Vaše zkušenosti s KENTOYOU

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od mara_m »

ja pridam taky zkusenos maximalni spokojenost diky clenum kentoya a fizz umim to co umim nebo aspon 60% z toho co umim

jinak je treba si uvedomit ze kvalita rovna se visi penez (kdyz nekdo ce po me kastlu a rekne ze mi da 5tis tak se stim taky nesreru a udelam to jen aby to bylo ale kdyz nekdo za tu samnou vec mi da 20 000 tak mu to udelam v kvalite ze na to nesahne kitem a nicim )

tot odemne vse vic psat nebudu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

blázen píše:K tomu diferáku, ano, kupoval jsi jej ode mne před pár lety, po někom jsem ti ho posílal, tuším po ségře a jejím příteli, byl za 5000kč a byl to nejlepší kus, jaký jsem kdy v rukou měl. Byl z vozu, který toho moc za život neodjezdil. Scjovával jsem jej pro sebe, nicméně nebyl na co namontovat.

Ke zbytku se nevyjadřuju, od franty jsem motor neměl. Takže nesoudím, ale trochu jsem vším tak trochu zaražen. A to z obou stran. S frantou vycházím v poho, když zavolám, vím že mi to zvedne..
Ale je mi divnej ten tlak oleje, pač já měl nový čerpadlo a to tlačilo předpisově. Čerpadlo jsem koupil tuším přes kageki tuším krze geroxe. nové z jpn. Tlak jsem měřil i manuálním budíkem. Geroxovi ještě dodatečný dík i za nový hydra pro mitsu. Pokud je nadále možnost přes vás něco koupit, doporučuji.

Těsnení jsem použil kalinu a na 1,3 bar drželo a drží a veřím že bude až zas někdo opraví tu domršenou el na mém voze, nicméně toto těsnení nedoporučuji. Lepší těsnění je od franty.

Víc nemám co připsat, není to thread o mne. Jen dodatečně ty čerpadla mě ale tak trochu zarazily.


Doublejayovi držím palce, známe se odsud hodně dlouho a kdybych měl kouzelný prsten a jedno přání, tak mu pomohu. Je smutný, že pomoct neumím. Drž se chlape.
prosím, napiš kolik je předpisově že tlačilo, v manuálu je předpisově na volnoběh 0,78 baru, možná jsem blbej, možná tomu nerozumím, mám pocit že doublejayovo, tlačí předpisově, tak by mne zajímalo co jsi naměřil, díky
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay »

Aby tady zase něco nevzniklo – první, co jsem prohlásil, když jsme zjistili, že budík padá pod 1 bar bylo, že než cokoliv, tak si to nechám změřit mechanickým profi kalibrovaným ricíňákem. Budíky v kabině za 2k všechny včetně čidel nejsou měřící přístroje, ale indikátory s tolerancí +/- klidně 20 % a já od nich očekávám funkci, že mi ukážou změny oproti minulému stavu. Protože, jak jsem psal, má auto najeto teď už 800 km a já to do včerejška z výše uvedených důvodů neměl šanci někde zkusit a při těch pár piánko km se to neprojevovalo, tak mě to jen trochu vyděsilo a nerad bych kvůli nějakému přehlédnutí nebo zanedbání zkurvil motor a teď už i půjčené turbo, proto půjdu MĚŘIT. Pro nechápavé opakuji: NEJSEM DEBIL a budíky v kabině neberu za měřící přístroje, ale indikátory, jejichž přesnost je u dolní hranice rozsahu ještě mnohem horší. Olejové čidlo mi už taky odešlo, zbytek budíku byl ok a je to taky jen výrobek, může se pokazit. Nejdřív to změřím a pak se podle toho zařídím, Koudy mě vybavil zánovní pumpou a když to bude potřeba, tak se namontuje. Když ne, s díky vrátím.

Podle manuálu je MINIMÁLNÍ tlak na teplém oleji za volnoběhu na uvedené hodnotě, ale je pravda, že tak nízkou (+/- minimální) hodnotu jsem ještě nikdy neměl. Každopádně blbě je oboje – moc nízká a moc vysoká (i to už jsem na autě měl).

