GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od DragonART »

Fire píše:řemenice bych bral taky ale na srko
taky bych se připojil :) pokud máš nějaký venku tak by jsme to mohli vykoumat já bych se zkusil zeptat ještě pár lidí s SRkem.. ;)
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Fire »

tak řemenice bych nějaký měl, to neni problém.. :wink:
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x »

takže předběžně
2 x CA

Awatar
2x SR
Fire
DragonART
no asi to žádná sláva nebude, zkusím napsat uvidíme co bude
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Woyta »

Ja o remenici na CA s klimou uvazuju ale nevim jestli mi na ne jeste neco zbyde. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od DragonART »

Fire píše:tak řemenice bych nějaký měl, to neni problém.. :wink:
tak pokud máš nějaký venku, abys nešašil se svým motorem tak klidně, já se v autě teď v tý kose hrabat nechci :lol:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x »

Tak odpověď
Dobrý den,
4 ks - 2300.- Kč/ks
6 a více - 2000.- Kč/ks

cena včetně vyvážení.
poprosím o originály na cca 2 dny k oměření.

s pozdravem

Pavel Svoboda
b3kovo
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m »

z jakeho materialu to delaj 2030 ?? davaj ocelovou vlozku na kliku ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x »

materiál mi psal 6061 nebo 2017, je to o pár postů výše, ještě jsem neměl pořádně čas se podívat co je to zač, ale myslím že to poprvé nedělá tak snad je vhodný. Nemyslím si že ocelová vložka je nutná pokud se použije vhodný materiál a nebudou tam nějaké extremní vůle. Jediné z čeho mám strach je z absance toho tlumiče ???harmonických vibrací??? to by ale mělo řešit to dynamické vyvážení do 10000ot./min.
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m »

6061 ma rm 290
a 2017 ma rm390
takze zadnej zazrak

bezna ocel 11375 ma rm 363 az 411

takze to bude maslo

minimalne bych dal kalenou 2024 ma rm 420 a krasne se sni pracuje bez vlozky bych to na motor nedal preci jenom to tam drzi na 15mm takze pri pouziti 6061 tomu davam max par tisic km :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x »

no asi to stejně kašlu post Tabooa z TF
Pokud ma tvuj motor cemu se rika "harmonic damper", jeho nahrazeni jednodilnou solidni remenici ma u nekterych motoru velice negativni dusledky v podobe nerovnomerneho a rychlejsiho opotrebeni lozisek klikove hridele a v nekterych pripadech po case i jeji prelomeni
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m »

ono narovinu tam zas takovej rozdil neni kdyz das duralovou remenici tak prumer je malej a vaha tam rozdil velka neni takze ve vysledku to dela tak ze kdyz das duralovou tak to poznas tak jako bys odendal z auta 20kg coz za 2300 se nevyplati
to same odlehcenej setrvak k cemu ? ze to udela jako +-50kg jako kdyz odendas z auta ? a ze se pak vic hreje cim vic mas masa na setrvaku tim lip se onej chladi spojka

jinak az mi dorazi matros 7075 tak udelam nejakou serku remenic :) teda az se mi bude jeste chtit :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie »

Aha, hm, v tom případě už chápu proč byly lágry v takovém stavu, jakém byly. A má to co dělat také s tím, že nebyla vyvážená, díky zásahu šikovných chlapců, aby zakryli svou chybu/demenci... a následným ujetím cca 4000km s takto "upravenou" řemenicí, hm.

A že prej je lepší dát auto do servisu :D :D :D
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m »

hale kdyz bude vyvazena tak to tak horke nebude pokud nebude staci par g tak pri otackach to bude rychle pro ten motor
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie »

Ja vim, vyvazena byla, ale clapci ji poskodili a nasledne nechali upravit pro skryti sve chyby. Nechaval jsem vyvazovat tusim jako celek, takze to udelalo dost, pocitam ze to,co jsem videl na lagrech. Priste jedine nechat veci vyvazit samostatne, v te dobe jsem mel pramalo zkusenosti a spatne sebevedomi, co se tyce vlastniho usudku...

Konecne se muzu uvolnit, ze stav motoru (lagru) nebyl zpusoben mnou...Hned se citim lip :D
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m »

mauglie píše:Aha, hm, v tom případě už chápu proč byly lágry v takovém stavu, jakém byly. A má to co dělat také s tím, že nebyla vyvážená, díky zásahu šikovných chlapců, aby zakryli svou chybu/demenci... a následným ujetím cca 4000km s takto "upravenou" řemenicí, hm.

A že prej je lepší dát auto do servisu :D :D :D



tomu never :D zkuste schvalne nekdo si dat na vymenu oleje auto do servisu a predtim si udelejte nepartnou znacku na filtr aby nesla umit benzinem pak se mozna budete divit :D :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Odpovědět