P: Turbo Garrett

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Wheelman
user
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2009, 12:07

P: Turbo Garrett

Příspěvek od Wheelman »

1
Naposledy upravil(a) Wheelman dne 19.01.2012, 12:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od playdude »

turbo z S15 (GT28R aka GT2560R) je s gulickovymi loziskami, tak by ma zaujimalo ako sa da urobit "repas" na taketo turbo a co to obnasa.. teda co sa s turbom robilo na tom "repase" .. dik
Wheelman
user
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2009, 12:07

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od Wheelman »

Podle tohoto info jsou na S15tce tři tůzný turba... http://nissans15.com/turbo.htm
toto je označení 14411-75f00 tudíž to neni BB
RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od RUDIDRIFT »

Je to turbo este aktualne?
Wheelman
user
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2009, 12:07

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od Wheelman »

Zatím je... inzerát jsem dával včera :-)
Wheelman
user
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2009, 12:07

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od Wheelman »

Aktuální....
Uživatelský avatar
Tomy
user
Příspěvky: 117
Registrován: 28.11.2010, 12:05
Bydliště: Stéblová (Pardubice)

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od Tomy »

Zprávu máš v SZ :)
Wheelman píše:Aktuální....
GO motoru By KENTOYA - výbrus, rozvody atd., repase vodního a olej. čerpadla, kovové těs. pod hlavou, svíčky NGK, Blow-Off, IC, vačka 16DE, repase převodovky, kardanu, VLSD diff, pal.čerpadlo BOSCH 330l/h ,stavitelné KONI, T28 a další nedůležité věci…;-)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: Turbo Garrett T28 - S15

Příspěvek od Kentoya »

máme problém

to turbo jsem měl montovat tomovi do auta, a protože mělo axiální vůle tak jsem ho otevřel
1) radiální ložiska samodomo výroba trochu větší než origo, aby nebyla radiální vůle, zadní ložisko natolik těsné, že se netočilo ve středu
2) axiální ložisko samodomo výroba navíc menší síla radiálu, proto vůle, chybí mazací kanálky
3) nebyla vložena podložka mezi zadní radiál a kompresor
4) nevyměněny těsnící kroužky
5) nevyměněn přední štít tudíž větší vůle kouřilo by
6) i po kompletní repasi s originál sadou od garretu je to turbo k hovnu protože střed už je natolik vyběhaný že to turbo má vůle

tudíž je potřeba s tomem vyřešit co a jak dál
je zde navíc má práce a ještě k hovnu
toho co to repasoval okamžitě zabij tupou sekerou hajzla jednoho, mám ted další rozebrané auto na dílně, a potřebuji okamžitě turbo, nebo aspon střed
Odpovědět