Vaše zkušenosti s KENTOYOU

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Jspika
user
Příspěvky: 131
Registrován: 05.11.2008, 11:10
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Jspika »

Za sebe: Mezi mnou a Fanousem je rozdil cca 20 let, z fleku by mi ale mohl delat brachu..jako totalnimu zacatecnikovi ochotne prijel poradit !!BEZPLATNE!! 80km do my senem vybaveny kulny..vlastne hovno, stalo me to kavu, ty zmetku.. :lol: Spolupracujeme spolu uz taky nejakej pátek, ale vzhledem k moji nenaročnosti to není "bohužel" tak často potřeba..auto mi upravil do par tazich do naproste bezpecnosti a vylozeme mi vtloukl do šišky jak a co..auto ma po vic jak roce minuly tyden prvni zavadu: praskla zarovka v malym blinkru predniho blatniku..SNIH uz to nejelo,ale mimo to je to denne v provozu atd atd..co jsem mu volal, tak mi snad nevzal mobil nekdy rano..ja debil, vid.. :lol: jinak klidne o pulnoci a vzdycky s resenim a bez problemu..tak si udelejte obrazek jakej chcete..

Zaverem, muj problem co se tu resi to neni, vim o tom hovno aji kdyz to proctu desetkrat..takze mi je do toho prd..nicmene, pozadavek byl miren i na me jak bylo uvedeno, takze se vyjadruji..Jo a Fanošu, dik vole! :wink:
Úpravy: ...originál...:)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

Kamza píše:To Kentoya: Jsi fakt dobrodruh, moc dobře to znám x let se učim řikat ne a je to dost těžký. Dělej toho půlku a ať ti to za to stojí jinak tě to začne srát a zahodit takovej koníček za to nestojí.
Hodně štěstí :idea:

Ps: Fóraři co po něm chcete motory na 300ps za 50tis se proberte :bounce:
dík vím že v tomhle máš pravdu, ale momentálně mě ničí už 4tým rokem jak mi tento výtečný stát položil perfektně rozjetou firmu s lešením, obraty jsem měl měl milionové a tu dílnu jen jako koníček a motory jsem dělal pro zábavu, ale v roce 2008 mi nezaplatily dvě sro čka opravdu balík a dostal jsem se pode dno, u soudu vše vyhrál, nedostanu ani korunu, dph jsem státu musel zaplatit, ale zpět nedostanu, jelikož ty firmy mi nedají papír že mi to nezaplatí, a ještě letos budu umořovat poslední faktury v účetnictví, že jsem je jako dostal zaplacené, tu firmu držím uměle nad vodou, abych nemusel ještě z těch firem odvádět dan, tak si dělám minimální přiznání, vlastně jen z těch nezaplacených faktur, snažil jsem se tu firmu dva roky zvednout, přes účetnictví druhé firmy, jenže v roce 2010 mi to komplet rozkradli a z lešení z kterého bych obehnal panelák, ted obeženu možná kapličku na nějaké dědině, a to jen možná, kdybych to dal do šrotu, tak jsem měl aspon 200 papírů, takže firma v prdeli a dluhy zůstaly +- 500, ted z nich je +- 200 a prostě musím makat, jestli nechci zanechat jednou děckám dluhy, ještě tak dva roky a budu za vodou, a proto mě sere, že hodně lidí dluží a jsou v klidu, půjčky nedostanu, protože firmu držím na minimu a nemůžu ji ani papírově povznést, dělám za pár drobných debila a místo vděku za zády pomluvy, každému se občas něco nepovede, vím to sám a stane se to i mě, a už jsem taky viděl dva motory, které jsem skládal a než se ke mě dostaly zpět, tak auto několikrát změnilo majitele a na jednom mezitím fouklo těsnění a na druhém hadice a ty motory lidi uvařili, a nechali to opravit bůhvíkde, a když se dostali ke mě zpět, tak bych toho rádobyopraváře mezi mnou a opět mnou musel zabít, tomu zmrdovi bych nenechal ani nasadit kolo, a když se pak takovej motor dostane do ruk někomu kdo zná, a na tom motoru je můj podpis nedivím se, že pak někdo napíše že to prasím, ale je to vytrženo z kontextu a ten člověk už nevidí mou práci, ale práci matlala, vím že jsem se na pár motorech dopustil pár chyb, vím že jsem dlouho hledal ideální řešení, vím kde jsou slabá místa tohoto motoru, jen ideální a levné těsnění jsem hledal 4 roky a nebýt taboa z ameriky, který mi poradil určité finesy, hikdy bych své těsnění nedostal na kvalitu jakou má greedy, netvrdím tím že mám lepší těsnění jako greedy, ale podle toho co mi psal taboo, vím že tento typ těsnění pod palicí co používám tak používá i on a nebojí se foukat až 4 bary a ví že vydrží (osobně co vím fouká 2,5baru, ale nebojí se do tohohle typu těsnění fouknout 4) a vysvětlil mi v čem je greedy dobré a proč je tak dobré, na rozdíl od cometicu a podobných, veškeré zkoušky na těchhle motorech mě opravdu stály balík a nelituji toho, s adnerem jsme probrali takových detailů které povznesly nás oba někam nahoru, ale protože 80% řešení na které jsme přišli je víceméně adnerových, tak držím krok a hubu a před adnerem se klaním, to je borec nakonec a tak mě prostě sere když na mě někdo hází špínu, žiju v totálních sračkách a hrabu se z nich a vím že se z toho dostanu, ale sračky na sebe nenechám házet a nezbývá mi než brát téměř jakoukoliv práci, protože prostě musím, jestli se chci z těch sraček vyhrabat
a jestli jsem někdy někomu udělal cokoliv špatně tak se omlouvám jsem jen člověk i já můžu chybovat, ale nechte mne ksakru žít, vždy se snažím najít řešení aby jsme byli všichni spokojeni a vím že mám momentálně největší dluh vůči DJovi ale jsem na dně a opravdu nemám mu to jak ze svého momentálně dát dokupy
kdyby tohle forum bylo co k čemu, tak udělá na DJ sbírku, to on je jeden ze zakladatelů tohohle, to on je jeden z pár který tomuhle foru dal strašně moc a bohužel umírá, pomalu ale jistě, chtěl jsem mu udělat radost, vyjít vstříc, at si aspon, dokud je pohyblivý zajezdí a prostě to asi nedokážu, sere mě to a jediné co můžu je, že se můžu omluvit a přitom vím že je to málo, avšak nejsem si vědom, že bych mu jakkoliv vědomě ublížil nebo ho snažil ojebat, já se z toho časem dostanu, jirka bohužel ne
HOWGH
PS: pokud někdo sbírku na jirkovo poslední zaježdění založí, tak do 14ti dnů posílám litr a pokud to budou kluci v kageki pro něj dodělat, klidně vám to kluci přenechám, protože jsem vaši práci viděl, jinak to klidně dodělám sám, ale ze svého na to momentálně nemám
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Tosho »

Fizzbiker píše:
na co si kurva ztezujes? ze mas ok pisty? ale ze by se mohly posrat? nerekl ti snad franta ze tam sou? pokud vim tak mezi tebou a frantou byli minimalne 2 dalsi co to auto meli. a buh vi kolik lidi s tim neco delalo.
Tak poprve. Myslet znamena hovno vedet. Auto mal medzi nami jeden clen a ten do toho nebabral, mal ho par 100km. Motor odjebal kvoli tomu ze na kentoyove upozornenie nekupil walbro ale kupil si radio na mp3. Zacal detonovat a motor v prdeli. Kentoya mu to opravil ale chalan uz bol bez chuti, hlavne bez penazi a bez STK ktore nemohol spravit kedze nebol majtel a majtelovi dlhoval prachy. Proste zacarovany kruh. Tak to predal mne. Auto nemal nikto iny. On riesil vsetko z Kentoyom.

Ja sa tu na nic nestazujem a urcite nemam ok piesty. Posrat sa ti moze aj kovany piest. Nikdy by ma nenapadlo ist do Oloumca za kentoyom mu nieco reklamovat, nikdy. Maximalne zeby mi to opravil a to by som si zaplatil aj diely aj robotu. Je to chyba ktora sa mohla stat kludne hocikomu inemu. To ze sa to stalo prave na mojom motore, bohuzial. Prezijem. Kupim nove turbo, nove piesty a jazdim dalej. Franta mi povedal ze tam tie piesty su asi pred troma/styroma mesiacmi ked som chcel ist s vykom hore. Nastastie som to nestihol ucinit a tak preto mi este jazdi, motor ma kompresie skoro 12 vsade, nic neklepe len ten olej tecie.

Keby bolo najhorsie, aj dalsi motor si necham poskladat u neho.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od adner »

JJ a Kentoya mají soukromý kontrakt. Bez znalosti problematiky je nejlepší příspěvek ostatních do diskuse o něm držet hubu.

JJ: kdybys usoudil, že ti mohu být něčím nápomocen, neostýchej se psát SZ...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

jirka potřebuje 4 věci
1) dobré turbo, ideálně 2560
2) VLSD diff nejlépe bez vůlí
3) najít problémy v elektrice, co žere proud i když je to vypnuté
4) zprovoznit tachometr
a jako bonus pičovinky co drží plasty, takovéto černé zlato co se vždy rozlomí, jeho repráčky výškové, jsou v autě co prodal slik do vyškova, když to auto jelo ke slikovi zapoměl jsem je vyndat, jednodílný kardan dořeším sám, ale momentálně nemám odvahu ho tam dát každý druhý rezonuje, a než aby nejezdil, tak tento problém momentálně neřeším, a pak bezpečnostní matice, které mám na poličce a zapoměl jsem je po koudym poslat, popř ještě odladit, pokud by to nebylo ono, to je celé
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od adner »

turbo nemám, diff mu tam dej prozatím open, na silnici je to fuck, s elektrikou a tachometrem nemám problém (měl bych čas v sobotu), kvalitních vějškáčů mám na výběr, rád mu je daruju...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

nemám ani open, ale kdyby jsi jel v sobotu asi bych si chvilku našel, už jsme se přes dva měsíce neviděli, ale musím dodělat tento týden dvě auta, pokud to stihnu, zajel bych taky
díky moc za ochotu
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay »

BOŽE!... Tak přesně sem to vůbec nemělo dojít, asi jsem sem neměl napsat ani řádku (já vůl jsem si říkal, že když aspoň trochu nastíním, wo co šlo, tak tohle nevznikne). A ono právě naopak...

U mě se prostě sešla řada pitomých náhod, na kterou by se normálně muselo složit aspoň dvacet lidí. Na tom všem mě sere ten blbec s bawem zalezlý za jízdy pod přístrojovkou, auto nabořené tři měsíce po dokončení (ještě chtělo opravit levý práh před zadním kolem a případně lak) a mrzí mě ten prodrbaný čas. Ten se nedá ani zastavit, ani vrátit. Kdybych přišel o ty možnosti, které jsem tady měl, o dva roky dřív (kamarád s vybavenou dílnou), tak jsem se do toho podruhé vůbec nepustil. Sypat dukáty taky můžu jen průběžně podle toho, jak stíhám vydělávat, po těch všech průserech (rozvod, změna majitele objektu, kde jsem podnikal, za zlatokopa, vykradená firma, změna práce, bydlení...) jsem prostě neměl půl mega na dlani, abych si nechal něco postavit od nuly za měsíc na zakázku. Takže žádné sbírky, vždyť jde vlastně o hovno. A o nějakém ublížení jsem taky neřekl nebo nenapsal ani slovo.

Co se musí udělat: změřit tlak oleje, aby se vědělo, jestli kecá budík nebo je něco na hraně, případně špatně. Podle toho se zařídit dál. Vyměnit diff. Klidně holt za open, protože to, jak teď s dobrým turbem motor jede, hrozí jeho rozpadnutím. Pohrabat se v elektrice a zjistit, kde utíká přes půl Ampéru. Ale vzhledem k té zmiňované absenci dílny až nebude 30+ ve stínu, i když jsem tyto teploty léta miloval, teď to nedávám. Změřit widebandem AFR a nechat si podle toho udělat chip. Vyměnit volant a interiér. Co se stihne, stihne se. Co ne, nechá se tak a podle vývoje situace dodělá nebo si to třeba dodělá někdo jiný. Věřím tomu, že s GT2560R a naladěním by to byla pecka, ale je to jen potěšení a já už se musím dívat nejen za první roh, ale i za ten druhý...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay »

Ty vejškáče jsem jen blbec zmínil, že jsem si je chtěl ze starého nechat. Do tohoto žádný disco tuning dávat nebudu, nechte to být... Elektriku zvládám, hrabu se v ní od sedmi, manuál mám, vybavení taky (vykradli mi počítačovou firmu, ne bastířskou).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od adner »

buď v klidu, to je v poho...normální pochopili, ostatní je buřt....člověk se občas dostane do sraček, kdy by mu měli kamarádi pomoci...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay »

Já jsem v klidu, jen kočky se mi tu honí, loví ve smečce zatoulanou můru...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay »

Fizzbiker píše: doublejay: nebylo to mysleno proti tobe a ani nijak zle. jen pro nezainteresovaneho to vypada ze ti franta pojebal pulku auta a jeste se na tebe vysral, ted si nejsem jisty ale myslim ze to bylo tvoje auto kam tehda jel za devatero hory a devatero řeky menit vodni pumpu nebo se pletu? ono taky je celkem unavbe neco delat na aute kde dodelas jednu vec nahotovo a vidis ze je posranych dalsich 20 a tak porad dokola.
Tvůj příspěvek jsem, bohužel, přehlédl v době, kdy byl aktuální, ale musím zareagovat. Kde jsem napsal, že mi Franta pojebal půlku auta a ještě se na mě vysral??? Sehnal kastli, dal do ní postavený motor, svoje a moje díly podvozku. Tak co pojebal? Na autě byla (a je) někým jiným pojebaná elektrika, aby se ten motor vůbec podařilo nastartovat, řešili jsme přes sz, skypem i telefonem. Naštěstí se povedlo. Od té doby to bylo pojízdné. První cesta (duben 2011) – těsnění pod hlavou (popsal, vysvětlil). Druhá cesta (červenec 2011) – nefunkční všechny budíky po pár km, z bezpečnostních důvodů auto zůstalo v Olomouci. Franta našel nějaký napůl zasunutý konektor v motoráku. Od té doby už zbývá jen rychloměr na heslo, sice nepříjemná, ale v této chvíli nepodstatná věc. Třetí cesta (září 2011) vodní pumpa. Od té doby bylo auto v Olomouci do května 2012. Červen 2012 – hulí repáslé turbo (Pro Frantu: je to z té kategorie 5000, alespoň podle kalkulace v sz).

A s tou pumpou za devatero horami a řekami? To je hodně vousatá záležitost, ale když už jsi ji vytáhl na světlo – v roce 2008 mi Franta generálkoval motor na černém. Auto jsem mu přivezl s vystřeleným guferem na klice, chcal z toho JEN(!!!) olej. Tam jsme našli tu hromadu silikonu. Postavil a osadil mi motor, já se přepravil domů a tekla vodní pumpa. Tak jsme se domluvili, že až bude mít cestu kolem nebo bude někde poblíž, že mi vezme jinou, abych s tím nemusel 350 km. Ochotu oceňuji, ne že ne. Přijel, vyměnil. Bohužel, zatímco ta při GO namontovaná pumpa tekla (pouze za chodu), ta vyměněná pak chcala (mám pocit, že ji pak dokonce přehazoval zpátky, aby auto mohlo po vlastní ose k němu). Takže to nakonec skončilo tak, že auto jelo do Olomouce a já u Idaha objednal pumpu a nechal jsem ji odeslat rovnou Frantovi.

