OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Fizz u trilitru od.suba je znamy ,ze nema moc rad lpg. Zaklepaj se ventily z duvodu vyssi teploty asi ma neejaky měkký sedla..Mrkni na subaruclub dost se to resi. Dat tak primaz ventilu flashlube a mozna to bude ok. A nebo pak udelat tvrzena sedla kdyz se to posere
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Kazdy boxer je nachylny na LPG... mam to od cloveka, co LPG do nekolika boxeru delal a nebyl jediny, co by vydrzel... rikal 15tis. km a repas hlava.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
no vidíš nevíš... kdyz do nafty rekni neco srovnatelneho s H6kou ja o nicem nevim ne za ty zlatky...blázen píše: nevím,plyn bych nepoužil,když chci jezdit zalevno,asi sáhnu do nafty.
nevim mame tu galanta VR6 nemyslim ze ta smart V6 bude lepe chlazena nez boxer nalitano to ma nesmysl dokonce i na 4 valce nez mi majitel uveril ze ma prehozene zapojeni civek a zije a to stim tahaj kde co a lita to furt zvenku vrak ale motoricky jak hodinky.Svobda píše:Fizz u trilitru od.suba je znamy ,ze nema moc rad lpg. Zaklepaj se ventily z duvodu vyssi teploty asi ma neejaky měkký sedla..Mrkni na subaruclub dost se to resi. Dat tak primaz ventilu flashlube a mozna to bude ok. A nebo pak udelat tvrzena sedla kdyz se to posere
čtu čtu... divam se ze u H6 je to tak 50/50 to je teda pekne k prdu flashlube pry +- nic neresi. a cumim jak pero ze do takej kary nedali hydrostely a jen ty posrate podlozky. kura sem si myslel ze konecne auto co by mi vyhovovalo, po svezeni sem si musel utirat hubu od slintu.
zaroven ale pisou co je taky pravda ze sedla pospalis i benzinem kdyz litas na spatnou smes. takze klicove bude zrejmně seřízení. a kdyz pujdou sedla do věčnych lovisť tak je holt vyměnit. taky si rikam ze lidi co jezdi bez problemu nemaj potrebu to nekde resit,
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Nafta je dražší,to je problém odjakživa,.. problém je s tou cenou,ty lepší motory jsou prostě pořád drahý. Já bych šel asi do X5 3,0tdi + úprava softu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Explorer 4,0L SOHC 98+
Mam ho doma a parada.Zere to okolo 12 kombi,ked to nenahanas okolo 11L.Poriadny kus zeleza co volaco vydrzi.
Mam ho doma a parada.Zere to okolo 12 kombi,ked to nenahanas okolo 11L.Poriadny kus zeleza co volaco vydrzi.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
jak sem psal SUV ani offa nechci vetsinou voziky kolem 1,5t se drevem mezitim nejaka montaz 2-4lidi a velky kufr na vercajk.
ono nejaky stokilo v kufru 4 lidi uz neco chce a nebo nejaka naloz na vleku, ne ze to neco slabsiho neutahne ale co to pak vydrží. ted sem se to snazil vytezovat pujcenou dodavkou ale neni to optimalni, nejlepsi je kdyz potrebuju zacvaknu vlek a valim. ze si obcas odtahnu nejaky kar je bonus.
outback se mi libi za ty prachy lepsi nesezenu a co usetrim muzu nacpat do udrzby.
fakt nevim sou hltaci kilometru co jezdi jak pani a o nicem nevi a nic neresi. a jini co se jim to zaklepava jak rizky na vojně.
kura praca totok.
ono nejaky stokilo v kufru 4 lidi uz neco chce a nebo nejaka naloz na vleku, ne ze to neco slabsiho neutahne ale co to pak vydrží. ted sem se to snazil vytezovat pujcenou dodavkou ale neni to optimalni, nejlepsi je kdyz potrebuju zacvaknu vlek a valim. ze si obcas odtahnu nejaky kar je bonus.
outback se mi libi za ty prachy lepsi nesezenu a co usetrim muzu nacpat do udrzby.
fakt nevim sou hltaci kilometru co jezdi jak pani a o nicem nevi a nic neresi. a jini co se jim to zaklepava jak rizky na vojně.
kura praca totok.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Tak 2.5 neni takovy zihadlo,ale kombiky maj redukci.tak na tahani pohoda.
Ja premyslim ze pudu do legacy v 2.5 ta plyn snasi.. A u 3 litru me stve automat a ze to neni uplne klasika awd subaru. Bejt tohle tak uz jsem se davno obětoval a zkusil ten 3 LITRs plynem
Ja premyslim ze pudu do legacy v 2.5 ta plyn snasi.. A u 3 litru me stve automat a ze to neni uplne klasika awd subaru. Bejt tohle tak uz jsem se davno obětoval a zkusil ten 3 LITRs plynem
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
gíro automatiko me nevadi. u daily je mi to jedno sice vim ze by to zralo mene zvlast jak jezdim ale zas vim ze motor bude v lepsim stavu to mas v celku jedno.
ten plyyn me mrdkuje fest. v podstate jedina vec ktera me ted odrazuje.
u AT redukce neni az tak potreba ma to inteligentni system rozdelovani krouticiho momentu.mozna jeste pockam ted jin na prodej moc neni.
ten plyyn me mrdkuje fest. v podstate jedina vec ktera me ted odrazuje.
u AT redukce neni az tak potreba ma to inteligentni system rozdelovani krouticiho momentu.mozna jeste pockam ted jin na prodej moc neni.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
jestli auto s LPG umře na ventilech záleží jen a jen na druhu použitých sedel. Pokud má sedla určená ke spalování plynu (vysoká míra oxidace), no problem = dotaz na výrobce....jinak ventilová vůle u Subaru těžkej omrd, většinou se kvůli tomu vyndavá motor, kolega má s Outbackem v LPG najeto cca 150 a zatím ok...
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Zalezi na modelu u některých je fakticky lepsi vyndat motor,ale na druhou stranu to jde u subaru velice dobře a počítá se stim a většina el. Je na jednom konektoru. Nevim jak je to u toho 3 litru
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
psali ze ofiko varianta je motor aus ale ze se to da udelat i s motorem inside prijde mi ze u serioveho zx je mista mene.
taky si rikam ze zas takovy srac to nebude kdyby to vydrzelo aspon ze dve sezony tak pak klidne ty palice udelat. jinac srat a koupm nejaky stary L200 v dieselu :-D
vaham porad jeste se zajedu podivat necham to okouknout kluky od AWD a pak se rozhodnu.
taky si rikam ze zas takovy srac to nebude kdyby to vydrzelo aspon ze dve sezony tak pak klidne ty palice udelat. jinac srat a koupm nejaky stary L200 v dieselu :-D
vaham porad jeste se zajedu podivat necham to okouknout kluky od AWD a pak se rozhodnu.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
na auto bez hydroštelů nasrat, zbytečný oprc, stejně jako auto s dvouhmotou...něco málo jsem s tím najezdil a vcelku mě to ničím nefascinovalo...je pravda, že na sněhu to nemá konkurenci...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
ono to ma servini interval 100tkm coz se dá ale s plynem se zaklepavaji sedla a zkraceny interval od subaru je 70tkm ale real pry 30 a to je nasrat. + ojeb s podlozkama a ceny...
zda ty sedla nevyresit preventivne... stve me to nevim ale jestli najdu priznivejsi karu.... nebyt tech posratych sedel je to pro me top.
zda ty sedla nevyresit preventivne... stve me to nevim ale jestli najdu priznivejsi karu.... nebyt tech posratych sedel je to pro me top.
Naposledy upravil(a) Fizzbiker dne 09.03.2013, 21:58, celkem upraveno 1 x.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
a proc neudelat sedla z jineho mat ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
co pisu trubko...
zas LPG plus sedla mrtě kaček... radsi budu sypat do ZX
zas LPG plus sedla mrtě kaček... radsi budu sypat do ZX