K: Palivovú nádrž S13
K: Palivovú nádrž S13
BEz hrdze, alebo nejakú nerezovu. ´´športovú´´
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
- Milan RPS13
- user
- Příspěvky: 512
- Registrován: 29.03.2009, 03:11
- Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem
Re: K: Palivovú nádrž S13
Mohu udělat na míru.SZ
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM
BURGproduction
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM
BURGproduction
Re: K: Palivovú nádrž S13
Už to riešim, práve zháňam material, nerez. Koľko by stála u Teba a aké máš skúsenosti s pal. nádržami. Mne stačí 25litrová, hlavne nejaký výkres by sa zišiel.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: K: Palivovú nádrž S13
jen ciste teoreticka nebyla by lepsi z duralu ? nez nerez
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: Palivovú nádrž S13
jinak kdyz si nakreslis jak +- ma vypadat tak muzu taky svarit ale nebude mit homologaci
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Palivovú nádrž S13
ale kdyby jsi si ji dal do trojkovyho golfa f TDy f metle a na hlynach tak by měla HOMOLOKACI
sorry musel sem...
k tematu asi levnejsi varianta je treba na speedpro koupit nejakou UNI...
to woyta: to ti prolis nevyřeší idealni varianta je catch tank plnenej nizkotlakym okruham a z něj high press okruh jak ho znas.
sorry musel sem...
k tematu asi levnejsi varianta je treba na speedpro koupit nejakou UNI...
to woyta: to ti prolis nevyřeší idealni varianta je catch tank plnenej nizkotlakym okruham a z něj high press okruh jak ho znas.
Re: K: Palivovú nádrž S13
Neresi to dokonale ale porad lepsi nez nic. Byli jsme blbnout s Trinomem a Bird bez prolisu se pri pokusu o drift zakuckaval.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: K: Palivovú nádrž S13
A co takhle ji zabudovat do zbytku té staré? Ani by nemuselo být vidět, že v ní je jiná, lepšímara_m píše:jinak kdyz si nakreslis jak +- ma vypadat tak muzu taky svarit ale nebude mit homologaci
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: K: Palivovú nádrž S13
hale ja to neresim ja jen ze ji muzu svarit z hliniku ,nerezi i klidne z titanu a tak ale jen svarim nedokazu na ni udelat homologaci fia na zavody atd vis tak nevim zda ji on potrebuje ci ne tak to pisu rovnouTrinom píše:A co takhle ji zabudovat do zbytku té staré? Ani by nemuselo být vidět, že v ní je jiná, lepšímara_m píše:jinak kdyz si nakreslis jak +- ma vypadat tak muzu taky svarit ale nebude mit homologaci
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: Palivovú nádrž S13
Za sebe říkám, že s ním nikde závodit nebudu. Co řekne vojta, je jeho věc, ale myslím si, že taky bude řešit jen STK. Jinak fizzovo dvoukomorový řešení se mi moc líbí.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: K: Palivovú nádrž S13
jak rikam pokud budete chtit nakreslete poslete a vyrobime nou problema
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: Palivovú nádrž S13
Nakreslené pošlite aj mne...
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o