P.S.: To, že jsem to předtím neměl šanci pořádně vyzkoušet dokládá i fakt, že začal ukazovat i budík na teplotu oleje (čidlo blbě umístěné ve vaně), o kterém jsem si myslel, že neukazuje (rafička se nikdy neodlepila z levého dorazu). A mimo jiné bylo včera 36 °C vzduch a ve stínu, silnice před benzinkou měla 56... Taky jsme se bavili o samotném oleji atd. Takže co z toho vyplývá? V této chvíli H...O.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od blázen »

máš SZ, 0,78 je pro nový čerpadlo málo..je ale víc faktorů,který ten tlak asi ovlivní.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

doublejay píše:Aby tady zase něco nevzniklo – první, co jsem prohlásil, když jsme zjistili, že budík padá pod 1 bar bylo, že než cokoliv, tak si to nechám změřit mechanickým profi kalibrovaným ricíňákem. Budíky v kabině za 2k všechny včetně čidel nejsou měřící přístroje, ale indikátory s tolerancí +/- klidně 20 % a já od nich očekávám funkci, že mi ukážou změny oproti minulému stavu. Protože, jak jsem psal, má auto najeto teď už 800 km a já to do včerejška z výše uvedených důvodů neměl šanci někde zkusit a při těch pár piánko km se to neprojevovalo, tak mě to jen trochu vyděsilo a nerad bych kvůli nějakému přehlédnutí nebo zanedbání zkurvil motor a teď už i půjčené turbo, proto půjdu MĚŘIT. Pro nechápavé opakuji: NEJSEM DEBIL a budíky v kabině neberu za měřící přístroje, ale indikátory, jejichž přesnost je u dolní hranice rozsahu ještě mnohem horší. Olejové čidlo mi už taky odešlo, zbytek budíku byl ok a je to taky jen výrobek, může se pokazit. Nejdřív to změřím a pak se podle toho zařídím, Koudy mě vybavil zánovní pumpou a když to bude potřeba, tak se namontuje. Když ne, s díky vrátím.

Podle manuálu je MINIMÁLNÍ tlak na teplém oleji za volnoběhu na uvedené hodnotě, ale je pravda, že tak nízkou (+/- minimální) hodnotu jsem ještě nikdy neměl. Každopádně blbě je oboje – moc nízká a moc vysoká (i to už jsem na autě měl).

P.S.: To, že jsem to předtím neměl šanci pořádně vyzkoušet dokládá i fakt, že začal ukazovat i budík na teplotu oleje (čidlo blbě umístěné ve vaně), o kterém jsem si myslel, že neukazuje (rafička se nikdy neodlepila z levého dorazu). A mimo jiné bylo včera 36 °C vzduch a ve stínu, silnice před benzinkou měla 56... Taky jsme se bavili o samotném oleji atd. Takže co z toho vyplývá? V této chvíli H...O.
protože má nový typ čerpadla, ideálně by se tlak měl pohybovat okolo 0,9 bar, neměl by padnout pod 0,8 a neměl by na zahřátém oleji být vyšší jak 1 bar, pokud používáš olej s MOS2, tak jsem si často všimnul, že tlak bývá ještě o cca 0,05 nižší než jsem uvedl díky tomuto oleji, teoreticky ještě 0,75 s MOS2 je stále velmi dobré
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kamza »

Jen pro zajímavost, co je to za nový typ čerpadla? Jestli to není nový typ orig. Nissan tak tady zas řešíte to vo čem tady píšu. Proč dávat na nový motor nějaký neprověřený typ čerpadla když jde koupuit orig. Nissan za tušim 7tis.a máte pokoj a nemusíte tady rozvádět takovéto debaty a mít problémy které stojí čas-peníze-možnou zábavu. Vim že se u nás pár opravdu profi týpků zabejvá repasema a zároveň přidánim jednoho zubu do soukolí oil pumpy (předělání komplet soukolí), ale tato přestavba oil pumpy stojí něco podobného jako nová orig. takže nevim co tam máte za novej typ.
Někdy je prostě lepší přesvědčit investora o vyším rozpočtu a s tím spojenou spolehlivostí. Vim že 7tis za oil pumpu není málo i já na ní musim chvilku pošetřit, ale je to přece základ motoru ne? :|
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od blázen »

jenže origo čerpadel pro CA18DET jsou 2 typy,časově odděleny. Otázkou který je lepší se forum zabývá mnoho let.. nadruhou stranu je otázka,jestli se ještě oba typy dají koupit, mě se zdá ,že už se prodává jen s kulatým zubem. Záleží,zda to mělo stejný part number . Prosím otázku olejových čerpadel,tlaku oleje oddělit do tech faq. děkuji
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Fizzbiker »

ja sem potkal 3typy a vsecky origo nissan lisi se tema ozubenyma veneckama (coz sem blazne predpokladal ze vis... to ze MOS2 muze zbusobovat jev kdy se hodnota mirne sniži potvrzuju.

nicmene nebudem OT.

jeste doplnim ze sem si nechal u franty i skladat motor. priznam se ze sem ho z ZX duvodu prodal driv nez sem ho nastartoval co se skladani tyce musim priznat ze proces má v malíku (tim nemyslim toho v trenkach). opravdu se oplati to nekdy videt.

