OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
ještě den než si to pár lidí pročte, at pozná rozdíl, mě motorky nikdy nebraly, ale měl jsem osobně raději 2t že ty otáčky jsou neskutečné
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Mazat to nemusis,me to nevadi :-) treba to nekomu poslouzi.
97' ECR33 M-spec 2
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
2t mělo plno lidí v nelibosti kvůli Jawám-velká mašina přece musí být 4t a nejlépe 4vál. U bahňáků mám radši 2t. Člověk holt nesmí bejt línej řadit a držet kudlu Jinak 2t jsou pecky ve sněžnejch skůtrech. V Itálii jsem na tom něco najezdil. 2t 2vál Arctic cat 200ps a nebo 2t 2vál Polaris 240ps. Yamahy při podobném obsahu měly 4t 3vál "jen" 140ps.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
jj na tom 2 taktu musis ho drzet v otackach dole moc nejede ale jak je v otackach taky by ti utrhal ruce 4 takt u cros je onicem ale treba silnici 2 takt to fakt ne to je jasne
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Jeste jedno OT : Nejbrutalnejsi zvuk jsem slysel na 2T vodnim skutru Yamaha 700ccm kdyz jsme ho vytahli z vody a pod plnym plynem by se mela vyhnat slana voda z trysky.Masakr
97' ECR33 M-spec 2
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Samý ot 2 Mara-proč myslíš,že 2t není dobrý na silnici? Jedna firma vyráběla silniční moto s motorem ze sněžného skůtru. A co GP500? Někdo v Anglii v půlce devadesátých let dokonce postavil Harris-Yamaha 500 na světla a vypustil do běžného provozu... Tenkrát to mělo slabě přes 170ps,ale s tou hmotností to musela bejt raketa Nevýhoda byla absence stojánku a že se musela roztláčet. To jsou motorky pro opravdový chlapy.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
tak nemyslim ze 2T je spatnej na solnici jen rikam ze krosku bych si vzal 2T jedine ale silnici 4 takt
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
2-takt Cagiva SuperCity 125 spotreba: na plnu 14litrov som nedokázal prejsť 100km, má niektorá motorka väčšiu spotrebu?
2-takt by som nikdy nekupoval, možno SKI-JET. Ale motorku urcite nie.
2-takt by som nikdy nekupoval, možno SKI-JET. Ale motorku urcite nie.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Moje stará Yamaha brala 14+(závodní šoupátkové Mikuni karburátory s přívodem benzínu 2x 10mm hadicí). Cikán co ho mám ted' pape přes 10 a když ho držím pod krkem,tak těch 15-20 taky umí. Ale oproti Super city asi o dost víc jede Nevěřím těm,co tvrdí,že jezdí za 6. To mi nebrala ani třipade Jawa.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
taky sem mel jednu ktera ma 2 privody paliva a jentak tak stihaly musel jsem aj udelat mensi plovak o pulku aby v karbecu bylo vic benzinu aby to ty dva privody zmakli ale to sem mel motorku na kopce to melo aj dve svice na valec
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT : P : Yamaha WR 400 Supermoto
Mam 2T YZ 250 a to je prostě pecka hrozně mě ta mašina baví a krásně voní