K: ojnici + ostrik pist. cepu

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Majo200sx
user
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011, 01:16

K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Majo200sx »

viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava :oops: diky.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Kentoya »

Majo200sx píše:viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava :oops: diky.
jakou má mít ta ojnice váhu, a jakou váhu ve spodním čepu, jinak jestli chceš jakokoliv, postavím jich před tebe 50 a stačí sáhnout
Majo200sx
user
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011, 01:16

Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Majo200sx »

Kentoya píše:
Majo200sx píše:viz vyse, pro motor CA18DET ojnici v dobrem stavu (nenatazene oko apod) + potrebuju ostrik pistniho cepu co je pridelany zespodu na valci , pokud se musi rozlisovat pro jaky valec tak je to 3ti. prosim o nabidky i s cenou, nemam uz moc penez takze nejlevnejsi vyhrava :oops: diky.
jakou má mít ta ojnice váhu, a jakou váhu ve spodním čepu, jinak jestli chceš jakokoliv, postavím jich před tebe 50 a stačí sáhnout
no hmotnost si dovyvazim sam :-) stejne tam bude odchylka par g ne? a sla by popripade posta? ja jsem od prahy, a ten ostrik taky mas?
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Kentoya »

já osobně ojnice dovyvažuji do +- 0,5g, nissan +-1,5g víceméně se dá z ojnice odebrat 8g z míst kde se nejedná o pevnost, jelikož nejlehčí ojnice váží 645g a nejtěžší 698, co jsem měl na dílně, tak chci vidět jak si to sám dovyvážíš, ale jestli je ti jednože tam budeš mít rozházené váhy, nedělá mi problém po jedné šáhnout a poslat, ostřiků mám taky +-50 kousků, takže ani tady nemám problém, a popř to může být příští neděli večer v kutné hoře, jelikož se mi na poštu moc nechce a cena +- 1000 v tom případě, že sejdeš k autu, vezmeš ojnice a pošleš mi jejich váhy, já ty svoje přeberu a najdu vhodného adepta, u kterého zalapuji průměr 48, a nechám vyúhlovat, pokud ti stačí jakákoliv ojnice, šáhnu po první, dám k ní ostřik a můžeš najezdit cca 1800km a budeš nadávat, že motor CA stojí za hovno, ale budeš mít ojnici i s ostřikem za pětikilo
Majo200sx
user
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011, 01:16

Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Majo200sx »

ze se ty vahy tolik lisi jsem netusil... kazdopadne teda vezmu ojnici, zajedu s ni do lakovny na vahu a pak napisu co a jak :-) diky.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: K: ojnici + ostrik pist. cepu

Příspěvek od Kentoya »

Majo200sx píše:ze se ty vahy tolik lisi jsem netusil... kazdopadne teda vezmu ojnici, zajedu s ni do lakovny na vahu a pak napisu co a jak :-) diky.
vem všechny tři dobré a napiš všechny váhy
Odpovědět