Samotná jednotka po připojení v autě nefunguje, jestli sem to správně pochopil, tak je to proto, že powerFC je pouze do japonských verzí našich aut, aby fungovalo i v evropské verzi, musí se u konektoru do řídící jednotky přeletovat pár kabelů.
Zde je barevně vyznačeno, které kabely se mají přehodit,
č. 22 prohodit s č. 31
č. 30 prohodit s č. 40
č. 106 vyndat s pinem a dát ho do prázdné díry č. 104
Na netu jsou různé odkazy na instalaci ale všude mají špatné schéma, nesedí počty pinů, na mém obrázku je to v pořádku.
postup je stejný jako jsem napsal já tady ale schéma je špatné.
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=206041
Auto jsem dnes navrčel a funguje to dobře. Jak se k tomu chovat po nastartování snad už každý ví..
Děkuji za spolupráci Tomitovi a Martinovi_534, snad se nebudete zlobit, že jsem tu založil tento topic..
Jestli jsem někde udělal nějakou chybu, tak mi to sem napište.. ale mně to tak v autě funguje..
Apexi powerFC do s14A
Apexi powerFC do s14A
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Apexi powerFC do s14A
hehe, musim ještě složit zbytek věcí..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Apexi powerFC do s14A
já mám pár drobností..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Apexi powerFC do s14A
Neviem ci to nebolo tym, ze jeden cas sa predavali ako S14a Power FC verzie pre S15ku. A s15 ma trochu inac piny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Apexi powerFC do s14A
nebylo, s15 to má zase trochu jinak
jinak gratuluju ať to pěkně jezdí
jinak gratuluju ať to pěkně jezdí
Re: Apexi powerFC do s14A
Akorad bych ty dratky nepreletovaval ,ale spis prepinoval . Vetsinou ti staci spendlik a odjistis zobacek a normalne za kablik ho vytahnes a prohodis je
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Apexi powerFC do s14A
jo, s15 to má jinak..
ty piny mi nešly vyndat... piplal sem se s tím dlouho, pak se na to vykašlal a radši šáhnul po pájce..
ty piny mi nešly vyndat... piplal sem se s tím dlouho, pak se na to vykašlal a radši šáhnul po pájce..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress