svíčky
Re: svíčky
Original predepsane NGK.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: svíčky
Jaký tam dáváte svíčky? Mám tam NGK R PFR6A . Nějak ale nemohu rozklíčovat ten kod.. Bez toho "R" je to standardní svíčka, ale takhle?
GO motoru By KENTOYA - výbrus, rozvody atd., repase vodního a olej. čerpadla, kovové těs. pod hlavou, svíčky NGK, Blow-Off, IC, vačka 16DE, repase převodovky, kardanu, VLSD diff, pal.čerpadlo BOSCH 330l/h ,stavitelné KONI, T28 a další nedůležité věci…;-)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... sistor.aspTomy píše:Jaký tam dáváte svíčky? Mám tam NGK R PFR6A . Nějak ale nemohu rozklíčovat ten kod.. Bez toho "R" je to standardní svíčka, ale takhle?
Snad nebudem klamat ak poviem ze vacsina pouziva v CA18DET bezne medene NGK BCPRxES.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: svíčky
Díky, takže tady je citace pro označení "R" (z překladače)
NGK "R" nebo odporem zapalovací svíčky použít 5k Ohm keramický odpor v zapalovací svíčky zapalování k potlačení hluku během jiskření.
NGK důrazně doporučuje používat odporem zapalovací svíčky v každém vozidle, které využívá on-board počítačových systémů k monitorování nebo kontrole výkonu motoru. Důvodem je, že odpor zapalovacích svíček snížit elektromagnetické rušení s on-board elektroniku.
Doporučuje se také na jakýkoli vůz, který má další on-board elektronické systémy, jako je motor-management počítačů, dva-cesta rádia, GPS systémy, hloubka hledáčků nebo kdykoliv podle doporučení výrobce.
Ve skutečnosti, používat non-odpor vidlice nabízejí v určitých aplikacích může skutečně způsobit, že motor trpí nežádoucí vedlejší účinky, jako je nepravidelný volnoběh, high-ot. / min zapalování, motor běží-na, napájení odjet na určitých úrovních ot / min a nedokonalého spalování.
NGK "R" nebo odporem zapalovací svíčky použít 5k Ohm keramický odpor v zapalovací svíčky zapalování k potlačení hluku během jiskření.
NGK důrazně doporučuje používat odporem zapalovací svíčky v každém vozidle, které využívá on-board počítačových systémů k monitorování nebo kontrole výkonu motoru. Důvodem je, že odpor zapalovacích svíček snížit elektromagnetické rušení s on-board elektroniku.
Doporučuje se také na jakýkoli vůz, který má další on-board elektronické systémy, jako je motor-management počítačů, dva-cesta rádia, GPS systémy, hloubka hledáčků nebo kdykoliv podle doporučení výrobce.
Ve skutečnosti, používat non-odpor vidlice nabízejí v určitých aplikacích může skutečně způsobit, že motor trpí nežádoucí vedlejší účinky, jako je nepravidelný volnoběh, high-ot. / min zapalování, motor běží-na, napájení odjet na určitých úrovních ot / min a nedokonalého spalování.
GO motoru By KENTOYA - výbrus, rozvody atd., repase vodního a olej. čerpadla, kovové těs. pod hlavou, svíčky NGK, Blow-Off, IC, vačka 16DE, repase převodovky, kardanu, VLSD diff, pal.čerpadlo BOSCH 330l/h ,stavitelné KONI, T28 a další nedůležité věci…;-)
Re: svíčky
Komplet rozkláčování-
Zapalovací svíčka NGK
PFR6A-11
P: platina zátky
F: 19,0 mm průměr závitu šestihrannou hlavou φ14.0 16,0
R: Registrace
6: výhřevnost
A: Suffix
11: 1,1 mm jiskřiště
Cena 1.575 jenů
Zapalovací svíčka NGK
PFR6A-11
P: platina zátky
F: 19,0 mm průměr závitu šestihrannou hlavou φ14.0 16,0
R: Registrace
6: výhřevnost
A: Suffix
11: 1,1 mm jiskřiště
Cena 1.575 jenů
GO motoru By KENTOYA - výbrus, rozvody atd., repase vodního a olej. čerpadla, kovové těs. pod hlavou, svíčky NGK, Blow-Off, IC, vačka 16DE, repase převodovky, kardanu, VLSD diff, pal.čerpadlo BOSCH 330l/h ,stavitelné KONI, T28 a další nedůležité věci…;-)
Re: svíčky
Mam ted asi dost bohatej volnobeh a start. A Densu to asi nedela dobre. Takze mam vzit NGK ci Pulstary?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
kup NGK BCPR7ESWoyta píše:Mam ted asi dost bohatej volnobeh a start. A Densu to asi nedela dobre. Takze mam vzit NGK ci Pulstary?
