Mám ten starý model 94.Potřeboval bych poradit jak co nejpřesněji změřit výkon.
1.Je závislé zrychlení z 0-100 při měření výkonu?
2.naměřil jsem 182Hp,což mi příjde málo...
GTECH - měření výkonu
GTECH - měření výkonu
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH - měření výkonu
1. nerozumiem otazke
2. neviem kolko tlacis ale 182 koni je realne. je to cisty dodany vykon, po odratani strat v nahone a v odpore vzduchu (aj ked ten je do 100 km/h zanedbatelny)
2. neviem kolko tlacis ale 182 koni je realne. je to cisty dodany vykon, po odratani strat v nahone a v odpore vzduchu (aj ked ten je do 100 km/h zanedbatelny)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: GTECH - měření výkonu
1.např. teoreticky!! pojedu z 0-100 za 6 a pak za 5,5 lišil by se výkon při měření výkonu???
neboli: odstartuju bez hrabání projedu lehce 1 a přeřadim na 2 a tu projedu po redline a naměřim
odstartuju hrabačky projedu 1 a 2 po redline (budu na stovce rychleji) . Bede se lišit výkon??
odstartuju pojedu a začnu točit až 3 převod po redline
Měřil sem s tim jen asi asi 3x,takže s tim měřákem se zatim učím... navíc sem zadal 1220kg (2690pounds) tudíš tam může bejt velká nepřesnost i ve váze...tlak asi 0,9b Mě to příjde málo,asi sem čekal nějaké číslo okolo 250hp
Doufal sem že poradíš...díky Kenivruh
neboli: odstartuju bez hrabání projedu lehce 1 a přeřadim na 2 a tu projedu po redline a naměřim
odstartuju hrabačky projedu 1 a 2 po redline (budu na stovce rychleji) . Bede se lišit výkon??
odstartuju pojedu a začnu točit až 3 převod po redline
Měřil sem s tim jen asi asi 3x,takže s tim měřákem se zatim učím... navíc sem zadal 1220kg (2690pounds) tudíš tam může bejt velká nepřesnost i ve váze...tlak asi 0,9b Mě to příjde málo,asi sem čekal nějaké číslo okolo 250hp
Doufal sem že poradíš...díky Kenivruh
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: GTECH - měření výkonu
uplně jednoduše: závisí rychlost startu na velikosti výkonu??
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH - měření výkonu
1. aha tak to nezavisi od startu vobec, gtech meria pretazenie pri rychlosti a z toho rata vykon, cize mu je jedno ze 10 minut presmykujes na meiste a az potom sa pohnes
Jednoducha fyzika:
vykon=okamzite zrychlenie*hmotnost*okamzita rychlost
Priklad
0.4G*1250kg*26m/s=130 kW~177 koni vykon na kolesach
Jednoducha fyzika:
vykon=okamzite zrychlenie*hmotnost*okamzita rychlost
Priklad
0.4G*1250kg*26m/s=130 kW~177 koni vykon na kolesach
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: GTECH - měření výkonu
ok....,to sem chtěl vědět,že na startu nezáleží.
Měl bych při zadání hmotnosti připočítat k váze auta i svojí hmotnost???? aby to bylo přesnější?
teoreticky,podle toho výpočtu,když sem zadal 1220kg(což sem asi trochu podcenil...) bych měl mít ještě větší výkon,je to tak??
Díky moc za informace...
Měl bych při zadání hmotnosti připočítat k váze auta i svojí hmotnost???? aby to bylo přesnější?
teoreticky,podle toho výpočtu,když sem zadal 1220kg(což sem asi trochu podcenil...) bych měl mít ještě větší výkon,je to tak??
Díky moc za informace...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH - měření výkonu
Jasne hmotnost musis davat celkovu aktualnu. Cize zober auti, skoc do zbernych surovin nech ti to zvazia
A potom priratas seba.
hmotnost ma vplyv priamo umernu. Ak das nizsiu ako je ukaze ti nizsi vykon, ak vyssiu ako je skutocne, tak vyssi vykon.
A potom priratas seba.
hmotnost ma vplyv priamo umernu. Ak das nizsiu ako je ukaze ti nizsi vykon, ak vyssiu ako je skutocne, tak vyssi vykon.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: GTECH - měření výkonu
jj,s tim vážením už to plánuju pul roku že tam zajedu....
ještě tam pak přidám abych tam měl 1bar a uvidim co naměřím...
Moc díky za odpovědi,to je asi vše co sem potřeboval vědět...
ještě tam pak přidám abych tam měl 1bar a uvidim co naměřím...
Moc díky za odpovědi,to je asi vše co sem potřeboval vědět...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25