Vule kardan-prevodovka
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vule kardan-prevodovka
Chci se zeptat kluci jak je to s vuli v ose mezi kardanem a prevodovkou? Predpokladam ze kardan nema byt uplne zarazeny v prevodovce na doraz, pro pripad kdy se motor nebo zadni naprava bude nejakym zpusobem hybat. Jaka je optimalni vule? Kdyz dam kardan na doraz do prevodovky, mam mezi unaseci cca 40mm. Potrebuju vyrobit mezikus, jak ho udelat dlouhy? 35mm aby zustala 5 mm vule?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vule kardan-prevodovka
ja to mam resene jinak kardan vepredu i vzadu napevno a ten absorber (delkovy kompenzator) je v kardanu a odhaduju ze ma rozsah 6-8 cm.... a to mam motor ulozeny tak ze pro akceleracnim a deceleracnim pohybu to kardan neovlivnuje protoze osa silentbloku jde cca osou prvního kloubu... nicmene jak rikam odlisna konstrukce...
ve tvem pripade bych si zpocital mozne delkove protazeni vlivem tepla, zahriva se i diff a prevodovka... myslim ze bych volil v intervalu 5-10mm
ve tvem pripade bych si zpocital mozne delkove protazeni vlivem tepla, zahriva se i diff a prevodovka... myslim ze bych volil v intervalu 5-10mm
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vule kardan-prevodovka
Ja mam jednodilny a myslim ze tam mam tak centimetr...Aby si ho dostal na diff a este ked sa ti hybe motor tak nech to nenaraza asi... Ja mam teda zuvackove silace a necitil sem zeby sa to stretavalo... Myslim ze tych 10mm je akurat..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vule kardan-prevodovka
ok dekuju za info, o vikendu to poradne jeste promerim a pak neco spacham
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde