K: S14 SAHARA na chladic

je nutný vysvětlení?! :)
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od infin1tty »

Caute nemal by niekto na predaj original Saharu na chladic, neviem asi je to jedno ci z CAckoveho alebo SRkoveho, .. ideal BA, MA, okolie.. dakujem

Maros.

ps. nahodou o moznosti ako nahradit saharu, nejaky sikovny build up vlastnej alternativy niekde na fore nieje?
Naposledy upravil(a) infin1tty dne 06.10.2011, 08:31, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od Tosho »

Prepac ale na dve elektricke vrtule ktore mas nalepene na chladici chces saharu? To mi trosku nedava zmysel. Blizsie ten vzduch uz ako mas neusmernis
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od infin1tty »

Tosho píše:Prepac ale na dve elektricke vrtule ktore mas nalepene na chladici chces saharu? To mi trosku nedava zmysel. Blizsie ten vzduch uz ako mas neusmernis
uz to mame vysvetlene.. 2 vrtule idu dole.. takze len saharu a vyskoznu.. kto ma saharu plis?
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od DragonART »

Já mám jednu pěknou.. ale jsem pěkně z ruky.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od remo »

infin1tty píše:
Tosho píše:Prepac ale na dve elektricke vrtule ktore mas nalepene na chladici chces saharu? To mi trosku nedava zmysel. Blizsie ten vzduch uz ako mas neusmernis
uz to mame vysvetlene.. 2 vrtule idu dole.. takze len saharu a vyskoznu.. kto ma saharu plis?

veeeeelmi rozumne riesenie.......
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od blázen »

seriový díly jako je ten plastový dekl a visco vrtuli na s13 mám k prodeji
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K: SAHARA na chladic

Příspěvek od pablo »

ale s13 saahara ti nebude pasovat na visco
je ina musis zhanat z s14
Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od automato »

Sry za OT visco dať dorite dole, dať zpredu dve vrtule nech Ti vháňajú vzduch. Visco bere výkon motoru.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od pablo »

to automato visco nech si sezere nejakej vykon ale je to nej efektivnejsi chladeni co tam je udelano funguje to nejlip.
to infinity ako to ze ti vrela voda aku si mal teplotu oleja a aky olej tam mas naliaty?
dalsia vec mate vobec olejove chladice?
a este otazka ked ste tam dodriftovali aj ste boli vychladdit auta alebo ste iba zastavily a nechali nastartovane....totiz ked nemate chladice a davate tam sodu hlavne na tej osmicke nemate napor vzduchu zle chladenie a tym padom je dobre auto normalny jazdou schladit.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od kenivruh »

Dam to tu namiesto neho, aj ked neviem ci sa tym chce pochvalit vobec. Mal tie elektricke vrtule zapojene opacne :?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od pablo »

kenivruh píše:Dam to tu namiesto neho, aj ked neviem ci sa tym chce pochvalit vobec. Mal tie elektricke vrtule zapojene opacne :?
no to mi doslo ked sa tam vyril vzduch :-)
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od Tosho »

Pablo: Auta sme boli po kazdej jazde na osmicke chladit az ku vstupnej brane a spat normlanou jazdou ako v meste. (60 :D)
olejove chladice zatial nemame
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od playdude »

kenivruh píše:Mal tie elektricke vrtule zapojene opacne
..a niekto sa ide cudovat, ze sa to prehrievalo.. :roll:
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od pablo »

Tosho píše:Pablo: Auta sme boli po kazdej jazde na osmicke chladit az ku vstupnej brane a spat normlanou jazdou ako v meste. (60 :D)
olejove chladice zatial nemame
tak super potom sup tam olejace a bude to paradicka
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od remo »

automato píše:Sry za OT visco dať dorite dole, dať zpredu dve vrtule nech Ti vháňajú vzduch. Visco bere výkon motoru.
vacsiu blbost som uz dlho necital...

ako pise Pablo, visco a sahara naj sposob chladenia... toho 0.000000 prd kona mozes okaslat, ked sa to hreje...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Odpovědět