Bee-R syle Rev Limiter
Re: Bee-R syle Rev Limiter
a ty odstavis uplne vstriky ? stejnak ti jednou za nakej cyklus musej vstriknout palivo a neverim ze vten danej okamzik to bude gut ale zkusi si sam zmerit AFR
jinak k prvni vete motor vstrikuje palivo kdyz je saci zavrenej a na valci probiha expanze
jinak k prvni vete motor vstrikuje palivo kdyz je saci zavrenej a na valci probiha expanze
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
No afr ti ukazuje chudobnu zmes asi preto ze ti ide raz benzin a potom len vzduch,ci?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Bee-R syle Rev Limiter
nevim ale kdyz podrzis par minut motor v omezovaci propalis pist
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
u jednobodu bych tomu i věřil, ale u vícebodu to je divné. Jen mi trošku nejde do hlavy, proč se vstřik otvírá v expanzi a ne při sání. Máte někdo nějaké vysvětlení?
Nechci nijak zpochybňovat tvoje tvrzení, žil jsem celou dobu v domnění, že to je, tak jak jsem psal. Případně to někdy můžu ověřit osciloskopem.
Nechci nijak zpochybňovat tvoje tvrzení, žil jsem celou dobu v domnění, že to je, tak jak jsem psal. Případně to někdy můžu ověřit osciloskopem.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Bee-R syle Rev Limiter
kvuli promichani smesi
a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma
a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
Expanze? Mám za to, že při sání jak píše Trinom, případně na zavřený ventil(těsně před jeho otevřením) ale v době kdy je ve válci výfuk..?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Bee-R syle Rev Limiter
zacina to na konci expanze takze na prelomu expanze vyfuk
Naposledy upravil(a) mara_m dne 21.10.2012, 18:09, celkem upraveno 2 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
vem si 7000 otacek za 1 min to mas 116 otacek za 1 sec a mas nakou dobu vstriku atd
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
A nemotáme teď dokupy dvě věci?
1. to kdy dá ECU povel k provedení vstřiku (to může být jak píšeš klidně při expanzi nebo jindy podle toho co ji "řeknou" čidla a napětí na baterce atd... A 2. to kdy skutečne začne proudit palovo ze vstřiku (reakční doba, doba od začátku otevření do úplného otevření atd...) tedy spoždění s kterým Ecu počítá a signál dáva s takovým předstihem, aby to vyšlo tak jak jsem psal v předchozím postu?
Edit:
"a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma"
Nevím, nemám to nijak podloženo, ale nevěřím, že by jednotka byla schopna dávkovat jen část požadované dávky, podle mě ji tam prostě buď dá nebo nedá...
1. to kdy dá ECU povel k provedení vstřiku (to může být jak píšeš klidně při expanzi nebo jindy podle toho co ji "řeknou" čidla a napětí na baterce atd... A 2. to kdy skutečne začne proudit palovo ze vstřiku (reakční doba, doba od začátku otevření do úplného otevření atd...) tedy spoždění s kterým Ecu počítá a signál dáva s takovým předstihem, aby to vyšlo tak jak jsem psal v předchozím postu?
Edit:
"a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma"
Nevím, nemám to nijak podloženo, ale nevěřím, že by jednotka byla schopna dávkovat jen část požadované dávky, podle mě ji tam prostě buď dá nebo nedá...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Bee-R syle Rev Limiter
kdyz to vstrikuje palivo ventil je zavrenej
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
ano da nebo neda ale mas tam daleko vice vzduchuFil píše:A nemotáme teď dokupy dvě věci?
1. to kdy dá ECU povel k provedení vstřiku (to může být jak píšeš klidně při expanzi nebo jindy podle toho co ji "řeknou" čidla a napětí na baterce atd... A 2. to kdy skutečne začne proudit palovo ze vstřiku (reakční doba, doba od začátku otevření do úplného otevření atd...) tedy spoždění s kterým Ecu počítá a signál dáva s takovým předstihem, aby to vyšlo tak jak jsem psal v předchozím postu?
Edit:
"a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma"
Nevím, nemám to nijak podloženo, ale nevěřím, že by jednotka byla schopna dávkovat jen část požadované dávky, podle mě ji tam prostě buď dá nebo nedá...
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
ale vzduch sám o sobě není problém. opravdu myslíš, že ta směs je schopná cestovat proti proudu vzduchu nějak významně?
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Bee-R syle Rev Limiter
jeste dodam ze je moznost ze se pletu nerikam ze vim vse na 100% lepsi bude kdyz se ktomu vyjadri nekdo vice znalej
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Bee-R syle Rev Limiter
no pokud by byla nějaká možnost, jsem ochotnej to s někým změřit osciloskopem. Na svojem autě to změřit nemůžu, protože má zdvojené vstřiky (první a druhej je na jedný větvi a třetí a čtvrtej na druhý).
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Bee-R syle Rev Limiter
mara_m píše:ano da nebo neda ale mas tam daleko vice vzduchu
Dobře, ale ten vzduch je přece změřený a ecu o něm ví, jedinné co mě napadá je, že by díky výpadku vstřiku mohl být lépe vypláchnutý válec protože by nově vstříknutá/nasátá směs nebyla kontaminovaná zbytky spalin předchozího cyklu, protože ten by vlastně neproběhl to by ale podle mě neměl být problém co se týče AFR ale problém pro předstih jelikož nekontaminovaná směs bude hořet rychleji/tepleji a to by nakonec mohl být ten problém upálených pístů po několika minutách v tomto režimu?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30