nistune není problém, ale nezačnu ladit dokud nebudu mít motor v seriovém stavu funkční, vem si naladíš, a pak se to vrátí do normálu a motor shoříkenivruh píše:Asi ti to nepomoze, ale hodil by som tam Nistune aspon skusobne, nech je vidno co ECU vidi a kde v mape je. Neviem ci mas moznost to od niekoho pozicat.
P.S.: Predpokladam ze vstreky mas napojene na konektory ku vstrekom. Ze tam nieje prehodeny konektor od niecoho ineho (napr od sytica )
směs záhada
Re: směs záhada
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
To mi je jasne ze nebudes to ladit s nistune. Ja skor ze v tom nistune uvidis ci su vsetky snimace ok, aky prietok ukazuje maf, kde v mape sa nachadzas a tak. Tam mozno zistis kde je problem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den