bud to pojede, a nebo zjistíš, že je to auto pokažený, nebo rozbitý a nechce jetDesign píše:E85 do RS6 zmeni se neco? co se stane muzu to tam nalit nebo nemuzu?
OT
Re: OT
Re: OT
Ptal sem se na neco jineho a to nato jestli to po te E85 pojede lepe!Fakt mi nejde oto ze usetrim 5 kc na nadrzi
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: OT
Pokud na to nemas upravenej motor tak to tam nelej.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
Na tuto informaci jsem čekal dekuji ti woyto:)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: OT
Ja som dnes mal na Bmw 90l na 100km
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: OT
1) Na to se chci uz chvili zeptat.Zere mi to kolem dvaceti litru V-Poweru pri daily pianko jezdeni (cekal jsem na gumy na daily),Stage2,walbro,444vstriky,je to normalni?
2) A jeste jedna vec,na burze jsem koupil takovej hobby soustruh.A jak je tam ta upinaci hlava a tri trny,tak jeden z tech trnu je asi o 5mm v jine poloze nez zbyle dva.Seridim to doma nejak?
2) A jeste jedna vec,na burze jsem koupil takovej hobby soustruh.A jak je tam ta upinaci hlava a tri trny,tak jeden z tech trnu je asi o 5mm v jine poloze nez zbyle dva.Seridim to doma nejak?
97' ECR33 M-spec 2
Re: OT
Spotreba podla mna pri pianko jazde neni normalna-20L.Mickael píše:1) Na to se chci uz chvili zeptat.Zere mi to kolem dvaceti litru V-Poweru pri daily pianko jezdeni (cekal jsem na gumy na daily),Stage2,walbro,444vstriky,je to normalni?
2) A jeste jedna vec,na burze jsem koupil takovej hobby soustruh.A jak je tam ta upinaci hlava a tri trny,tak jeden z tech trnu je asi o 5mm v jine poloze nez zbyle dva.Seridim to doma nejak?
Sustruh-pokial mas na mysli celuste na univerzale(hlave),tak su mozno zle nahodene(prehodene cilsa).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
jestli myslis hlavni vreteno (univerzalka), tak ty tri upinaci trny musis dostat ven, budes to povolovat dokud vsechny nevypadnou, pak je tam budes davat znovu, vetsinou sou oznaceny cislama 1,2,3 nebo nejak tak, tak je tam poporade das aby se chytli na ten snekovej prevod kterym se to povoluje/utahuje, kdyz to das spravne meli by se ti sejit pri utazeni ve stredu presneMickael píše:1) Na to se chci uz chvili zeptat.Zere mi to kolem dvaceti litru V-Poweru pri daily pianko jezdeni (cekal jsem na gumy na daily),Stage2,walbro,444vstriky,je to normalni?
2) A jeste jedna vec,na burze jsem koupil takovej hobby soustruh.A jak je tam ta upinaci hlava a tri trny,tak jeden z tech trnu je asi o 5mm v jine poloze nez zbyle dva.Seridim to doma nejak?
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: OT
Chalani preco vzdy musite vymyslat?
Na stage 2 nepotrebujes 444 vstreky. Stacia uplne v pohode aj seriove (370cc) a dokonca ani ziadne tlaky paliva netreba dvihat.
V tvojom pripade to odhadujem na zly cip. Rozpraval som z raddym a zacina sa mnozit vela kokotskych cipov ktore su nefunkcne a dokonca az nebezpecne a tvaria sa ako HD !
Nam sa to stalo na stage 1 ktory kupil chalan z ceska. Auto vobec neslo lepsie, uplna zla zmes a sviecky biele ako stena. Po vymene za seriovy slo auto este lepsie. Tusim ze aj viacej zralo ako by malo na stg 1 ale to si niesom isty. Snad sa tu vyjadri aj majtel.
Ak mas moznost vyskusaj iny stage 2 cip. Predstih samozrejme nechat na 15 (seriovy) a samozrejme T28 z 0,9b/1,0b. Pri inom tlaku ten cip proste nefunguje. Myslim ze na 80% to bude v tom cipe.
Da sa to vyskusat aj cez wideband lamdbu, tam by si to to pekne videl co to robi.
Na stage 2 nepotrebujes 444 vstreky. Stacia uplne v pohode aj seriove (370cc) a dokonca ani ziadne tlaky paliva netreba dvihat.
V tvojom pripade to odhadujem na zly cip. Rozpraval som z raddym a zacina sa mnozit vela kokotskych cipov ktore su nefunkcne a dokonca az nebezpecne a tvaria sa ako HD !
Nam sa to stalo na stage 1 ktory kupil chalan z ceska. Auto vobec neslo lepsie, uplna zla zmes a sviecky biele ako stena. Po vymene za seriovy slo auto este lepsie. Tusim ze aj viacej zralo ako by malo na stg 1 ale to si niesom isty. Snad sa tu vyjadri aj majtel.
Ak mas moznost vyskusaj iny stage 2 cip. Predstih samozrejme nechat na 15 (seriovy) a samozrejme T28 z 0,9b/1,0b. Pri inom tlaku ten cip proste nefunguje. Myslim ze na 80% to bude v tom cipe.
Da sa to vyskusat aj cez wideband lamdbu, tam by si to to pekne videl co to robi.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: OT
Tosho píše:Chalani preco vzdy musite vymyslat?
Na stage 2 nepotrebujes 444 vstreky. Stacia uplne v pohode aj seriove (370cc) a dokonca ani ziadne tlaky paliva netreba dvihat.
V tvojom pripade to odhadujem na zly cip. Rozpraval som z raddym a zacina sa mnozit vela kokotskych cipov ktore su nefunkcne a dokonca az nebezpecne a tvaria sa ako HD !
Nam sa to stalo na stage 1 ktory kupil chalan z ceska. Auto vobec neslo lepsie, uplna zla zmes a sviecky biele ako stena. Po vymene za seriovy slo auto este lepsie. Tusim ze aj viacej zralo ako by malo na stg 1 ale to si niesom isty. Snad sa tu vyjadri aj majtel.
Ak mas moznost vyskusaj iny stage 2 cip. Predstih samozrejme nechat na 15 (seriovy) a samozrejme T28 z 0,9b/1,0b. Pri inom tlaku ten cip proste nefunguje. Myslim ze na 80% to bude v tom cipe.
Da sa to vyskusat aj cez wideband lamdbu, tam by si to to pekne videl co to robi.
co mu radis za blbosti on ma stage 2 upravenou na 444 vstriky a T3 turbo a uz tak jak to mel hynek
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
A hynkovi to tiez zralo 20 ?
P.s: Blbosti mu urcite neradim, tak to proste funguje a mam to odskusane. A urcite to nezere 20 ani pri dost sviznej jazde.
P.s: Blbosti mu urcite neradim, tak to proste funguje a mam to odskusane. A urcite to nezere 20 ani pri dost sviznej jazde.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: OT
nevim kolik mu to zralo ale ma ten setup jak to mel on a zda to tet zere vic problem bude jinde nez v tomto a zere pri svizne jizde ja na okruhu udelam bez problemu 60L na 100km a to pri afr 12,5 takze 20L zalezi kolik je u koho pijanko moje pianko je taky u tech 20L a svizna onech 60
CNC výpalky laser ,plasma a autogen