Dnes jsem nahodil novou převodovku po repasy a když už jsem jí měl sundavat, tak jsem si nechal líznout druhý setrvák co jsem měl doma náhradní. Když jsem ho měnil, zjistil jsem, že původní šrouby do kliky na setrvák jsou skoro o půl cm delší, nějak jsem nepátral proč, a tak jsem vyhrabal šrouby co byly na tom setrváku co jsem si nechal stočit a dál to neřešil. Jenže po tom co jsem nahodil převodovku, tak spojka vůbec nevystavovala, zatím jsem to vyřešil delší tyčkou od spojkopvého válečku, ale spojka prokluzuje a pedál zabírá hrozně od spoda. Je to tím, že ten setrvák co jsem nahodil je hodně stočený? nechával jsem ho jen líznout, ale počítám, že už asi byl stočený/odlehčený dřív a bude tak o půl cm užší než co jsem měl doteď. O to co se ubere setrvák se musí vypodložit spojkové ložisko? nebo jak se to řeší, když se nechá hodně ubrat(odlehčit) setrvák?
Když už to budu zase sundavat, chtěl bych koupit novou spojkovou sadu, můžete mi něco doporučit něco kvalitního co je u nás běžně dostupné? LUK, Sachs, atd...? Počítám, že přes 250koní se nedostanu.
problem spojka/setrvak
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem spojka/setrvak
ja jsem to resil tak ze sem dal podlozku pod odpínací čep loziskové páky.
N13 maji hodne velky nastavovací rozsah na pedálu... S13 to maji predpokladam obdobně --> stavitelná tyčka mezi pedalem a master clutch cylinderem ma zavit...
N13 maji hodne velky nastavovací rozsah na pedálu... S13 to maji predpokladam obdobně --> stavitelná tyčka mezi pedalem a master clutch cylinderem ma zavit...
Re: problem spojka/setrvak
myslíš ten šroub s kulatou hlavou o který se opírá vidlička? To už mě taky napadlo, že bych ho mohl trochu povyšroubovat, ale nevím jestli je to správné řešení a stejně kvůli tomu musím zase sundat převodovku...Fizzbiker píše:ja jsem to resil tak ze sem dal podlozku pod odpínací čep loziskové páky.
N13 maji hodne velky nastavovací rozsah na pedálu... S13 to maji predpokladam obdobně --> stavitelná tyčka mezi pedalem a master clutch cylinderem ma zavit...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem spojka/setrvak
presne ten musel sem ho při jedne konverzi podlozit kvuli použití nižšího odpínacího ložiska...
ale jak pisu zkus to došponovat na pedálu tam je dost velkej rozsah.
ale jak pisu zkus to došponovat na pedálu tam je dost velkej rozsah.
Re: problem spojka/setrvak
Jen takova blbost ,ale odsoutruzila se plocha jak se prichycuje pritlacak stejne jako treci plocha pro lamelu?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: problem spojka/setrvak
ne, třecí plocha pro lamelu je asi o 0,5 až 1mm vyšší než plocha pro přítlačák, přitom původní setrvák byl rovný, to je ten problém?Svobda píše:Jen takova blbost ,ale odsoutruzila se plocha jak se prichycuje pritlacak stejne jako treci plocha pro lamelu?
Re: problem spojka/setrvak
No podle me by mohlo . Vim ze kdyz se to orovnava tak maji jit oboje o stejne . Zkus se zeptat Adnera nebo nekoho ,ale takle by to bejt nemelo . Vlastne zmensuje nebo zvetsujes prostor pro lamelu a nemusi to stacit pritlacit
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: problem spojka/setrvak
za Adnerem se chystam dnes, tak to s nim proberu...
Re: problem spojka/setrvak
Problem vyřešen, setrvák byl tak ubranej, že se pružiny na lemele opíraly o šrouby, kterými je připevěn setrvák do kliky. Orovnal jsem původní setrvák a dal novou spojku...