Tak kabina uz nema bejt deformacni zona ta uz te ma chranit takze je to fuka neohrozujes okoli a presne jak bylo receny kdyz do tebe nalitne dvoutunova svine tak je to problem daleko vetsi nez nejakej ram kterej mas az v kabine takze vpredu mas deformacni zonu stejne.Awatar píše:Jenže zrovna rámem zrovna docela ohrožuješ svoje okolí. Co se stane když se srazí 2 auta a jedno bude mít rám a druhý ne??Svobda píše:Tak jako do toho ze tam mam bezpecnejsi pasy nez origo bych si od polisu do toho opravdu nenechal kecat at kecaj na veci co jsou zvenci ,ale ze vnitr to proste delam pro svou bezpecnost at jdou nekam nikoho tim neohrozuju pouze sebe.
Kamose zastavili, ram,skorepina , pasy neco pindali a rekl jim to je pro mou bezpecnost kdyby do me vrazil nejaky idiot ,nikoho tim neohrozuji a proste si stim budu jezdit . A nic nerekl pohoda.
Jinak ty 2" pásy právě nedokážou pořádně podržet, pokud někdo zkusil oboje tak pochopí ten rozdíl. Jinak pásy uchycený vzadu sou fajn, ale když dojde k velký ráně a deformaci celýho auta, tak se může stát že bod, ke kterýmu sou ty pásy přidělaný se vzdálí, no a člověka to pak přimáčkne a konečná. Stejně tak pokud dojde k nehodě přes boudu a člověk je uchycenej napevno pásama, tak hlavou asi moc neuhne. Takže pásy bez klece nejsou taková bomba jak se může zdát.
Jinak samozrejme ty pasy musi bejt dobre umisteny a poradny no .
A kdyz mas na tom ramo poradnej obal pevnyho molitanu tak myslim ze pro tvoji hlavu to neni horsi nez origo tapece.