problem!
problem!
Zdravim hledam pomoc.
zradila mne moje s13.Vcera sem normalne nastartoval a ujel cca. 200m.pak mi auto chciplo.a tet ho nemuzu nastartovat.Benzinovy cerpadlo mi bezi.Prihledani priciny jsem zjistil ze mi nehazi jiskru.Sundal sem CAS a sehnal jiny ale porad je auto mrtvy.jo malem bych zapomnel zestaryho CASu mi bypadl klinek coje na vacce.Dale mi neustale cvaka v Power transistor unit a o v okoli sani mi zas neco huci a nevim co to je.Prosim o jakoukoliv radu diky Vsem.
zradila mne moje s13.Vcera sem normalne nastartoval a ujel cca. 200m.pak mi auto chciplo.a tet ho nemuzu nastartovat.Benzinovy cerpadlo mi bezi.Prihledani priciny jsem zjistil ze mi nehazi jiskru.Sundal sem CAS a sehnal jiny ale porad je auto mrtvy.jo malem bych zapomnel zestaryho CASu mi bypadl klinek coje na vacce.Dale mi neustale cvaka v Power transistor unit a o v okoli sani mi zas neco huci a nevim co to je.Prosim o jakoukoliv radu diky Vsem.
Re: problem!
Jestli se ti vylomil klinek z vacky, tak shanej novou vacku.
Poloha kliky udavana CAS je dulezita pro vstrikovani a zapalovani.
Poloha kliky udavana CAS je dulezita pro vstrikovani a zapalovani.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 22.07.2012, 20:13, celkem upraveno 1 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: problem!
tak jestli se ti ulomil ten pulmesíc na vačce tak to určite nenatočíš a v tom dusledku ti ani necvakaji vstřky a u saní ti muže hučet čerpadlo od posilovače vetšinou málo kapaliny
Re: problem!
Pokud CASem otocis ruco vstriky cvakaj takze na tohle je uplne jedno jestli tam ma nebo nema ten vystupek, jen yb necvakaly ve spravnou dobu. S trochou preciznosti se to da nasadit i bez toho vystupku
Re: problem!
no chvili sem se hral s CASem a steloval ale jde mi tam nasadit jen v jedne poloze.A kapalinu v posilovaci mam tu sem dolejval.A cvakavy zvuk jde od power transistoru.tak nevim.A nahodou nikdo nema vacku na prodej a pripadne bych koupil i saci z CA16.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
vacku mam taky. v Power tranzistoru nema co cvakat. cvaka leda nejaky rele kolem meno mozna ten bazmek od FPR.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Fuel Pressure Regulator, regulátor tlaku paliva, a tím bazmekem myslel Fizz P.R. Control Solenoid Valve, řídící ventil pro FPR, který do něj pouští 180 sekund po startu atmo tlak.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
A kcemu to je?a je mozny ze bych k vuli nemu nemohl nastartovat?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Je to k tomu, aby to do vstřiků pouštělo konstantní tlak benzínu a dávka paliva tak byla ovlivněna jen dobou otevření vstřiku impulsem z řídící jednotky. Za dobu existence fóra nikdo nenapsal, že by se mu tento díl pokazil...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
Aha takze je stejne nejspis problem v tom klinku a CASu?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Na hodně moc %... Vyměň vačku a myslím, že nastartuješ.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
uz schanim.a jak poznam ze vacka je ok a ze to neni zmetek?