pri boostu sviti CHECK? - VYRESENO

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od mike »

a kdy byl naposled menen řemen??
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od otasTM »

udajne loni, ale verit se neda nikomu musim to zkontrolovat :?
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od mike »

urco by stalo zato ho zhodit a nahodit novej .. šikovnej d.i.y. zvlada bez problemu ..
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od mike »

tak jak chlape sviti furt check ???
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od otasTM »

jojo sviti ale prisel sem ze to bude asi spatnou lambdou :? v servisnim manualu co sem stahnul tady jsou totiz chybovy kody uplne jiny, nez sem nasel na nekolika americkejch forech, na tech to vychazi: 34: Detonation Sensor Circuit, 53*: Exhaust Gas (O2) Sensor Circuit (Right). Podle manualu co mam stazenej jsou 34 vstriky a 53 tam vubec neni :?

jsou tam 3-kabelovy lambdy, takze by teoreticky nemelo vadit kdyz je dam z S13 ktera ma taky 3kabelovy ne? pak se uvidi...

a jeste jeden sok, kontroloval sem rozvody a zjistil ze je uplne dead napinak remenu (olej tece kolem a podle manualu ma byt mezi tou pakou a motorem mezera min. 4mm a ja tam mam 0) kdyz sem dotahoval spodni remenici tak sem rukou normalni racnou spodek protocil pres remen! musim koupit komplet novy i s tim napinakem, skoda ze ten napinak samotnej stoji vic jak cely rozvody :x
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od mike »

otasTM píše:jojo sviti ale prisel sem ze to bude asi spatnou lambdou :? v servisnim manualu co sem stahnul tady jsou totiz chybovy kody uplne jiny, nez sem nasel na nekolika americkejch forech, na tech to vychazi: 34: Detonation Sensor Circuit, 53*: Exhaust Gas (O2) Sensor Circuit (Right). Podle manualu co mam stazenej jsou 34 vstriky a 53 tam vubec neni :?

jsou tam 3-kabelovy lambdy, takze by teoreticky nemelo vadit kdyz je dam z S13 ktera ma taky 3kabelovy ne? pak se uvidi...

a jeste jeden sok, kontroloval sem rozvody a zjistil ze je uplne dead napinak remenu (olej tece kolem a podle manualu ma byt mezi tou pakou a motorem mezera min. 4mm a ja tam mam 0) kdyz sem dotahoval spodni remenici tak sem rukou normalni racnou spodek protocil pres remen! musim koupit komplet novy i s tim napinakem, skoda ze ten napinak samotnej stoji vic jak cely rozvody :x

tady to prohlidni a uvidis .
ano napinak je tak drahej ale cena odpovida tomu co a jak je vyroben (je to kus poradniho matrose)
hlavne timig belt nahazuj s nekym kdo to uz delal neni to jen tak ..
http://czp.us/Cart/items.php?Car_Type=N ... 37.114.182
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od otasTM »

ja uz to delal :D rozvody jsou jednoduchy... jediny co me zarazilo je ten napinak, protoze ma ovalny diry a jde s nim pootocit i celym jeho telem, ma se do nej dat ten "stopper" sroub, nastavit otevrenej na 4mm, nasadit na motor, dotahnout lehce rukou, pootocit motorem a pak naklonit sroubovakem a dotahnout. Akorat nevim jak moc naklonit ale predpokladam ze jen podle toho proveseni remenu, tusim ze psali 6-7mm na obou stranach od vyfukovy vacky, musim to jeste nastudovat :?

jeste dotaz, lamdy jsou obe stejny ze? nevim proc v katalogu dodavatelu maj uvadeny levou a pravou zvlast
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od Svobda »

otasTM píše:katalogu dodavatelu maj uvadeny levou a pravou zvlast
Ale cislo budou mit stejne ne ? Urcite to jsou obe proste tridraty cca 1300kč ,většinou 1500kč
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od mike »

Svobda píše:
otasTM píše:katalogu dodavatelu maj uvadeny levou a pravou zvlast
Ale cislo budou mit stejne ne ? Urcite to jsou obe proste tridraty cca 1300kč ,většinou 1500kč
tak tak sem kupoval bosh asi za 1250 bo tak nejak ..
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od adner »

otasTM píše:ja uz to delal :D rozvody jsou jednoduchy... jediny co me zarazilo je ten napinak, protoze ma ovalny diry a jde s nim pootocit i celym jeho telem, ma se do nej dat ten "stopper" sroub, nastavit otevrenej na 4mm, nasadit na motor, dotahnout lehce rukou, pootocit motorem a pak naklonit sroubovakem a dotahnout. Akorat nevim jak moc naklonit ale predpokladam ze jen podle toho proveseni remenu, tusim ze psali 6-7mm na obou stranach od vyfukovy vacky, musim to jeste nastudovat :?

jeste dotaz, lamdy jsou obe stejny ze? nevim proc v katalogu dodavatelu maj uvadeny levou a pravou zvlast
napínák mám,to ho někdo musel zkurvit.Nastavíš ho tak aby po protočení motoru (bez stopperu) měl mezeru cca 4 mm,lambdy jsou stejné..
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK?

Příspěvek od otasTM »

OK diky moc za rady
Nez prijdou rozvody tak aspon vyhodim klimu, hicas a zkusim se pustit do toho egru a tech kravin kolem :D
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK? - VYRESENO

Příspěvek od otasTM »

Tak sem vymenil lambadu a kontrolka se uz nerozsveci :!:

Jeste mi obcas vypadaval jeden valec a nesel seridit predstih - na power tranzistoru byly uvolneny kabely...

ta kabelaz je svinstvo, setrim na novou :roll:

ted to jede naprosto libove, plynulej chod, znatelne sviznejsi uz odspodu a i se zmenil zvuk....
cock
user
Příspěvky: 127
Registrován: 13.01.2009, 19:49
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: pri boostu sviti CHECK? - VYRESENO

Příspěvek od cock »

preco si vobec menil lambdu? ja som svoje odpojil a jazdim bez toho a uplne v pohode. su lambdy na nieco ine ako davkovanie paliva?
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK? - VYRESENO

Příspěvek od Tosho »

No na zaklade lambdy ti miesa zmes. Ja ked som odpojil lambdu tak mi strielalo vo vyfuku a spotreba o 30% vyssia.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pri boostu sviti CHECK? - VYRESENO

Příspěvek od otasTM »

a jezdis pak v SAFE modu, po vymene se mi zlepsil celkovej chod je mnohem klidnejsi a plynulejsi
Odpovědět