doublejay: nebylo to mysleno proti tobe a ani nijak zle. jen pro nezainteresovaneho to vypada ze ti franta pojebal pulku auta a jeste se na tebe vysral, ted si nejsem jisty ale myslim ze to bylo tvoje auto kam tehda jel za devatero hory a devatero řeky menit vodni pumpu nebo se pletu? ono taky je celkem unavbe neco delat na aute kde dodelas jednu vec nahotovo a vidis ze je posranych dalsich 20 a tak porad dokola.

jinak souhlasim s marim... je to otazka penez. obcas kdyz vidim co franta dela tak nechapu ze se na to nevysere. nektery ty kočary co zavani pruserem ze vsech stran atd...

neobhajuju ho. jen on sam vi co dela nebo nedela. jen si myslim ze ryjete do cloveka co muze byt hodne lidem uzitecny az se definitivně nasere a vysere se na to, bude to porad pro spoustu lidi skoda.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

Kamza píše:Jen pro zajímavost, co je to za nový typ čerpadla? Jestli to není nový typ orig. Nissan tak tady zas řešíte to vo čem tady píšu. Proč dávat na nový motor nějaký neprověřený typ čerpadla když jde koupuit orig. Nissan za tušim 7tis.a máte pokoj a nemusíte tady rozvádět takovéto debaty a mít problémy které stojí čas-peníze-možnou zábavu. Vim že se u nás pár opravdu profi týpků zabejvá repasema a zároveň přidánim jednoho zubu do soukolí oil pumpy (předělání komplet soukolí), ale tato přestavba oil pumpy stojí něco podobného jako nová orig. takže nevim co tam máte za novej typ.
Někdy je prostě lepší přesvědčit investora o vyším rozpočtu a s tím spojenou spolehlivostí. Vim že 7tis za oil pumpu není málo i já na ní musim chvilku pošetřit, ale je to přece základ motoru ne? :|
a jsme u toho, GO za 30 000 - pokud tam dám čerpadlo podle tebe, budeme na 36 000, pokud tam dám kovové těsnění od greedy, které je asi top, jsem na 41 000, když nové těsnění a novou oil pumpu, tak i vodní a ideálně nové výbrusové písty, přece nebudu do motoru s novým čerpadlem dávat staré písty a jsme na 55 000, a kurva hydra by se měly měnit po 100 000km a motor měl najeto 200 000, tak hydroštely samozřejmě taky a jsme na 73 000, ježíš to jsem osel, pružiny nad ventilama jsou unavené 83 000, a ventily máme s číslem 74, ty se podpalují při zvýšeném výkonu a jsme na kile jen to hvizdne a když už mám v motoru kilo, tak dáme kované ojnice a origo šály od nissana že, tak jsme skoro na 115 a že by kevlarovej řemen, a co ostřejší vačky, no když už, tak i vstřiky 550, nistune a váhu z tříkila a tak to prostě je, ti kluci ještě 30 až 40 poskládají a pro ty to dělám, ti co mají dvě kila at jdou klidně do kageki, tam to stačí seskládat a jezdit a to meření a umývání a čištění, mi zabere 5x tolik času, za 5x méně peněz jako v kageki, které tu obhajuješ (píšu to orientantačně) a opravdu nemám zapotřebí kageki pomlouvat, ani s kageki soupeřit, mě stačí být top ve druhé lize, nemusím být na chvostu v extralize

nemá smysl se o tom s tebou hádat, já souhlasím, že se to vyplatí udělat komplet, ale je to otázka financí, a je to stejně jako s dovolenou, můžeš chtít letět na kubu, ale když máš akorát finance na stan u máchova jezera?

a stále nevím co máš proti repasi čerpadla, když tlačí stejný tlak jako nové, proč vyhazovat sedmičku, když stačí litr, ale to si přeber jak chceš
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kamza »

