Problém se škubáním

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Problém se škubáním

Příspěvek od Sephirot »

Zdravím, vyskytl se mi problém na mém druhém voze a jelikož mám dvoukilo zazimované, sem díky tomu nepojízdnej.......

Potřeboval bych názor, co by to mohlo bejt, je to Mitsubishi Colt 1.5 benz. 66kw z "91. Po studeném startu šlape jak má, po 5-10 min. jízdy kdy se začne ohřívat najednou nelze přidat víc než čtvrt plynu, začne silně škubat a nejde do tahu v celém rozsahu otáček, tak okolo 3.5k rpm na volnoběh začne mít "dušení". Naposledy sem s tim absolvoval asi 20km cestu a je zajímavé že tak 5km před koncem už problém jako mávnutí proutkem zmizel, nicméně při tom zahřívání se to stále teď opakuje.

Budu rád za každej nápad. :)
RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od RUDIDRIFT »

Sephirot píše:Zdravím, vyskytl se mi problém na mém druhém voze a jelikož mám dvoukilo zazimované, sem díky tomu nepojízdnej.......

Potřeboval bych názor, co by to mohlo bejt, je to Mitsubishi Colt 1.5 benz. 66kw z "91. Po studeném startu šlape jak má, po 5-10 min. jízdy kdy se začne ohřívat najednou nelze přidat víc než čtvrt plynu, začne silně škubat a nejde do tahu v celém rozsahu otáček, tak okolo 3.5k rpm na volnoběh začne mít "dušení". Naposledy sem s tim absolvoval asi 20km cestu a je zajímavé že tak 5km před koncem už problém jako mávnutí proutkem zmizel, nicméně při tom zahřívání se to stále teď opakuje.

Budu rád za každej nápad. :)
Ahoj je tam dosť vecí čo by mohlo sposobovať tieto problemy.
1. Vaha vzduchu
2. škrtiaca klapka.
3. palivová sústava. pozrieť vtreky, palivový filter, palivova pumpa
4. kablovačka na vstreky, vaha vzduchu, snímač polohy škrtiacej klapky, zapaľovanie, sviečky, kable na sviečky, časovanie zapalu.nebo niekde koncovky alebo kablovačka elektrických vecí
5. riadiaca jednotka skontrolovať pozrieť či je v poriadku.
Asi všetko
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od Sephirot »

Ok, díky, tak trochu sem to i čekal, že těch aspektů může bejt víc. :)
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od mara_m »

zacal bych svicema
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od kenivruh »

cidlo teploty
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od Fizzbiker »

osobne typuju vahu... a nebo to cidlo... pokud za tepla odpojis cidlo a pojede to lepe je to vaha.

ono to pojede lepe jen v uzkem spektru otacek protoze tam bude "jen" chcat vice benzinu ale rozdil je znatzelny dost.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od Sephirot »

Thx za příspěvky, poštrachal sem se v tom při chvilce volna a diagnóza zní: Probroušenej palec zapalování, sjelo to uhlík ve víčku na max a brousil ho jen plech, moc z něj nezbylo...... :)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se škubáním

Příspěvek od kenivruh »

Sephirot píše:Thx za příspěvky, poštrachal sem se v tom při chvilce volna a diagnóza zní: Probroušenej palec zapalování, sjelo to uhlík ve víčku na max a brousil ho jen plech, moc z něj nezbylo...... :)
no jo stara technika. clovek co ma 200ku uz nad takym ani neuvazuje
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět