale připravené s hadičkama.
Je tam vypuštěná "voda" a pokud prodejce dodělal tak i po dnešním napuštěním a po té vypuštění chladiče i s protočením motoru aby bylo vše pryč.
Interiér ačkoli nebyl celý nastrojený vypadal zachovale zrovna tak kufr.
Inzerát vidím až teď po návštěvě a z problémů se startováním jsme došli k obdobným závěrům že se motor uchlastává svíčky byly mokré takže zde je i možnost problému cívek ale u všech najednou to není až tak pravděpodobné jako spíše problém v palivové soustavě. Jelikož naše zkoušení bylo zastaveno baterkou tak jsme nestihly změřit komprese což bylo přislíbeno prodejcem přibližně do týdne abychom vyloučili problém mechanického rázu, myslím že podobné problémy by udělali i proskočené rozvody, ale na to venku na dešti nebyl prostor (určitě bych nechal zkontrolovat).
Určitě jsem na něco zapomněl a i když to asi vyzní převážně záporně tak auto špatně nevypadalo jen ten podvozek a kola tfuj :-) Otázkou je kde je chyba v motoru což by se mělo hlavně zjistit, ale o to je prý zohledněná cena.
Mám svůj názor na cenu auta, už proto že cena dílů na GO se rovnala ceně jen pístů co mám v motoru a ani prodejce zatím přesně neví co vše bylo při GO děláno to by se také hodilo doplnit.
Bohužel foto mě nenapadlo udělat netušil jsem že tu není.