No s tim rozpočtem jsi to trochu přepísk. Řekl bych že stačej nový kovaný písty a ojnice protože jsou levnější než orig. Nissan, dobře udělanej výbrus, pořádně nabroušená klika + ložiska co tam podle rozměrů patřej orig. Nissan + srovnat hlavu a blok ventily samo podle potřeby(ne vždy jsou na vyhození a stačej vočistit a přebrousit) těsnění klidně orig. protože je furt lepší mít alespoň sériovej výkon a spolehlivej motor než 250ps za 3Otis a nikdy nejezdit + již zmiňovaná oil pumpa orig. Nissan (nová) + přetěsňovací sada + nový rozvody. Vstřiky, vačky, kov pod hlavu, ř.jednotka atd.. na zvýšení výkonu tak to bych řešil až by ten sériovej motor po GO něco najel.
Věř že až všichni tvý zákazníci pochopěj že je nutností alespoň toto, budeš i ty o dost spokojenější. protože těch záserů pokud se do toho nenarvou alespoň dle mě tyto nejpotřebnější věci bude furt moc a myslim že času a prostředků na vlastní vývoj a pokusy asi nikdo nemáme.
Podle mě se nemůžeš zavděčit někomu kdo po tobě chce motor aby fungoval s 300ps za i 50tis. To prostě musej zde členové pochopit.
Na závěr a to je ze zvědavosti bych chtěl vědět kolik zde členů od tebe má motor kterej je funkční a bez problémů najel alespoň 5tis.
Neprudim jen jsem zvědavej :wink:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

sám vím že to tak nejde, a že je lepší toho udělat víc
ale vše je otázka nabídky a poptávky
a jestli někdo něco che za málo peněz a jsem schopen to splnit, to co chce, tak se snažím vyjít vstříc a i když vím že je to na hraně a že riskuji, a proto chci přestat, přestává mne to bavit abych pak byl terčem za dobrotu

podívej se na podpisy a uvidíš kdo jezdí a kdo ne, kdo má v podpisu motor by kentoya
co tuším tak za posledni +- rok zatím odjeli lefa, woyta, method, jedno je v portugalsku, zelené ze severu co jsem tu měl na opravě protože praskla hadice, tom, dj, jeden z boleslavi, honza, dvě s12 jezdí po olomouci s mým motorem, jedno u hranic, jedno české budějovice, jedno je 15km od olmika na sever a to šedé nevím kde je, dělal jsem i pecovo letos, ale praskla mu hadice, marovi tam zatím nevím co se stalo, u toma vím že je problém u otáček nad 5500, ale to není motorem a u toho u hranic je hlava na kovu na vazelíně a vím že občas trošičku ufoukne, to máš jen motory za poslední rok, čili v podstatě z toho výčtu může být bráno jako má chyba marovo, ale nemusí, a to u hranic že je na vazelíně u dj byla taky vazelína a vodní pumpa u lefy jsem poškodil gufero na klice při nasazování, ale je to opraveno, koudy si před opětovným složením v záruce motor odvezl rozebraný
mimo CA jezdí po olomouci bawo, clio, pažouty 206 a306, a405, jeden fiat 2,5td, micra, almera a jedna shade, jedna ficka 1,6
nevím možná jsem na něco zapoměl, snad to stačí
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od mara_m »

mara uz zas jezdi :mrgreen: a zatim to slape v pohode :wink: jen male komplikace ale vse uz slape jak ma :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Woyta »

Na motor si zatim stezovat nemuzu. Zatim najeto 1500km a jede pekne.
Mozna trochu na veci okolo.
Treba nabourana zadni kapsa a nejake odreniny. Za 14 dni po prevzeti se do kapsy nekdo trefil durazneji. Tak to neresim.
Skoro nove tlumice jsou dost orezle, ze bych jim tipoval o dost vic nez jen 1000km ale funguji dobre.
Par veci ztratilo jak se skladalo na rychlo a ted se hledaji.

Kentoya si zase muze stezovat na me, ze jsem tam mel auto skoro rok a blokoval a auto se mu rozpadalo pod rukama.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kamza »

To Kentoya: Jsi fakt dobrodruh, moc dobře to znám x let se učim řikat ne a je to dost těžký. Dělej toho půlku a ať ti to za to stojí jinak tě to začne srát a zahodit takovej koníček za to nestojí.
Hodně štěstí :idea:

Ps: Fóraři co po něm chcete motory na 300ps za 50tis se proberte :bounce:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od blázen »

jo fizzi je možný že jsou tři, ikdyž mě to třetí nenapadá,je možný ,že je. Víš,mám práci a věk kdy člověk trochu začíná zapomínat,kudy chodím tahám sebou notýsek na kterém stojí nápis debilníček, vše si zapisuju,protože moc zapomínám,to mě ani tak nesere,jako když zapomenu,kde sem debilníčka nechal. Já se těm ca18det nějak aktivně nevěnuju,viděl jsem jich dost,ale nějak mě to v mým mozku přehrávají důležitý věci. Takže jsem už spousty zapoměl. Pokud mě to třetí připomeneš fotkou rozdílu + popis,potěšíš mne. Je možný,že jsem ten typ ani nikdy nepotkal,nevím.

Ten motor mám rád,pro jeho konstrukční jednoduchost.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět