molybden sulfid v oleji
Re: molybden sulfid v oleji
teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí..
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí..
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
Re: molybden sulfid v oleji
perfektní rozbor, podobné zkušenosti mám i já, hlavně jsem zjistil, že s MoS2 mám vyšší maximálku, což je způsobeno také nižším třením, ovšem jen u slabších aut kde nestíhají převody, u silnějších to nejde poznat, tam je maximálka stejná, a po MoS2 jsem měl motory vždy čisté, jako by sjely z linkyadner píše:teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí..
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
Re: molybden sulfid v oleji
Ja uz mam LM s MOS2 v primerce a taky si ho pochvaluju . Klasicke SRkove zarachtani po startu zmizelo . Jedine - je ze ji trosku vice chutna ,ale co uz se obednalo nove baleni . Ale je fakt ze dostavala vice na prdelku
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: molybden sulfid v oleji
a to jsem ještě zapoměl říct,že u Vita CDI mám ještě od zimy úplně zakrytý chladič a když je venku třicet,tak mi voda vyleze na max 90 st ..má to ale nevýhodu,v zimě to topí dost bídně..
Re: molybden sulfid v oleji
Tak mu porid prodavne spalovani. Teda topeni.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: molybden sulfid v oleji
jo to tam původně bylo ale original je montován pod kabinou,takže ho sežrala sůl...co taky čekat od evropských konstruktérů
Re: molybden sulfid v oleji
Prasarny nedelame jen tady v evrope. Prasarny se delaj vsude.
PS: Uz 3 roky makam jako konstrukter prevazne pro automobilovy prumysl.
PS: Uz 3 roky makam jako konstrukter prevazne pro automobilovy prumysl.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: molybden sulfid v oleji
Jo uz jsem dva sezrance nezavisly na medaku menil
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: molybden sulfid v oleji
divný, u MB bych čekal nějaký ohřev..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: molybden sulfid v oleji
OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: molybden sulfid v oleji
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: molybden sulfid v oleji
Prijd do kramu a ukaz na auto a ze chces na tamhleto cerveny auto olej. V nejhorsim ti rekne ze ma jenom na modreJebass píše:OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz