OT
Re: OT
vydrzi nake IC 10 az 17 baru ? potrebuju necim chladit vzduch na kompresoru nejak to nemuzu uchladit a na vystupu ma teplotu ze se da na nem smazit maso v klidku stim kopresorem pri minus 20 vytopim mistnost 3*5 a 2 vysokou ps je to jen kulna
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
Mas tam nejakou trubku kterou by jsi obalil a nechal tam proudit vodu? Vodu samozrejme hnat cerpadlem pres nejakej chladic.
Nic extra ale teplotu by to trochu srazit mohlo.
Nic extra ale teplotu by to trochu srazit mohlo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
no spise sem chtel neco jednoducheho na hlavach od kopresoru si delam stejky o trubky si muzu varit caj ten kopresor kdyz se dela bezi 8 az 10 hodin vkuse jen kdyz se sipe drt tak vypne ale max na 1 min
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Pozna ho nekdo???
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
neni nejakej slovak z okoli Nitry? jestli by mi nezkouknul dloukilo od wolf-x, pripadne jestli to auto nekdo nezna, kdyztak SZ
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: OT
Zdarec,mam dvoukilo asi mesic (preface 89´),a mam nekolik otazek.Prislo mi zbytecny kvuli tomu zakladat novy topic.
1. Vzadu mam nejaky kotoucovy brzdy,ale v zakladu byly bubny,je to tak?
2. Nepoznam jakej tam je diff,jak to mam zjistit,a jake jsou vlastne typy?
3. Jak se lisi pred a po facelift predni blatniky? Jde na preface blatniky namontovat poface naraznik?
4. Vsichni pisete ze brzdy na tom jsou slabe,ja po koupi nechal pretocit kotouce,namontoval novy desticky,vymenil kapalinu,a prijde mi ze to brzdi jak vino.Je to spis subjektivni pocit?
5. Mate nekdo oddeleny vzduch. filtr nejakou prickou jako tepel. izolaci?
6. Mam turbo Garret T3,a je tam obrovsky turbo lag,je to naladenim,nebo je to turbo nevhodne pro CAcko?
7. (tohle kdyztak smazu kvuli reklame,at uz pozitivni nebo negativni) Na eshopech,napr. Choseho pistonpower jsou treba filtry nebo bovy,vzdy maji za nazvem ,,style,, za velmi nizke ceny,to jsou kopie?
8. Turbo timer si automaticky dle teploty atd. vyhodnocuje udaje pro dochlazeni turba?
9. Vyfuky a podvozky Japspeed,zkusenosti?
Urcite me toho jeste dost napadne.Dik za odpovedi.
1. Vzadu mam nejaky kotoucovy brzdy,ale v zakladu byly bubny,je to tak?
2. Nepoznam jakej tam je diff,jak to mam zjistit,a jake jsou vlastne typy?
3. Jak se lisi pred a po facelift predni blatniky? Jde na preface blatniky namontovat poface naraznik?
4. Vsichni pisete ze brzdy na tom jsou slabe,ja po koupi nechal pretocit kotouce,namontoval novy desticky,vymenil kapalinu,a prijde mi ze to brzdi jak vino.Je to spis subjektivni pocit?
5. Mate nekdo oddeleny vzduch. filtr nejakou prickou jako tepel. izolaci?
6. Mam turbo Garret T3,a je tam obrovsky turbo lag,je to naladenim,nebo je to turbo nevhodne pro CAcko?
7. (tohle kdyztak smazu kvuli reklame,at uz pozitivni nebo negativni) Na eshopech,napr. Choseho pistonpower jsou treba filtry nebo bovy,vzdy maji za nazvem ,,style,, za velmi nizke ceny,to jsou kopie?
8. Turbo timer si automaticky dle teploty atd. vyhodnocuje udaje pro dochlazeni turba?
9. Vyfuky a podvozky Japspeed,zkusenosti?
Urcite me toho jeste dost napadne.Dik za odpovedi.
97' ECR33 M-spec 2
Re: OT
1 ne s13 vzdy melo kotouce
2 dify open a vlsd a stalej pomer a abs a non abs open a vlsd poznas tak kdyz zatocis kolama a tocej se stejne mas vlsd
kdyz opacne mas open stalej poznas podle cisla na taliri difu a abs a non abs podle cidla na nem zda mas nebo ne
4 ano serie brzdi ale zkus 3* zabrzdit ze 160 na nulu a v brzdovce si v tu chvili muzes delat fondy
5 zbytecne mas ic to ten vzduch ochladi
6 moc velke turbo a jeste to ani neni GT nejlepsi na ca18 je gt2560r zabira uz u 2800 otacek a tahne az do konce
8 vyhodnocuje jak dlouho pobezi motor to tom co ho jakoby chcipnes
9 japspeed je vcelku dobra znacka nerika ze top ale staci
2 dify open a vlsd a stalej pomer a abs a non abs open a vlsd poznas tak kdyz zatocis kolama a tocej se stejne mas vlsd
kdyz opacne mas open stalej poznas podle cisla na taliri difu a abs a non abs podle cidla na nem zda mas nebo ne
4 ano serie brzdi ale zkus 3* zabrzdit ze 160 na nulu a v brzdovce si v tu chvili muzes delat fondy
5 zbytecne mas ic to ten vzduch ochladi
6 moc velke turbo a jeste to ani neni GT nejlepsi na ca18 je gt2560r zabira uz u 2800 otacek a tahne az do konce
8 vyhodnocuje jak dlouho pobezi motor to tom co ho jakoby chcipnes
9 japspeed je vcelku dobra znacka nerika ze top ale staci
Naposledy upravil(a) mara_m dne 06.05.2012, 20:37, celkem upraveno 6 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
1. Vzadu je kotouč i buben ( buben je ručka ) ale některe verze se dělali i bez bubnu
3. Blatniky mužeš přehodit pasujou, akorad na face naraznik jsou i face blatniky jsou jen dole trochu rozšiřenějši
3. Blatniky mužeš přehodit pasujou, akorad na face naraznik jsou i face blatniky jsou jen dole trochu rozšiřenějši
Re: OT
Mara : dik za vse.
Mysak : No vidis,me nenapadlo hlavne ze jsem si na druhym vyndanym origo diferaku rikal jak se to krasne toci proti
Jeste jsem si vzpomnel,kdyz dam pri parkovani skoro plnej rejd,ozve se z origo prednich tlumicu hrozna rana.Tlumice pujdou stejne snad na podzim do popelnice,ale spis me zajima jestli to nekomu dela taky,a cim to je.
Mysak : No vidis,me nenapadlo hlavne ze jsem si na druhym vyndanym origo diferaku rikal jak se to krasne toci proti
Jeste jsem si vzpomnel,kdyz dam pri parkovani skoro plnej rejd,ozve se z origo prednich tlumicu hrozna rana.Tlumice pujdou stejne snad na podzim do popelnice,ale spis me zajima jestli to nekomu dela taky,a cim to je.
97' ECR33 M-spec 2
Re: OT
Mickael píše:Mara : dik za vse.
Mysak : No vidis,me nenapadlo hlavne ze jsem si na druhym vyndanym origo diferaku rikal jak se to krasne toci proti
Jeste jsem si vzpomnel,kdyz dam pri parkovani skoro plnej rejd,ozve se z origo prednich tlumicu hrozna rana.Tlumice pujdou stejne snad na podzim do popelnice,ale spis me zajima jestli to nekomu dela taky,a cim to je.
vule ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
Asi,ale nevim na cem.No hrotit to nebudu,stejnak v tom jezdim jednou za mesic tedmara_m píše:Mickael píše:Mara : dik za vse.
Mysak : No vidis,me nenapadlo hlavne ze jsem si na druhym vyndanym origo diferaku rikal jak se to krasne toci proti
Jeste jsem si vzpomnel,kdyz dam pri parkovani skoro plnej rejd,ozve se z origo prednich tlumicu hrozna rana.Tlumice pujdou stejne snad na podzim do popelnice,ale spis me zajima jestli to nekomu dela taky,a cim to je.
vule ?
97' ECR33 M-spec 2