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: svíčky
Vzhledem k tomu, ze se mi sada NGK zatoulala zrejme do motoru nekoho z vas
Koukam po novejch svickach.
Co jsem se bavil s par lidma vypada to na Pulstar BE1P.
OK volba ci mam juknout po jinejch?
Koukam po novejch svickach.
Co jsem se bavil s par lidma vypada to na Pulstar BE1P.
OK volba ci mam juknout po jinejch?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: svíčky
je to fuk medene a dodrzet stupen mel jsem brisk tusim ze 17 proste to co je bezne dava do feldy a makali jak stekle a stali me 100kc
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: svíčky
Pulstary BE1P ani nejde u nas nejde sehnat. Nemaji povoleni k prodeji v CR.
Takze to vydim asi opet na ty NGK BCPR7ES.
Snad tentokrat neskonci v jinem motoru nez mem.
Takze to vydim asi opet na ty NGK BCPR7ES.
Snad tentokrat neskonci v jinem motoru nez mem.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
-
- Member
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30.07.2012, 19:15
- Bydliště: Prostějov
Re: svíčky
mám S14 a uvažuji o svíčkách Pulstar který typ by jste doporučily zatím jsem jen na auto nainstaloval velký interkoler do budoucna chci pokračovat v upravách dál
Re: svíčky
PULSTAR
Takže jsem zjišťoval tyhle svíce u firmy která je jednu dobu prodávala.
Museli je přestal prodávat z důvodu homologace a zkoušek.
Na otázku zda jsou tak super odpověděl
1. Aš takové + to není co uvadi Pulstar, ale nektere atmo motory pracovali poznatelne lepe.(pro mne odpoved na hovno mam turba)
2. je trochu pruser v kvalite pry tak u 10 procent se povolil celi izolator
3. svice je dost krehka z duvodu malo sylne steny aby jse tam vlezl kondenzator pro nabyjeni jiskry. Proto pokud je svice vystavene vetsimu teplu tak nevidrzi.
4. Dokonce jse jim stavalo ze se uvolnila stredova elektroda ( ale pry motoru se nic nestalo sekla se o druhou a nespadla do spalovaku )
5. Nedoporucoval je davat na motor u ktereho nemate 100 procentni jistotu o AFR !!! Chuda je okamzita SMRT
Muj zavěr:
Chtěl jsem tyto svice ale po konzultaci snim zustanu u nakupu NGK Iridyum. Nemam tolik penez na takove pokusy
Takže jsem zjišťoval tyhle svíce u firmy která je jednu dobu prodávala.
Museli je přestal prodávat z důvodu homologace a zkoušek.
Na otázku zda jsou tak super odpověděl
1. Aš takové + to není co uvadi Pulstar, ale nektere atmo motory pracovali poznatelne lepe.(pro mne odpoved na hovno mam turba)
2. je trochu pruser v kvalite pry tak u 10 procent se povolil celi izolator
3. svice je dost krehka z duvodu malo sylne steny aby jse tam vlezl kondenzator pro nabyjeni jiskry. Proto pokud je svice vystavene vetsimu teplu tak nevidrzi.
4. Dokonce jse jim stavalo ze se uvolnila stredova elektroda ( ale pry motoru se nic nestalo sekla se o druhou a nespadla do spalovaku )
5. Nedoporucoval je davat na motor u ktereho nemate 100 procentni jistotu o AFR !!! Chuda je okamzita SMRT
Muj zavěr:
Chtěl jsem tyto svice ale po konzultaci snim zustanu u nakupu NGK Iridyum. Nemam tolik penez na takove pokusy
Re: svíčky
hm, to je docela škoda, jelikož to (vpodstatě) předřadné jiskřiště ve svíčce řeší většinu problémů se směsí a studeným startem....
Re: svíčky
No radil abych sel do plazmy
Re: svíčky
na ca18 ...... 8 tacu uz jsem ju mel zamluvenou ale seslo z planu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen