1UZFE

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Nikde jinde mi nikdo nebyl schopen poradit,tak to zkusím tady.Sic nejde o Nissan,ale auto je to taky.
Zastavěl jsem 1UZFE do Celicy TA40.
Motor špatně chytá a když chytne,nejde přidat plyn(ihned chcípne)a do cca 10sec stejně chcípne.
Nastartovaný motor běží plynule na všech 8 válců,takže zapalování bych vyloučil.Palivové čerpadlo tlačí.Napadá mě volnoběžný ventil(po přiškrcení hadice co k němu vede běží o pár sekund déle),nebo AFM(po jejím odpojení žádná změna).Nebo něco jiného?
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od blázen »

ze zvědavosti bys mohl dát sem pár fotek.. jinak to může být problém s tím palivem..hlavně pokud máš čerpadlo v nádrži pro poloviční motor
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Fotky...podívám se jestli to zvládnu nahrát.Jinak je mám na tom trapnym FB.Jsem tam jako Franta Flinta.Je nás tam mraky,ale snad já jedinej z Děčína.
S tím palivem-já vyměnil i nádrž včetně čerpadla.Chci to auto nejdřív zpojízdnit a pak budou následovat upgrády.Proto jsem vše potřebné přetahal z Lexuse a původní zůstala jen kastle.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Volnoběžnej ventil taky můžu vyloučit.I vstřiky.Auto s novým motorem ještě nejelo.Jen těch pár pokusných startů.A je suchá zpátečka do nádrže.Což by ale mohlo být normální ne?
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od Trinom »

To určitě normál není.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od blázen »

Zpátečka suchá být nemůže
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Amatérská teorie vyučeného kuchaře je,že zpátečka zatím být suchá může :D Jelikož čerpadlo natlačí potřebný tlak a vypne(tedy pokud motor neběží).Jelikož je čerpadlo regulované,tak neběží neustále naplno.U závodních aut,kde se čerpadla zapínají ručně a běží pořád naplno bych to chápal.Jestli se mýlím,tak jedině dobře,protože se výběr možností zúží.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od Fizzbiker »

nevim jak je to u Lexe ale Nissany to maji tak ze od talku je na liště FPR coz je v podstate tlakový přepouštěcí ventil, a pri zapnutí klíčku pustí jednotka čerpadlo na 3s bez ohledu na tlak,... zpátečka v tomto pripade byt suchá nemůže...

jestli je to jak tvrdíš tak si změř tlak v liště. pokud bude moc velky budes mit problem právě s FPR že nepouští pokud bude malý bud mas mrtve cerpadlo nebo ti chcijou striky a nebo mas nekde netesnost a tece to pod auto nebo nekde do auta.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od blázen »

zkontroluj případně i potrubí zpátečky,zda není deformací neprůchozí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Tlak paliva zatím nemám čím změřit.Toyota potažmo Lexus má ten ventil na palivové liště ovládaný podtlakem ze sání ještě přes el.spínaný vzduchový ventil.Nissan(aspoň ten můj)to má rovnou ze sání.Zkusil jsem to zapojit taky rovnou ze sání,ale beze změny.U Lexe nenabíhá čerpadlo hned,ale až při startování.Vlastně mi to dělá i Sky.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od Fizzbiker »

u nissanu to mas do sání protoze mas vyhozený solenoid který delá jen to ze v prvnich 30s po startu pousti jen atmo tlak. proto se přepojuje napřímo...

kdyz zapojis cerpadlo na přímo proste by melo tlacit porát dokola (do listy a prez zpatecku zpatky do tanku) tim si oveřís ze mas ve ok zapllavene a nezavzdušněné... vetsinou to trvá 10-20 vterin nez se vsecko naplni zaplavi a vybehou vetsi bubliny a pak zkusit nastartovat. pokud ti to hazi jiskru a fakči striky musi to zablafat.

jinak kdyz mas sucho jak ses na tom s imobilizerem? ten by mohl mít fuel stop.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Imobilizer to nemá.Dnes jsem vrátil zpátka vstřiky a vše zapojil.Žádná změna-Musím kleštěma skřípnout hadici k volnoběžnému ventilu(jinak ani nechytne)a pak na volnoběh jakžtakž běží i když to kolísá až k chcípnutí.Jakmile přidám chcípe hned.Běží krásně všech 8 válců,takže zapalování ani vstřiky problémem nebudou.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Ještě teda zkusím to čerpadlo napřímo.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: 1UZFE

Příspěvek od A.C.A.B. »

Takže VELKÝ DÍKY FIZZI !!! :D :D :D Zapojil jsem čerpadlo na stálo a zpátečkou nešlo pořád nic.Akorát z nádrže divný vířivý zvuky.Otevřu teda víčko od čerpadla a benzín proudil okolo trubky na vývodu zpět do nádrže.Já blb zvenku na průchod'ák dal obě měděné podložky na jednu stranu banja... tím pádem šel k motoru malý tlak a ani tu zpátečku to nemělo sílu otevřít. Takže už jsem teda dnes vyjel.Ještě jednou díky za tip
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1UZFE

Příspěvek od Fizzbiker »

když můžu pomůžu. nemaš zač.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět