K: ojnici + ostrik pist. cepu
K: ojnici + ostrik pist. cepu
viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava diky.
Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu
jakou má mít ta ojnice váhu, a jakou váhu ve spodním čepu, jinak jestli chceš jakokoliv, postavím jich před tebe 50 a stačí sáhnoutMajo200sx píše:viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava diky.
Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu
no hmotnost si dovyvazim sam :-) stejne tam bude odchylka par g ne? a sla by popripade posta? ja jsem od prahy, a ten ostrik taky mas?Kentoya píše:jakou má mít ta ojnice váhu, a jakou váhu ve spodním čepu, jinak jestli chceš jakokoliv, postavím jich před tebe 50 a stačí sáhnoutMajo200sx píše:viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava diky.
Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu
já osobně ojnice dovyvažuji do +- 0,5g, nissan +-1,5g víceméně se dá z ojnice odebrat 8g z míst kde se nejedná o pevnost, jelikož nejlehčí ojnice váží 645g a nejtěžší 698, co jsem měl na dílně, tak chci vidět jak si to sám dovyvážíš, ale jestli je ti jednože tam budeš mít rozházené váhy, nedělá mi problém po jedné šáhnout a poslat, ostřiků mám taky +-50 kousků, takže ani tady nemám problém, a popř to může být příští neděli večer v kutné hoře, jelikož se mi na poštu moc nechce a cena +- 1000 v tom případě, že sejdeš k autu, vezmeš ojnice a pošleš mi jejich váhy, já ty svoje přeberu a najdu vhodného adepta, u kterého zalapuji průměr 48, a nechám vyúhlovat, pokud ti stačí jakákoliv ojnice, šáhnu po první, dám k ní ostřik a můžeš najezdit cca 1800km a budeš nadávat, že motor CA stojí za hovno, ale budeš mít ojnici i s ostřikem za pětikilo
Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu
ze se ty vahy tolik lisi jsem netusil... kazdopadne teda vezmu ojnici, zajedu s ni do lakovny na vahu a pak napisu co a jak :-) diky.
Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu
vem všechny tři dobré a napiš všechny váhyMajo200sx píše:ze se ty vahy tolik lisi jsem netusil... kazdopadne teda vezmu ojnici, zajedu s ni do lakovny na vahu a pak napisu co a jak :-) diky.