Kde tam máš, prosím Tě, těch dalších 20 posraných věcí? To jsem si je jako naschvál nebo z vlastní blbosti posíral, aby měl Franta co dělat a já si mohl stěžovat, že nejezdím? Jo, ještě chcal benzín kolem kroužků na vstřikách, hučelo tam NOVÉ(!!!) ložisko na rozvoďák, ale obojí se vyřešilo a já pak 3 měsíce jezdil jako king, motor po GO, nápravy v komaxu a na polyuretanech, VLSD od blázna, a pak přišel ten dement s BMW a telefonem.

Kdybys četl pořádně, co jsem napsal (a sere mě, že vůbec), mrzí mě ten promrdaný čas (viz časové údaje + ty dva roky předtím, k tomu se Franta taky vyjádřil, oba víme, čím to bylo), skutečně mě sere ten VLSD (prostě ta černá kastle nikdy neměla vyjet z dílny s ním), teď už se s tím dá dělat leda tak houby. Sere mě, že jsem musel prodat auto, které jsem měl na díly, ten červený praskající tuzing v kabině je na hovno. Sere mě, že je pryč můj Victor Top Driver 33 cm se zkrácenou tyčí řízení a nábojem i přes moji žádost, aby se pryč nedával, protože ten osazený 25 cm hajzl je na naše cesty úplně na hovno a ještě jsou kvůli němu domrdané páčky (NEDĚLAL FRANTA!!!). Sere mě domrdaná elektrika (různě ustříhané "nepotřebné" dráty od "nepotřebných" věcí, jako je osvětlení kabiny, osvětlení kastlíku, všechno kolem rádia a původní motorové antény, rozmrazování zadního skla a antény v něm, tam to prostě někde bude, ale protože je to tak domrdané, ta se to bude muset prolézt všechno, navíc podle nějakého systému, a jen doufat, že se na to narazí na začátku a ne na konci toho prolézání. Dráty jsou ustříhané, konce nikterak nezaizolované a volně se válí v prostoru (Pro slepé: NEDĚLAL FRANTA!!!). Sere mě, že je pravděpodobně pryč moje původní jednotka s chipem od Raddyho, protože o tom osazeném nic nevím a nejspíš to nebude vědět ani Franta. Auto s ním je uchcané jako prase, cuká při akceleraci, pod haubnou je vedro a jede hůř než se sérií. Sere mě, že jsem přišel o možnost si dojet na blízkou dílnu a tam se v tom hrabat podle libosti. Tak kde kurva píšu, že mi Franta pojebal půlku auta a ještě se na mě vysral?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Fizzbiker »

nečer ti se ja to auto videl mozna i vickrat než ty... vim co v jakem stavu na nem je.

pro uplnost: stavil se ke me klucina co bydli nedaleko zajima se o dvoukila a shodou okolnosti protoze vi ze se znam s fanem se me ptal co na to rikam ze od nej odjelo tak rozjebane auto...

rekl sem mu v podstate presne to co se tu pise ze delal motor ale ten zbytek uz tak rozkvašený byl ze ho jeste daval do kupy aby to vubec slo nastartovat atd. proto sem i psal ze pro nezainteresovaneho cloveka to tak muze vypadat. nic vic v tom nehledej nic vic v tom ani neni.

ad pumpa: jo vim ze jel nekam menit zase ale ocaska mu nedelam.

