Tosho píše:A uplne najviac zabil typek "tricko drifter.sk" co bol z kazmom na starte ked povedal ze on ma doma drift car jak svina ale nesiel lebo vedel ze tu bude kopec takych ludi co sa uci a ze to len zbytocne ostatnych spomaluje a vobec by tu nemali co robit. By som sa pozrel jak on zacinal idiot.
takych ludi ignorovat (ja som sa tiez podla mnohych vozil na nakup do tesca a je mi to u prdele )
Tosho píše:A uplne najviac zabil typek "tricko drifter.sk" co bol z kazmom na starte ked povedal ze on ma doma drift car jak svina ale nesiel lebo vedel ze tu bude kopec takych ludi co sa uci a ze to len zbytocne ostatnych spomaluje a vobec by tu nemali co robit. By som sa pozrel jak on zacinal idiot.
takych ludi ignorovat (ja som sa tiez podla mnohych vozil na nakup do tesca a je mi to u prdele )
To si měl říct, si mohl něco vzít.
Lidí co budou nadávat na začátečníky bude vždycky hromada, oni se najdou i lidi co nadávaj na profíky, je to to samý, jako když starý fotrové komentujou hokej v telce. Ale bohužel se taky najde spousta začátečníků, co si myslí, že jsou mistři v driftu.
Paterovi to tusim organizator dalej uz zatrhol, mal uz buchnutu aj nadrz.
A urcite si nemyslim ze niekto odnas z 200sx by si o sebe myslel ze aky je drifter, dokonca aj pani co uz vedeli riadne nakladat boli v pohode.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Pozrel som na nadrz a vedel som ze som dojazdil - bola zlomena jak banan . S organizatormi som sa po tom uz nestretol - mali dost roboty s dalsimi jazdami .
Tak ja viem ze som tam brzdil ludi aj na rozprave to bolo spomenute...Nerobilo by mi problem keby som isiel druhy...Aspon by som hned trafil trat ale bolo mi neprijemne ked som isiel sam a brzdil som inych...Toho treningu bolo malo..Vedel som ze nebudem jazdit kvalifikaciu tak som si chcel aspon zatretnovat...No nevyslo to..
Inak ak sa niekomu podarilo ma odfotit v boku (co asi nie) rad by som to videl
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P P: MNOHO DIELOV Z S13...
Pater to trafil, ale určite sa nesťažoval (na 1t panely). Možno tak s úsmevom na tvári (že ho trafili). Hneď po havárke som sa s ním rozprával (nikomu nič nevyčítal), a povedal že cíti benzín v aute že jazdiť nebude....
Ja som tiež trafil ten betónový panel, všetci vieme že tam boli kôli bezpečnosti divákov... Minulý rok to bolo bez nich a našťastie sa nikomu nič nestalo i keď vyleteli autá aj na trávu(kde sa brzdiť nedá) do plota 2m od dívákov.
Mne odišla spojka, ale bola v prdeli keď som tam už išiel, z naloženým autom som len tak tak vyšiel hore kopcom. Celý tréning šmýkala, tak na plný kotol som nejazdil. V prvej kvalifikačnej jazde odišla úplne. Domov cesta na lane, za BMW. Inak ďakujem Marianovi Nikšovi za ťažné oko, a Ričimu za odťah domov.
Este si spominam ze organizator povedal ze kto trafi ten panel (checkpoint), ma to za 15 bodov
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
ok, tak mam otazku, ci by ste mali zaujem sa zorganizovat a pojazdit na babe cez prazdnini niektory den, mozem skusit zavolat do paddoku ci by to bolo realne, a zistit cenu,
naposledy co som tam bol vo february to bolo 5e na hodinu..
Automato spominal aj nieco o motokarovej drahe v Dunajskej, za 20 na den, co sa mi zda fajn cena..
len tam by trebalo este nejak vytycit trat. Ale tiez by som bol za. Sice zas cez cele svk ale nenavyberam si
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
V dunajskej strede je motokárová dráha, na deň jedno auto 20e(plus trávnik to čo kto vyseká). Volakedy tam zvykli byť zrazy, a počas nich preteky na čas, púšťali po jednom. Trať je úzka žiadne nájazdy 100km/h výjazdy možno.