HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
HKS je mono tube, což jsem si doposud myslel, že je nevýhoda, ale na stránkách HKS uvádějí pravý opak. Pro by mělo být, že jsou tlumiče lehčí, a to dost podstatně - menší neodpružená hmotnost -, a lépe se odvádí teplo - olej v tlumičích déle vydrží, tudíž delší životnost - a prý i lépe absorbují nerovnosti. Tuhost se nastavuje ze spodní strany a tento typ má F 10kgf/mm a R 7kgf/mm, což mě dost překvapuje vzhledem k tomu, že má být tento typ určen primárně na okruhy.
Tein super drift asi všichni znáte. Twin tube, F 10kgf/mm, R 8kgf/mm.
Jedná se o použité tlumiče. HKS do 1500km převážně na okruhu, Tein kolem 8000km.
Auto nebude na denní ježdění, je mi líto i daily car, jak jsou silnice v ČR hrozné.
Předem díky za rady/tipy/názory.
Tein super drift asi všichni znáte. Twin tube, F 10kgf/mm, R 8kgf/mm.
Jedná se o použité tlumiče. HKS do 1500km převážně na okruhu, Tein kolem 8000km.
Auto nebude na denní ježdění, je mi líto i daily car, jak jsou silnice v ČR hrozné.
Předem díky za rady/tipy/názory.
Naposledy upravil(a) mauglie dne 04.01.2011, 20:45, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
tein dela taky monotube
EDIT srry, ted sem si vsiml ze mas v merku pouzite....
EDIT srry, ted sem si vsiml ze mas v merku pouzite....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Asi HKS, ale záleží na co to chceš. Oba dva podvozky jsou víceméně mimo okruh nepoužitelný.
S15 - JDM
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Dokáže se mi někdo vyjádřit k tomu faktu, že HKS má pružiny 10/7? Docela mne překvapilo jak jsou "měkké", když se má jednat o vcelku ultimativní a drahý podvozek na okruhy, kde, imho, je zapotřebí co možná nejmenší náklon.
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Sel bych do BC Racing. Je to taky mono tube, je levny a kvalitne bude minimalne stejny jako ty co pises. Nehlede na to, ze jit do pouziteho podvozku, kde neznas historii je docela risk.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
A je skutečně mono tube lepší jak twin tube? Co se absorbování nerovností a výdrže týče?
Když už kupovat podvozek, chci mít 100% jistotu, že nebudu litovat, přeci jen se jedná o dost mastnou položku, kterou bych rád více krát neřešil Samozřejmě, co je nové, je lepší, a je jistota, že nebude vy*rdany, nicméně použitých bych se nebál, ale záleží to samozřejmě kus od kusu.
Když už kupovat podvozek, chci mít 100% jistotu, že nebudu litovat, přeci jen se jedná o dost mastnou položku, kterou bych rád více krát neřešil Samozřejmě, co je nové, je lepší, a je jistota, že nebude vy*rdany, nicméně použitých bych se nebál, ale záleží to samozřejmě kus od kusu.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Ano, monotube je lepsi. Jak jsem psal, TEIN na to presel taky, je to chvilka ( nejakej ten rok to bude) co zacal tein nabizet ty monotube podvozky, bohuzel jsou taky o dost drazsi, mrkni na jejich www, bylo to tam celkem pekne popsane.....mezi hlavni vyhody pokud vim patri prave silnejsi pistnice...mauglie píše:A je skutečně mono tube lepší jak twin tube? Co se absorbování nerovností a výdrže týče?
Když už kupovat podvozek, chci mít 100% jistotu, že nebudu litovat, přeci jen se jedná o dost mastnou položku, kterou bych rád více krát neřešil Samozřejmě, co je nové, je lepší, a je jistota, že nebude vy*rdany, nicméně použitých bych se nebál, ale záleží to samozřejmě kus od kusu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Nový mono tube Tein, HKS etc ne-e, mimo mé finanční možnosti i kdybych chtěl dát tolik do podvozku.
HSD HR je taky mono Jestli nový, tak asi jedině BC racing.
EDIT: hm, jak tak koukám po netu, i GodSpeed je mono. Ksport jakbysmet, takže asi i D2 etc.
HSD HR je taky mono Jestli nový, tak asi jedině BC racing.
EDIT: hm, jak tak koukám po netu, i GodSpeed je mono. Ksport jakbysmet, takže asi i D2 etc.
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Pokud by ses rozhodnul pro nový podvozek, tak okruhová verze od Protlumu nevýjde na nesmysl, je kontaktuj. http://www.protlum.eu/
Jinak co ti přijde měkkýho na podvozku 10/7?? Pokud se s autem dostaneš na tunu, nebo trochu přes tak to bude tvrdý až, až. Jestli potřebuješ řešit náklony, tak to neni jenom o podvozku, ale i o stabilizátorech.
Jinak co ti přijde měkkýho na podvozku 10/7?? Pokud se s autem dostaneš na tunu, nebo trochu přes tak to bude tvrdý až, až. Jestli potřebuješ řešit náklony, tak to neni jenom o podvozku, ale i o stabilizátorech.
S15 - JDM
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Ono ani s těma 10/7 už se mu to ani nehne, ale u nás furt panuje přesvědčení že čím tvrdší tím lepší a 10/8 je možná tak na okrsky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Jam mam F8R6 a je to uz na hrane pouzitelnosti pro normalni jezdeni, priste uz bych sel do mekcich.
S14 Zenki
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
Měl jsem zkreslenou představu o tom kolik mají jaké, např, nevím proč, jsem byl doteď v tom, že HSD HR má 10/8, tak mi přišlo divné, že podvozek od HKS má - jak jsem již psal včetně uvozovek - "měkčí" pružiny.
Rozhodně si nemyslím, že tvrdší znamená lepší.
Panpiča: Co si představuješ pod normálním ježděním?
Jak mi psal awatar "pružiny se dají dát tvrdší kdykoliv a neni to nic drahýho", což lze i naopak
Rozhodně si nemyslím, že tvrdší znamená lepší.
Panpiča: Co si představuješ pod normálním ježděním?
Jak mi psal awatar "pružiny se dají dát tvrdší kdykoliv a neni to nic drahýho", což lze i naopak
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
HSD mívalo 8/6 ale právě kvůli lepší použitelnosti na cestě přešli na 7/5mauglie píše:Měl jsem zkreslenou představu o tom kolik mají jaké, např, nevím proč, jsem byl doteď v tom, že HSD HR má 10/8
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
já mám Apexperformance podvozek,tuhost pružin 8/6 a je to jak motokára a to mám tlumiče skoro nadoras soft!
Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift
jj ne vzdy tvrdy znamena lepsi, Spitak ma taky na 86 celkem meky pruziny a to auto funguje skvele