Nikdo, ale co to má společnýho s gumama?Design píše:To jo a ted si s rukou na srdci reknete kdo umi jezdit jak adner?:D Par lidi možna jo.
Levné polosliky
Re: Levné polosliky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levné polosliky
asi to myslel tak, ze kdyz staci adnerovi, tak vetsina fora s nima bude maximalne spokojena :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levné polosliky
Jeste otazecka k tematu, ty falkeny jsou i za pekny penize, co jsem koukal maji smerovy radoby sipovy dezen. Jak je to s ni na mokru? Co jsem slysel tak na vodu neni prave ten sipovej dezen to pravy orechovy?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Levné polosliky
Presne tak sem to myslel jak piše mirek.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Levné polosliky
Jenže to co jednomu vyhovuje druhýmu nemusí a to jestli umí jezdit nebo neumí nemusí znamenat tolik. Každý jezdí při jiných provozních teplotách pneu, každý jinak rychle zahřívá apod.Design píše:Presne tak sem to myslel jak piše mirek.
Určitě je to dobrá reference když někdo kdo umí řídit řekne o gumách, že jsou dobrý držej apod. Ale tvrzení "asi to myslel tak, ze kdyz staci adnerovi, tak vetsina fora s nima bude maximalne spokojena :-)" je trochu přehnaný.
Já třeba ty Falkeny měl možnost vyzkoušet (na zadku) a zas až tak moc mě nenadchli, rozhodně 1000x radši zůstanu u RE070 (taky na zadku) a holt si trochu připlatim.
Ale asi sem divnej, protože mi třeba ani moc nevyhovujou R888 (na předku), na okruh asi dobrý ale jinak jsou trochu mimo, člověk musí jet furt hranu aby fungovali, stačí na chvíli zpomalit a už aby zahříval znova, to už i rally sliky sou v tomhle lepší. Teď bych chtěl zkusit jak budou fungovat Yokohamy Advan A048, nebo Bridgestone RE55.
S15 - JDM
Re: Levné polosliky
Ja jsem nakonec skoncil u GY F1 Eagle (jeste ty nemecke) a zatim spokojenost.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Levné polosliky
Hranici maximálního performance řidiče neurčuje pneumatika ale řidič sám. Průměrná guma má vždycky na víc než průměrný řidič...Dejte člověku zvyklému na svůj jízdní standard o 50% lepší pneu, nepojede o 50% rychleji ale úplně stejně jako předtím...je to vše o jakýchsi pocitech, ve skutečnosti hodnocení pneumatiky mimo stejné zkušební podmínky (jedno auto,jeden řidič,jedna trať,jedno počasí..)
nemá žádnou vypovídací hodnotu a jediný relevantní údaj je čas na kolo.. Pokud s Falkenem zajedu 2.35 a jiný na ní umí 2.15, netřeba se pídit po jiné lepší, poněvadž mi to nebude nic platné. Maximálně to bude stát víc peněz... Edit: na ty moje rádoby časy na Mosteckém a Brněnském kolotoči v podstatě žádné slicky nepotřebuju
Miro: vodu nějak neřeším, důležitější je plynulost jízdy než vzorek ale to určitě víš...prostě přizpůsobím a jedu. U těhle jsem chytil slušnou bouřku 2x a no problem..
Potenza RE070 je hodnocená velmi dobře, zatím jsem neměl tu čest...
nemá žádnou vypovídací hodnotu a jediný relevantní údaj je čas na kolo.. Pokud s Falkenem zajedu 2.35 a jiný na ní umí 2.15, netřeba se pídit po jiné lepší, poněvadž mi to nebude nic platné. Maximálně to bude stát víc peněz... Edit: na ty moje rádoby časy na Mosteckém a Brněnském kolotoči v podstatě žádné slicky nepotřebuju
Miro: vodu nějak neřeším, důležitější je plynulost jízdy než vzorek ale to určitě víš...prostě přizpůsobím a jedu. U těhle jsem chytil slušnou bouřku 2x a no problem..
Potenza RE070 je hodnocená velmi dobře, zatím jsem neměl tu čest...
Re: Levné polosliky
Nedokážu uplně souhlasit, pokud bych chtěl pneu pouze na okruh tak ano, ale pokud je chci na silnici, tak jakej se dá najet na těch pneu čas je jedna z posledních vlastností, kterou budu od té pneu vyžadovat. Na každý provoz se hodí jiná pneu a i když třeba nedokážu využít 100% té pneu dlouhodobě, tak v jistých situacích se člověk těm 100% snadno přiblíží, no a horší guma je pak schopná ho zahodit, což na silnici může být i fatální, takže na tom mít předimenzované pneu nevidím nic špatného, naopak na okruhu to špatný je, protože když budu mít moc lepivou gumu, kterou nebudu moct využít (ať už kvůli mím schopnostem, nebo schopnostem auta), tak čas může naopak zhoršit kvůli výrazně vyššímu valivému odporu (nižší rychlost).adner píše:Hranici maximálního performance řidiče neurčuje pneumatika ale řidič sám. Průměrná guma má vždycky na víc než průměrný řidič...Dejte člověku zvyklému na svůj jízdní standard o 50% lepší pneu, nepojede o 50% rychleji ale úplně stejně jako předtím...je to vše o jakýchsi pocitech, ve skutečnosti hodnocení pneumatiky mimo stejné zkušební podmínky (jedno auto,jeden řidič,jedna trať,jedno počasí..)