jak rikam zadny osobni utok nebo tak jen moc lidi to asi necte cele a pak z toho sou takove drby, ktere se ke mě dostaly celkem nahodou...

celkem se divim jakym zpusoben se to tu resi navic jeste z iniciativy nekoho tretiho...
ale to uz bych se opakoval...

co se me tyce jde to v podstate mimo me a od tebou citovaneho prispevku se mnohe upresnilo. jen bych byl proste nerad aby se to zvrhlo v nejaky zavod co komu udelal kdo blběj a kdo komu vic ublizil.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya »

nejsmutnější na tom je, že kromě toho klepání (výfuk a diff) a ty držáčky co drží plasty, se většina záhad a závad objevila až při předávání, či po odjetí do jihlavy
těsnění ze začátku těsnilo, než to dojelo do jihlavy fouklo
z čerpadla nešla ani kapička, dojelo do jihlavy chcala voda
budíky šlapaly, než to dojelo do prostějova zdechly
ty indikátory taky šlapaly, pak jeden zdechl
turbo u dílny taky nehulilo, pak se prostě odjebalo
a odběr naprázdno, věděl jsem že nějaký je, ale ne půl ampér, tak jsem odstranil stále svítící ledku že by mohla zbytečně brát ale tou to nebylo
ted už mám na dílně elektrikáře, asi dva měsíce, a dost schopného, takže se budou dát hledat v budoucnu záhady a závady lépe
takhle když jsem na to byl sám a ještě s malým elektropovědomím to byly vždy galeje to najít
a pro neznalé věci, přestože po každém chci aby s autem dojel ke mě a odjel, když nepočítám prostějov, jednou jsem auto vezl do brna, aby to jirka neměl daleko, a dvakrát jsem byl s odtahovkou až v jihlavě, jednou tuším zdarma a jednou za naftu, ale je to už nějaký pátek možná se s financema pletu
prostě vždy když jsem chtěl auto jirkovi předat tak z dílny vyjíždělo v provozuschopném stavu a opravdu jsem chtěl at si zajezdí už lonskou sezonu a kdyby mi peníze přebývaly tak jsem koupil dávno těch pár kokotin co se objevily, jirkovi namontoval a počkal až mi to jirka zaplatí zpětně, vím že by zaplatil, ale prostě jsem neměl
a víc nemá smysl se k tomu co je mezi mnou a jirkou vyjadřovat
snažil jsem se co nejlépe, jirka vždy zaplatil, elektriku jsme řešili po telefonu skypu mailu, naváděl mě co kde hledat a pokud jsem zrovna neřídil tak jsem vždy telefon zvedl, malá perlička, pouze jednou jsem ho zvedl za jízdy když telefonoval jirka a jak má v podpisu o tom posrání, jen co jsem tel položil, zdechl mi ford na silnici a musel jsem se nechat odtáhnout a takových perliček je mezi náma víc, tomu se spíše smějeme, že vždy se něco posere
takže kdo nemusí a nechce, k autu jirky se nevyjadřujte, a pokud se chcete vyjádřit k tomu, že se motory či auta ode mě serou a jestli jsem někdy nevyšel vstříc, či někoho ojebal, máte možnost, at se vyčistí vody
a jako poslední perlička tak dva měsíce zpět jsem sám požádal koudyho, jestli se podaří sehnat slušné turbo jestli by ho jirkovi vyměnil, protože jeho práci věřím aby se zas nemuselo tahat auto do olomouce, nakonec jirkovi zapůjčil svoje a vyměnil, a za to mu moc děkuji
Uživatelský avatar
Ajs
user
Příspěvky: 232
Registrován: 25.05.2008, 17:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Ajs »

Za sebe můžu říct že s Frantou jsem spokojen vše na čem sme se dohodli tak platilo žádný problém nebyl a ještě mi díly dovezl až pod nos. Díky Franto
Nissan 200sx s13 CA18DET

Nissan Primera P11 SR20DE
Odpovědět