Diferencial z KA24e a CA18det
Diferencial z KA24e a CA18det
Je rozdiel medzi dif. z KA24e a CA18det?Ako zistim prevod bez rozobrania?Je to na nich oznacene?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Už jsem se tady na to ptal kdysi v OT , bylo mi odpovězeno že jsou stejný ( už nevim ale kdo mi to napsal )... ale vim že když jsem kupoval od sejkory 200sx a 240sx tak mi řikal že 200sx je to rychla a 240sx do zrychleni tak nevim co je pravda ´=D asi jsem ti moc nepomohl
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem nebo sundaj zadni dekl a tam to je vyrazene
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Sice dobry napad, ale silno pochybujem ze dokaze odlist 3.916 co ma 200sx a 4.063 co ma 240sxmara_m píše:otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
kenivruh píše:Sice dobry napad, ale silno pochybujem ze dokaze odlist 3.916 co ma 200sx a 4.063 co ma 240sxmara_m píše:otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem
de to udelas si carky a poznas ja to tak delam ale tak schodit zadni dekl a kouknou tam
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Fizzbiker píše:otocis 100x... hm?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Pasuje..Mam ho tam z 240SX... Ked das dole dekel je tam niekde vyrazene 4,1...
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
tak 240sx ma diferak z vacsim pomerom na silu nie rychlost? Nechcel som ho rozoberat,ked ho rozoberem,by sa to dalo zistit aj opocitanim zubov....
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Som pisal hore ze 240sx ma 4.063 a 200sx 3.916 cize je to minimalny rozdiel 4%.Josip píše:tak 240sx ma diferak z vacsim pomerom na silu nie rychlost? Nechcel som ho rozoberat,ked ho rozoberem,by sa to dalo zistit aj opocitanim zubov....
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
a s prevodovkami je to ako?Su rovnake?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
co se týče ještě těch diferencialu tak 200sx ma delší jak 240sx a kentoya mi řikal že je třeba prodloužit kartan nějakým mezikusem o 5cm ( ale neni to prej nutnosti jen že se pak dostava na gufero převodovky bordel a muže se vydřit )
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
Rozdil je abs/ non abs ale ze by se to dalo vyresit jen tak bez prodlouzeni kardanu se mi moc nezda..
Re: Diferencial z KA24e a CA18det
rozdil abs a non abs je 24mm a de to vyresit vytocemim mezikusu z duralu 2024 kalenej ma vetsi pevnost jak automatovy
CNC výpalky laser ,plasma a autogen