N95+E85? Na to fofrem zapomente
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
a jak je to s tou mísitelností? umí se to mísit s N95 nebo se to chová řekněme jako olej a voda?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
blazen: oboje je v pohode misitelny... proste jak lih s benzinem... navic i E85 je smes te lihove sracky z repy a brambor a normalni BA95 ;-)
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
Tak na jednom autě je najeto 30000km a vše v pohodě zatím!jagy píše:Co chces zkouset? Zkouselo to to tisickrat.. do serie ne, jinak je to super. Lidi si moc neuvedomujou, ze to pojede na chudo s E85 bez upravy ECU.
Me dostavaji nazory lidi, co maji na tom najeto par kilometru a ze je to v klidu. Az budete mit najeto 50-200tis. km, tak prijde.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
hmm zajimave...filcka 1.3MPI na cisty E85 a bez poskozeni....
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... vozum.html
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... vozum.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
Očekávám stejný cenový růst jako u nafty. Kdysi dávno bývala za 1/2 N95, a dnes? Jakmile se to rozšíří, budou z nás ždímat peníze tak či tak... alespoň že se "pomůže" přírodě.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
no me spis zajima jak to teda je...jednu chvili se psalo ze to seriove auto neprelouska a poskodi se motor bez upravy vstriku a ECU.
V tom pripade mi neni jasne jaktoze to 1.3MPi se svoji primitivni elektronikou to pobere bez poskozeni? Neni mozny, ze ty famy o poskozeni vznikaly u ropnych spolecnosti, ktere timto prichazeji o zisk?
V tom pripade mi neni jasne jaktoze to 1.3MPi se svoji primitivni elektronikou to pobere bez poskozeni? Neni mozny, ze ty famy o poskozeni vznikaly u ropnych spolecnosti, ktere timto prichazeji o zisk?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
jde o to jak dlouho to na ty felicii testovali a kolik toho najezdili.. treba to vydrzi par tisic km a rozpadne se motor
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
jde o to, že té E85, by jsi měl do motoru vstříknou o cca 10% víc
přesněji, jestli jezdíš za 10 litrů BA95, měl by jsi jezdit na cca 11 litrů E85
čili stačí zvednout tlak v liště a je to oki
na druhou stranu, většina seriových jednotek je udělaní tak, že nejzdí na maximální nalazení, ale jsou tam +- 15 až 20% rezervy, tudíž i kdyby jsi jezdil na seriovém motoru na čistý E85, stále by se nemělo nic stát
proto se doporučuje mísit 1/1, tím pádem, by jsi měl navýšit spotřebu o cca 5%, ale těch 5% je stejně rezerva řídící jednotky (daleko vyšší, takže by se nemělo stát zcela nic
pokračujme dál, na stage 2 na CAčku, je směs v boostu bohatá až 10,8 - tudíž opět 5% do chudosti pouze zlepší spalování, ale chce to vyzkoušet opatrně, jestli náhodou něčí auto nejezdí těsně před detonačním pásmem, jak se nic nestane, žádnej problém
ideální řešení je, kdyby se 10lidí domluvilo, každej dá litránek a koupí se dobrá lambdy, a s tou se každej z deseti projede a zjistí bohatost směsi přímo na svém autě před použitím E85, a při namíchání 1/1 a třeba i při samotném E85
jiná lepší možnost není, já si to takhle pošéfuji na svém, akorát se s nikým nebudu skládat na lambdu, ted jezdím na plyn, tak to neřeším
přesněji, jestli jezdíš za 10 litrů BA95, měl by jsi jezdit na cca 11 litrů E85
čili stačí zvednout tlak v liště a je to oki
na druhou stranu, většina seriových jednotek je udělaní tak, že nejzdí na maximální nalazení, ale jsou tam +- 15 až 20% rezervy, tudíž i kdyby jsi jezdil na seriovém motoru na čistý E85, stále by se nemělo nic stát
