Brzdy vs. mýty

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Trinom »

takový kraťoučký povídání...
http://dodgecoronet.cz/brake/brakemyths.pdf
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Mirek »

moc dobre a poucne...diky....nicmene jakozto strojar nesouhlasim s prvnim bodem..kotouc se zvlnit muze. Je to dano vnitrnim pnutim materialu ktere se po zahrati uvolni. Delaji to vetsinou ty levne, kde kvalita zpracovani a technologie vyroby neni na takove urovni kvuli cene. Autor clanku zrejme psal pouze o kvalitnich kotoucich.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kohla
user
Příspěvky: 419
Registrován: 18.11.2009, 17:00
Bydliště: Praha/Olomouc

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Kohla »

Taky jsem si početl a dozvěděl se spoustu zajímavých informací. S Mirkem, jako strojař, musím souhlasit, ale řekl bych, že sériové kotouče u většiny automobilek jsou dostatečně kvalitní a aftermarket kotouče od renomovaných značek by tímto taky trpět neměly. Asi se seberu a vyměním mladé na mondeu destičky :D
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Trinom »

Jen dodám, že tohle povídání visí na Sejkiho stránkách.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Stigi
user
Příspěvky: 166
Registrován: 21.04.2010, 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Stigi »

Not found, nemáte někdo prosím jinej odkaz?
Obrázek
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Trinom »

Reupnu to k sobě na stránky. Uložil jsem si to do dokumentů.

Tady to máte: http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Stigi
user
Příspěvky: 166
Registrován: 21.04.2010, 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Stigi »

Díkec :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od Trinom »

nz
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy vs. mýty

Příspěvek od sejkora »

jo sorry ja to smazal... rusim web
Bez auta...
Odpovědět