Problém s výkonem auta
Problém s výkonem auta
Zdaj chlapy,už tak měsíc mám problém s výkonem.Od tý doby co jsem přetěsnil turbo a komplet výfuk mi jde auto strašně pomalu do otáček,při podřazení a sešlápnutí se sbírá 1-2 sec.,při nastartovaní studeného auta kolísají otáčky než se srovnaj,což je tak 5 sec. a když se potom rozjedu,tak se auto rozcuká,když zastavím,tak je cejtit benzinem,nemáte někdo tip,čím by to mohlo být?.....auto má nový svíce,filtry,olej.....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Problém s výkonem auta
sklepni je na 0,8mm misto 1,1 nerikam ze to bude tim ale dela to dost
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém s výkonem auta
Blafa mám,otevírá i zavírá,otevře třeba i při 2500ot. a slyším ho odfouknout,ten ale nemůže mít vliv na startování a následný rozjezd ne?
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Problém s výkonem auta
muze kdyz bude otevren vzduch ti de jinak zkus ty svice
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém s výkonem auta
Nerejpu, ale furt foukáš větší tlak než serie? nebo už si to srovnal, případně dodělal jednotku?
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Problém s výkonem auta
tim to nebude taktez sem na serii jednotku foukal vic cca 0,8 baru a afr bylo luxusnu na puvodnim mi to foukalo taktez vic najel jsem snim 5tis km nez zacal zrat olej na 3 valci ale tim ze uz mel 1xx xxx najeto
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém s výkonem auta
Foukám 0,9,jak říkám,olej ani vodu nežere....zkusím odpojit bov....tuším že to tím bude,ptž při přetěsňování turba jsem ho zapojil...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Problém s výkonem auta
zkus bow sklepni kazdopadne svice na 0,8 pac 1,1 je moc a 0,9bar je jeste dobre me seriova jednotka odpojovala az pri 1,1 az 1,2 baru jezdil sem sni chvilku aj na 1 bar
afr sem nesel pres 12,5 kdyz das serii jednotku a tlak, tak mas afr cca 11,5 v full bostru
afr sem nesel pres 12,5 kdyz das serii jednotku a tlak, tak mas afr cca 11,5 v full bostru
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém s výkonem auta
Dík,to udělám,ale startování a tah při podřazování je zatím vyřešen....ta podtlaková hadice za škrtící klapkou co vede do uhlíkovýho filtru byla přeříznutá...respektive jsem ji já přefik,dovnitř dal plastový hadičky 6mm,dotáhnul sponkama,mezi ty plastový hadičky jsem dal Tspojku a na ni plastovou hadičku od BOV....vyndal jsem ty plastový hadičky s tou T spojkou a hodil jsem to zase na tvrdo,zkoušel jsem to bez BOV a startovalo to na otočení,absolutně bezproblému,i ten tah je lepší při podřazení,už se to nesbírá jako předtím,hezky zlehka to jde za plynem ...takže vymyslím jiný T na BOV.
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....