proto se doporučuje mísit 1/1, tím pádem, by jsi měl navýšit spotřebu o cca 5%, ale těch 5% je stejně rezerva řídící jednotky (daleko vyšší, takže by se nemělo stát zcela nic
pokračujme dál, na stage 2 na CAčku, je směs v boostu bohatá až 10,8 - tudíž opět 5% do chudosti pouze zlepší spalování, ale chce to vyzkoušet opatrně, jestli náhodou něčí auto nejezdí těsně před detonačním pásmem, jak se nic nestane, žádnej problém
ideální řešení je, kdyby se 10lidí domluvilo, každej dá litránek a koupí se dobrá lambdy, a s tou se každej z deseti projede a zjistí bohatost směsi přímo na svém autě před použitím E85, a při namíchání 1/1 a třeba i při samotném E85
jiná lepší možnost není, já si to takhle pošéfuji na svém, akorát se s nikým nebudu skládat na lambdu, ted jezdím na plyn, tak to neřeším
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
co ja sem cetl a resil tak E85 na mit o 30% mensi vyhrevnost... horsi studene starty pokud vim trochu pomaleji hori takze asi vetsi predstih a taky ma vetsi oct cislo... nema se rado s nekterymi konvencnimi plasty a zere aj nekterý pryže... resilo se to na nissanclubu tema sem tam zakladal.... mrkni...
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
S lambdou je trošku problém. Dělal jsem na to měření a na benzín ti lambda dává něco pod 0,5V. Na čistej líh to je ale jen 0,2V. Jednotka tudíž přidává palivo jak vzteklá, ale nedokoriguje to. Proto je potřeba buď upravit SW v ŘJ, aby lambdu ignoroval (a navíc nastavit vyšší bohatost) a nebo vyřadit lambdu z provozu a přemostit ji.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
já se nebavil o seriové lambdě, ta voltáž odpovídá ale chudosti směsi
jde mi o wideband lambdu kterou se změří ta bohatost, a seriová se potom odpojí
.
.
.ta výhřevnost je věc druhá, ale ohledně ní by neměl být problém s bohatostí směsi
jde mi o to, že by se mělo zjistit widwband lambdou co to ukáže a potom do toho jít či nejít
takhle hokus pokus na plnej E85 je to risk
ale půl na půl by nemělo dělat problémy
o těch plastech jsem zatím neslyšel, ale možné je snad ledacos, ale my máme plechové nádrže a hadičky jsou z gumy, které by E85 nemal vadit
jde mi o wideband lambdu kterou se změří ta bohatost, a seriová se potom odpojí
.
.
.ta výhřevnost je věc druhá, ale ohledně ní by neměl být problém s bohatostí směsi
jde mi o to, že by se mělo zjistit widwband lambdou co to ukáže a potom do toho jít či nejít
takhle hokus pokus na plnej E85 je to risk
ale půl na půl by nemělo dělat problémy
o těch plastech jsem zatím neslyšel, ale možné je snad ledacos, ale my máme plechové nádrže a hadičky jsou z gumy, které by E85 nemal vadit
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
k čemu E85? já to pořát moc nechápu.. s výkonem se dá jít do nebes se 100oct benzínem..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
Tak si o tom neco precti a zjistis, ze E85 je naprosto skvely. Vetsi odolnost vuci detonacim, moznost vetsiho tlaku turba... je to skvela a levna moznost, jak mit vetsi vykon a levne palivo.
Ke clanku: Stacilo si precist v zahlavi, ze je to KOMERCNI CLANEK. Dal neni potreba nic cist.
Ke clanku: Stacilo si precist v zahlavi, ze je to KOMERCNI CLANEK. Dal neni potreba nic cist.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N95+E85? Na to fofrem zapomente
provozni naklady, 109 oktanu..nizsi emise (teoreticky by jsi mel projit i bez katu)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde