P: CA18DET po GO

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

P: CA18DET po GO

Příspěvek od Fizzbiker »

CA18DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty origo nissan, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, repasi olej cerpadlo, novej rozvodak, vsechno TOP stav, motor jeste nejel. 248°vačky, blok je CA16 vrtanej na 83mm takze nulty vybrus CA18 takze vlastně fabricky nový motor, klika nebrousena v tovarnich tolerancich, ojnicni sady vyvazene na 0,5g, zvetsena vana, atd... bližsi info prez SZ. vykon cca 205kW v aktualni setupu pri 0,8bar.

prodáno
Naposledy upravil(a) Fizzbiker dne 11.06.2011, 15:02, celkem upraveno 3 x.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: CA18DET po GO

Příspěvek od Awatar »

měřila se klika, jestli je rovná? Co vodní pumpa? Co je pužito za rozvody? Dáš na ten motor záruku, že je dobře složenej?
S15 - JDM
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P: CA18DET po GO

Příspěvek od Fizzbiker »

skladal franta. to myslim stači. k motoru dam jeste novou vodni pumpu tehdy se zasekla kdesi tak se tam dala pouzita nicmene v ok stavu. rozvodak z hlavy nevim musel bych se mrknout do faktur. motor sem skladal pro sebe takze ojebanej není jestli to myslis takto.
Přílohy
TF7.JPG
TF6.JPG
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět