zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
potreboval by som poradit, dost ma to znepokojilo. dnes po normalnej jazde mestom po odstaveni auta som cakal ako vzdy kym sa pochladia turba, ale ked som sa oprel o predny blatnik bol nenormalne horuci, po otvoreni kapoty islo teplo ako z pece, a pocutelne hlasno vrela voda. rychlo som vypol motor a vrela este par minut.
uz dlhsiu dobu citim z vyfukov divny smrad za sirou, pachne to ako sirovodik, ale dnes to bolo citit o dost silnejsie, citil som ten smrad este aj vpredu pri motore. moj prvy odhad by bol termostat podla vriacej vody, lenze nezda sa mi ze by termostat zlyhal len tak z nicoho nic, ked este par hodin predtym som jazdil a vsetko bolo uplne v pohode (okrem smradu, ten je v kuse), navyse chladic bol riadne horuci, takze nim musela rpetekat voda. motor ale taha normalne, ziadne zavahania ani straty vykonu. teplotny seriovy budik samozrejme ukazoval vsetko v normale, ale bohuzial nemam aftermarket budiky.
jeden kamarat mi poradil, ze taketo priznaky ma prasknute tesnenie pod hlavou, ked sa spaluje aj voda. pokial ale viem, hladina vody je normalna, ale pozriem to znova zajtra. kompresie na valcoch som zatial nemeral, dufam ze sa zajtra k tomu dostanem. zatial som tu vedel napisat len tieto priznaky, ak mate nejake navrhy, prosim poradte.
ked budem mat odmerane kompresie, doplnim tento thread.
uz dlhsiu dobu citim z vyfukov divny smrad za sirou, pachne to ako sirovodik, ale dnes to bolo citit o dost silnejsie, citil som ten smrad este aj vpredu pri motore. moj prvy odhad by bol termostat podla vriacej vody, lenze nezda sa mi ze by termostat zlyhal len tak z nicoho nic, ked este par hodin predtym som jazdil a vsetko bolo uplne v pohode (okrem smradu, ten je v kuse), navyse chladic bol riadne horuci, takze nim musela rpetekat voda. motor ale taha normalne, ziadne zavahania ani straty vykonu. teplotny seriovy budik samozrejme ukazoval vsetko v normale, ale bohuzial nemam aftermarket budiky.
jeden kamarat mi poradil, ze taketo priznaky ma prasknute tesnenie pod hlavou, ked sa spaluje aj voda. pokial ale viem, hladina vody je normalna, ale pozriem to znova zajtra. kompresie na valcoch som zatial nemeral, dufam ze sa zajtra k tomu dostanem. zatial som tu vedel napisat len tieto priznaky, ak mate nejake navrhy, prosim poradte.
ked budem mat odmerane kompresie, doplnim tento thread.
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
dnes som kontroloval vodu a hladina je v pohode. dal som dole viecko chladica, a bolo jej tam dost, skoro az po vrch. nevedel som ale spolahlivo urcit hladinu z expanznej nadoby kvoli tomu skvelemu umelohmotnemu meracu, na ktorom sa voda uchytila vsade okolo, ale zhruba hladina sedela v strede stupnice.
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
nie praveze z expanzky necitit nic. bol som zmerat obsah CO a HC vo vode, ale vysledky boli negativne. urobili mi aj tlakovy test chladiaceho systemu, nepusta nic. takze z toho by som povedal ze hlavy aj tesnenia pod nimi su v poriadku, a voda mi nikde neunika. o tyzden mi ma prist termostat, dufam ze vymena pomoze. inak uz enviem co by to mohlo byt...vodna pumpa bola menena 14k km dozadu s rozvodmi.
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
Test se dělal při jak teplym motoru? Může se stát, že prasklina se projeví, až potom, co se motor pořádně zahřeje a při chladnějším motoru může být všechno ok.cock píše:nie praveze z expanzky necitit nic. bol som zmerat obsah CO a HC vo vode, ale vysledky boli negativne. urobili mi aj tlakovy test chladiaceho systemu, nepusta nic. takze z toho by som povedal ze hlavy aj tesnenia pod nimi su v poriadku, a voda mi nikde neunika. o tyzden mi ma prist termostat, dufam ze vymena pomoze. inak uz enviem co by to mohlo byt...vodna pumpa bola menena 14k km dozadu s rozvodmi.
