Koudy píše:To ses asi trochu přepsal. Jediný co jsme spolu kdy kolem Jirky řešili, byla doprava papírů od auta a pak někdy na podzim výměna vodní pumpy NIC VÍC. O turbu vím od doby kdy sem byl u Jirky pro podběhy a kdy se mi o něm sám Jirka zmínil. Říkal že mu auto hulí a podle způsobu to bylo turbo.Kentoya píše:jako poslední perlička tak dva měsíce zpět jsem sám požádal koudyho, jestli se podaří sehnat slušné turbo jestli by ho jirkovi vyměnil, protože jeho práci věřím aby se zas nemuselo tahat auto do olomouce, nakonec jirkovi zapůjčil svoje a vyměnil, a za to mu moc děkuji
Navrhnul jsem mu ať napíše Zemimu, ten mu nabídl turbo z R34 které jsi mu následně rozmluvil. Až po tom mi Jirka zavolal, že se na všechno může vy.. a já mu navrhnul, že mu půjčím svoje. TY JSI JENOM ČEKAL A NIC NEŘEŠIL. A Jirkovy utíkal čas.
Fizz. Co se do toho seru? Jirka je moc hodnej a slušnej člověk na to, aby se vůbec zmínil a já sem po jeho odvyprávění příběhu hodně nasranej.
Ani si nedovedu představit Jirkovu zoufalost a už vůbec ne Frantovu aroganci.
Další věc je můj motor. Žral vodu, neví se proč, ale co je horší tak po ohřátí motoru výměně oleje, to vše zhruba 40 minut chodu motoru je blok vydřenej jak hovado a kovaný CP písty jakbysmet. TY PÍSTY JSOU NEPOUŽITELNÝ A TO JSI JE CHTĚL VRACET DO NOVÉHO MOTORU???
Jsem rád že motor žral vodu protože jinak by byly škody daleko větší.
Prostě už přiznej, že se svými znalostmi a vybavením stačíš na opravy ("GO") motorů které budou jezdit v sérii dva víkendy do roka, ale na kovaný motory zapomeň...
A TI CO MLČÍ !!! Palec dolu.
Zase jsem zvědavej co bylo použito za komponenty (oil pumpa, ojnice, těsnění pod hlavou, ložiska , šrouby na halvu - kliku - ojnice)