Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

jak na to :-)
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od MYSAK »

Porad ti tam ale zustane ta zrada s chudsi smesi po startu
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od SilverFox »

A jakej má důvod to sériový řešení? Respektivě proč je to těch 180s otevřený do atmosféry?
Obrázek
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od 200sxfabi »

Nejsem si jistej....ale řekl bych že na volnobeh je v sani podtlak tudiž bude nižčí tlak paliva než když to bude regulovat atmosfericky tlak...tudíž budeš mit vetsi tlak paliva tudíž lepší start...ale myslim že až na chladný zimní období neni poznat rozdil ve startování......kdyžtak mě opravte, nejsem si 100% jistej :)
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od MYSAK »

Start jo ale jak bylo psano.. kdyz napriklad zastavis jen u benzinky, natankujes, motor mas ohratej, vyrazis a behem tech par minut des do boostu mas v tu chvili zas chudou smes protoze chybi pretlak ze sani
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od jetoboy »

To znamená že ikdyž máš motor zahřátej,na chvíly vypneš motor a pak jdeš hned do boostu,tak máš chudou směs a po jak dlouhý době to je zas v normálu??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Woyta »

3min
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od jetoboy »

8) OK
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass »

jeden dotaz.když jsem teda udělal to FPR tak který konektor mám odpojit jsou tam dva co já vím.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass »

a ještě jedna otázka.někde na foru jsem našel tuhle foto doufám že to je správně FPR.
fpr2.jpg
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od 200sxfabi »

mám to stejně ;)
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass »

tak chlapi a je to tady to čeho jsem se obaval zapojil jsem to podle navodu a auto ne a ne nastartovat.co s tím?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Al3x »

pokud to máš tak jak je to na obrázku je chyba jinde, ucpal si všechny díry po hadičkách co jsi odpojil? odpojil si ten solenoid? hodně často dělá problémy čidlo teploty vody, pokud není vpořádku, ecu špatně řídí bohatost směsy, to čidlo stojí pár korun
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass »

Zaslepená je sací trubka.to ty ostatní slabý mám taky zaslepit?a to doufám že jsem odpojil ten správnej konektor ten co je u Levého tlumiče z vrchu jak mě radil Fabi.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Koudy »

Jebass píše:Zaslepená je sací trubka.to ty ostatní slabý mám taky zaslepit?a to doufám že jsem odpojil ten správnej konektor ten co je u Levého tlumiče z vrchu jak mě radil Fabi.
Možná jsi odpojil Powertransistor, to by vysvětlilo to, že to nechytá. Solenoid je ten váleček s 3 vývodama na hadičky. Vede z něj kablík na konci kterýho je konektor který přijde odpojit.
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass »

odpojil jsem:
112110165531.jpg
112110165531.jpg (31 KiB) Zobrazeno 22656 x
Občas to má tendenci kucknout jak kdyby to chtělo chytit ale nic víc.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Odpovědět