S15 - JDM
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
presne, pokud je v hlave nejaka trhlinka, muze se rozevrit az zahratim materialu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
to je mozne, ale podla mna v mojom pripade neprevdepodobne. uz tolkokrat som ten motor poriadne zohrial a vo vode stale nebol obsah HC ani CO ziadny, co znamena ze hlavy musia byt v poriadku. aj v den merania, kym som dosiel do servisu presiel som podla mna aspon takych 10 km, a vonku bolo asi 35 stupnov. dialka to nebola velka, ale motoro bol horuci az az.
moze take nieco sposobovat termostat? som velmi zvedavy ci jeho vymena pomoze alebo nie taktiez sa motor neprehrieva ked jazdim vecer po meste. mozno by sa aj prehrial, ale po meste nikdy nejazdim dlho, kratke trasy. moze byt ze seriovy radiator je proste fakt nedostacujuci pocas horucich dni? uvazoval som aj o vymene za hrubsi s tym ze by som nechal seriovu visko vrtulu a saharu, elektrickym nedoverujem prilis
moze take nieco sposobovat termostat? som velmi zvedavy ci jeho vymena pomoze alebo nie taktiez sa motor neprehrieva ked jazdim vecer po meste. mozno by sa aj prehrial, ale po meste nikdy nejazdim dlho, kratke trasy. moze byt ze seriovy radiator je proste fakt nedostacujuci pocas horucich dni? uvazoval som aj o vymene za hrubsi s tym ze by som nechal seriovu visko vrtulu a saharu, elektrickym nedoverujem prilis
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
Vyndej ho a uvidis. Akorat se ti bude motor dele zahrivat.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
seriovy chladic je uplne postacujuci, neexistuje ho pretazit - pokial je v poriadku.cock píše:to je mozne, ale podla mna v mojom pripade neprevdepodobne. uz tolkokrat som ten motor poriadne zohrial a vo vode stale nebol obsah HC ani CO ziadny, co znamena ze hlavy musia byt v poriadku. aj v den merania, kym som dosiel do servisu presiel som podla mna aspon takych 10 km, a vonku bolo asi 35 stupnov. dialka to nebola velka, ale motoro bol horuci az az.
moze take nieco sposobovat termostat? som velmi zvedavy ci jeho vymena pomoze alebo nie taktiez sa motor neprehrieva ked jazdim vecer po meste. mozno by sa aj prehrial, ale po meste nikdy nejazdim dlho, kratke trasy. moze byt ze seriovy radiator je proste fakt nedostacujuci pocas horucich dni? uvazoval som aj o vymene za hrubsi s tym ze by som nechal seriovu visko vrtulu a saharu, elektrickym nedoverujem prilis
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
já zase slyšel, že tříkila se špatně chladí a věřil bych tomu, s14 má o dost větší chladič než z32 a z32 má motor jako kráva... termostat vyhodit a i zapojit elektrickou vrtuli na čudlík.. a koupit budík na teplotu vody..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
Ja mam moju Z31ku kurva problem uchladit.Nemam tam termostat,vrtula mi ide stale a dam par krat plyn a uz skoro vrie.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
neviem neviem sic po kazdej jazde mam pocit ze by som si na kapote mohol uvarit parky, seriovy chladic je podla mna dost poddimenzovany
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
ja mam seriu, ked bol vonku tak som ho poriadne preplachol, plna palba na okruhu, statie v meste v zapche a rucicka sa ani nepohnecock píše:neviem neviem sic po kazdej jazde mam pocit ze by som si na kapote mohol uvarit parky, seriovy chladic je podla mna dost poddimenzovany
je pravda, ze mam aj Nismo termostat, ktory otvara trosku skor ako seria
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
seriovy hladic je dostacujici, ale musi tam byt vrtule a vsechny plasty, chladic klimy musi byt jak novy nebo ho dat pryc
Re: zovreta voda + sirovy smrad z vyfuku
no dnes som vymenil termostat, lenze ked som dal stary do vriacej vody, naplno sa otvoril. cize som nic nevyriesil, tym to nebolo ale jedna vec mi vrta v hlave. chcel som preplachnut cely vodny system, podla manualu to malo byt v pohode. lenze sruby na vypustanie vody na bloku boli asi 10 cm vyssie nez nakreslene v manuali a miesta pre ruku asi dvojrocneho decka, aj to som uz prehnal. na vodicovej strane ide ponad srubu este nejaka kovova hadicka takze gola sadu som ani neotvaral radsej, orech by som na to nedal nikdy. neni na toto nejaky sposob ako to lahko uvolnit bez nejakeho velkeho rozoberania veci okolo, alebo respektive ako preplachnut system od starej vody a hrdze bez toho aby som musel vypustat vodu z bloku?