Sice to uz plati viac ako rok, ale mozno o tom vie len malo ludi. Pre tahanie vozika platia trochu dost odlisne pravidla ako platili. Myslim ze su teraz o dost lepsie.
http://www.avislease.sk/data/z144_2010zz.pdf
Paragraf 75, odstavec 7, pismeno b.
Aby som to zhrnul, tak hlavny rozdiel oproti minulosti je v tom ze na B sa da tahat vozik tazsi ako je tahac (do marca 2010 to bolo nepovolene) a ze celkova hmotnost jazdnej supravy stupla z 3.5t na 4.25t. Cize teraz uz nieje vacsinou nutne mat B+E ak chce clovek tahat nalozeny vozik, ak sa zmesti hmotnostou tahac+vozik do 4.25t.
Nove pravidla pre vodicske opravnenie B a B+E
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nove pravidla pre vodicske opravnenie B a B+E
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Nove pravidla pre vodicske opravnenie B a B+E
dobre spravy (nie novinky, lebo je to stare rok teda)
Re: Nove pravidla pre vodicske opravnenie B a B+E
az na to, ze to plati az od 19.1.2013.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nove pravidla pre vodicske opravnenie B a B+E
Tak to je pekne napikacu. A clovek sa uz tak tesil.Gerox píše:az na to, ze to plati az od 19.1.2013.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den