Tak zlozitejsie to urcite je Je to vsetko otazka preferencii. Ja mat bmw ktore ide bez problemov a ma to radovy 6 valec tak tam davam turbo bez rozmyslania.rixo píše:tak ale to je omnoho zložitejšie ako kúpiť niečo čoho motor už turbo má nie ?
hodnoty SR20DET?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: hodnoty SR20DET?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: hodnoty SR20DET?
tak rozmýšlal som nad tým, len určite by to chcelo nejaké nové ECU a kopu dalších vecí a celkovo to zladiť dokopy nebude určite hračka jak finančne tak časovo....to by chcelo dakoho kto má skúsenosti s oturbením atmosférického motora.....
potom je tu ďalšia vec, to bmw je až moc pekné a si myslím že je škoda do neho takto zasahovať.....
Ale ak máš záujem za 6ku je tvoje ;-)
Plná výbava, ///M paket zvonku aj zvnútra, 120tisík km,dvojzonová klíma digitálna, el.okná aj zrkadlá, čierna stropnica, kupé, hellrot farba...
potom je tu ďalšia vec, to bmw je až moc pekné a si myslím že je škoda do neho takto zasahovať.....
Ale ak máš záujem za 6ku je tvoje ;-)
Plná výbava, ///M paket zvonku aj zvnútra, 120tisík km,dvojzonová klíma digitálna, el.okná aj zrkadlá, čierna stropnica, kupé, hellrot farba...