K: Sadu budiku -ZRUSENO
K: Sadu budiku -ZRUSENO
Koukam po nejake celkem pekne sade budiku s cidly.
Kdyz bude i redukce pod filtr, zlobit se nebudu.
Rad bych cire sklo (kourove vazne ne) a cerny podklad.
Budiky bych rad Boost/vacum, teplota oleje, tlak oleje.
Jednotky bar a stuplne Celsia.
Kdyz bude i redukce pod filtr, zlobit se nebudu.
Rad bych cire sklo (kourove vazne ne) a cerny podklad.
Budiky bych rad Boost/vacum, teplota oleje, tlak oleje.
Jednotky bar a stuplne Celsia.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 09.04.2011, 19:56, celkem upraveno 4 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
jestli chces presny, tak autometer a jestli chces taky presny a levnejsi tak VDOWoyta píše:Koukam po nejake celkem pekne sade budiku s cidly.
Kdyz bude i redukce pod filtr, zlobit se nebudu.
Rad bych cire sklo (kourove vazne ne) a cerny podklad.
Budiky bych rad Boost/vacum, teplota oleje, tlak oleje.
Jednotky bar a stuplne Celsia.
Bez auta...
Re: K: Sadu budiku
Na budiky koukam uz delsi dobu.
V nabidce autometer jsem nenasel co jsem hledal.
VDO ujde ale jsou bez cidel a s cidly se dostanu na cenu, za ktere uz mam Stack (ktere by se mi moc libili).
Prosport dela taky celkem levne pouzitelne ale verze s cirym sklem maji spatne jednotky.
Dneska jsem narazil na Glowshift ktere vypadaji celkem pekne. Akorat tlak oleje by byl v psi.
Jinak pocitam s tim, ze levne budiky dam zkalibrovat.
V nabidce autometer jsem nenasel co jsem hledal.
VDO ujde ale jsou bez cidel a s cidly se dostanu na cenu, za ktere uz mam Stack (ktere by se mi moc libili).
Prosport dela taky celkem levne pouzitelne ale verze s cirym sklem maji spatne jednotky.
Dneska jsem narazil na Glowshift ktere vypadaji celkem pekne. Akorat tlak oleje by byl v psi.
Jinak pocitam s tim, ze levne budiky dam zkalibrovat.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
a co si tam nenasel u autometer?Woyta píše:Na budiky koukam uz delsi dobu.
V nabidce autometer jsem nenasel co jsem hledal.
VDO ujde ale jsou bez cidel a s cidly se dostanu na cenu, za ktere uz mam Stack (ktere by se mi moc libili).
Prosport dela taky celkem levne pouzitelne ale verze s cirym sklem maji spatne jednotky.
Dneska jsem narazil na Glowshift ktere vypadaji celkem pekne. Akorat tlak oleje by byl v psi.
Jinak pocitam s tim, ze levne budiky dam zkalibrovat.
Bez auta...
Re: K: Sadu budiku
To co se mi u autometer libilo bylo moooc drahy.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
Nj platis za kvalitu Ale ono tu prevazne nejde o to jestli to meri uplne presne, jde o to kdyz to zmeris 10x tak jestli ti to ukaze stejnou hodnotu. Pokud ti pak nastane problem tak vis ze se neco deje a muzes reagovat... kazdopadne si pak nastav vsechny budiky v pracovni poloze tak aby byly rucicky na 12te hodine...Woyta píše:To co se mi u autometer libilo bylo moooc drahy.
Bez auta...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
SAGA
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
stewart warner maximum performance
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sadu budiku
Zkalibrovat? Myslis ze sa to oplati?Woyta píše:Na budiky koukam uz delsi dobu.
V nabidce autometer jsem nenasel co jsem hledal.
VDO ujde ale jsou bez cidel a s cidly se dostanu na cenu, za ktere uz mam Stack (ktere by se mi moc libili).
Prosport dela taky celkem levne pouzitelne ale verze s cirym sklem maji spatne jednotky.
Dneska jsem narazil na Glowshift ktere vypadaji celkem pekne. Akorat tlak oleje by byl v psi.
Jinak pocitam s tim, ze levne budiky dam zkalibrovat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: K: Sadu budiku
kdyby si chtel tu podlozku pod oil filtr tak tu jednu mam
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: Sadu budiku
Konecne prvni nabidka.
Jelikoz podlozku budu muset koupit tak by me urcite zajimala.
Kenivruh: Nepredstavuj si neco extra komlikovaneho. Proste se vezmou do skolni laboratore a trochu se to doladi aby nekecali velke nesmysly. Proste aby byli pouzitelne.
Do budiku bych chtel investovat cca 3-4k.
Jelikoz podlozku budu muset koupit tak by me urcite zajimala.
Kenivruh: Nepredstavuj si neco extra komlikovaneho. Proste se vezmou do skolni laboratore a trochu se to doladi aby nekecali velke nesmysly. Proste aby byli pouzitelne.
Do budiku bych chtel investovat cca 3-4k.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: K: Sadu budiku
tak to vážně nečekej žádný zázrak..
autometer mi už do baráku nesmí - 2x ten samý budík za 250usd,v každém jiná elektronika a pokaždé umřel..
preferuju budíky v digitální podobě - eliminace mechanické poruchy a nepřesnosti zobrazovací části
autometer mi už do baráku nesmí - 2x ten samý budík za 250usd,v každém jiná elektronika a pokaždé umřel..
preferuju budíky v digitální podobě - eliminace mechanické poruchy a nepřesnosti zobrazovací části
Re: K: Sadu budiku
Ja mam radeji rucicky. kouknes a vis jak jsi na tom.
Lustit cisilka fakt ne.
Tyhle 3 hodnoty chci mit v zornem poli. Jinak elektronika s vystupem na LCD je v reseni.
Lustit cisilka fakt ne.
Tyhle 3 hodnoty chci mit v zornem poli. Jinak elektronika s vystupem na LCD je v reseni.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: K: Sadu budiku
u boost sensoru a otáčkoměru to chápu,u ostatních je to zbytečné protože se nemění nijak dramaticky rychle + některé hodnoty potřebuješ opravdu přesně a tam rafika nemá co dělat,u levných mechanik je to navíc +- haluz.Krokové motory jsou fajn,ale záleží na provedení stupnice, ručičky a průměru aby vůbec bylo dosaženo nějaké přesnosti.Pokud to máš na krásu,tak si kup co pěkně svítí,pokud ale chceš relevantní informaci,na budíkách nešetři,jinak to budou vyhozené peníze.Já už jich vyhodil dost na to,abych ti tu radu mohl poskytnout