nemá žádnou vypovídací hodnotu a jediný relevantní údaj je čas na kolo.. Pokud s Falkenem zajedu 2.35 a jiný na ní umí 2.15, netřeba se pídit po jiné lepší, poněvadž mi to nebude nic platné. Maximálně to bude stát víc peněz... Edit: na ty moje rádoby časy na Mosteckém a Brněnském kolotoči v podstatě žádné slicky nepotřebuju
Miro: vodu nějak neřeším, důležitější je plynulost jízdy než vzorek ale to určitě víš...prostě přizpůsobím a jedu. U těhle jsem chytil slušnou bouřku 2x a no problem..
Potenza RE070 je hodnocená velmi dobře, zatím jsem neměl tu čest...
S15 - JDM
Re: Levné polosliky
To bych si dovolil nesouhlasit, R888 fungují dobře už třeba i při 50°C, lépe než klasická letní guma, to co se ti podaří ji zahřát navíc už je jen bonus Není to guma na daily (tak to mají jen jistí magoři ) a s víkendovkou se většinou jezdí svižněji. Osobně ty gumy při ostré jízdě málokdy slyším, natož abych je urval, to bych musel jet nesmysl. Nemůže být u tebe problém s geo?Awatar píše: Ale asi sem divnej, protože mi třeba ani moc nevyhovujou R888 (na předku), na okruh asi dobrý ale jinak jsou trochu mimo, člověk musí jet furt hranu aby fungovali, stačí na chvíli zpomalit a už aby zahříval znova, to už i rally sliky sou v tomhle lepší.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Levné polosliky
Ty rally sliky zkrátka fungovali líp (stejná geo), co sem měl RE070 na Tezze i vepředu tak ty fungovali ještě líp (na silnici). Teď jak sem se byl nedávno projet, tak drželi dobře, ale stačilo trochu zvolnit a musel sem zahřívat znovu. Držej líp jak obyč letní gumy, ale čekal sem od nich víc, ještě uvidim, až je vemu na okruh. Jo a taky mizej jak sviň. Příště si ale asi radši připlatim za ty Yokohamy (A048) nebo Bridgestony (RE55).Peca píše:To bych si dovolil nesouhlasit, R888 fungují dobře už třeba i při 50°C, lépe než klasická letní guma, to co se ti podaří ji zahřát navíc už je jen bonus Není to guma na daily (tak to mají jen jistí magoři ) a s víkendovkou se většinou jezdí svižněji. Osobně ty gumy při ostré jízdě málokdy slyším, natož abych je urval, to bych musel jet nesmysl. Nemůže být u tebe problém s geo?Awatar píše: Ale asi sem divnej, protože mi třeba ani moc nevyhovujou R888 (na předku), na okruh asi dobrý ale jinak jsou trochu mimo, člověk musí jet furt hranu aby fungovali, stačí na chvíli zpomalit a už aby zahříval znova, to už i rally sliky sou v tomhle lepší.
S15 - JDM
Re: Levné polosliky
Pak poreferuj, ty A048 jsem chtěl vždycky vyzkoušet. Já mezitím přikoupím sadu rally slicků Yokohama, na R888 není cash
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Levné polosliky
U Vas nekdo lita na rally slikach yokohama ? BF,matador,michelin, ,ale jeste jsem v nasich koncinach nevidel jezdit na yokohama .
http://cgi.ebay.co.uk/Impreza-Tyres-rac ... 2312346c75
http://cgi.ebay.co.uk/Impreza-Tyres-rac ... 2312346c75
Naposledy upravil(a) Svobda dne 15.07.2011, 08:53, celkem upraveno 1 x.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Levné polosliky
ještě Pirelli, ale i Yokohama sem viděl. Pak občas nějaký Silverstone.Svobda píše:U Vas nekdo lita na rally slikach yokohama ? BF,matador,michelin, ,ale jeste jsem v nasich koncinach nevidel jezdit na yokohama
S15 - JDM
Re: Levné polosliky
o pravda jeste Pirrelky .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Levné polosliky
R888 jsou super za ty penize. Mival jsem je i na daily (ted je ma Peca) a dalo se s tim zit, pokud se nejezdi nejake dlouhe trasy. A funguje to lip nez letni guma. Auto je jistejsi s tema bocnicema, grip diky smesi velky. Pokud se nejede porad hrana, tak 10tis. km zvladnou.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!